IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Omdat twee meer weten dan geen [vraagbaak deel zoveel] Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-02-2022 12:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2022 11:55 schreef powertieke het volgende:
Ethisch gesourced is de term die je zoekt.


Etnisch gezuiverd?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-02-2022 12:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2022 11:59 schreef Ethereal het volgende:
Dat is ook de reden dat ik halal-eten probeer te vermijden.


Dat dat überhaupt nog mag, alleen vanwege het recht op religieuze vrijheid, dat is echt stompzinnig en iets om je als maatschappij eigenlijk kapot voor te schamen.

Ik wil ook een religie fabriceren die er onnodig botte gebruiken op nahoud.

Om lid te mogen worden moet je een kind van maximaal 5 jaar oud onthoofden en daarna de oogkas neuken.

Voor elke maaltijd dient een vrouw 50 stokslagen te krijgen.

Dat alles om de Micropenisgod te behagen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-02-2022 12:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2022 12:00 schreef F.Jacobse het volgende:
De paupers komen denk ik uit het hele dorp, hier midden in het centrum is geen pauperwijk, allemaal koopwoningen met mensen met een modaal inkomen.


Hier zit zo'n stuntslager op de hoek, daar zie ik dagelijks grote rijen mensen in vodden staan.

quote:

Er is hier trouwens qua winkels erg veel leegstand, of dat komt door de hoge huren of door corona, geen idee. En geen idee of dat in grote steden ook zo is.





Sja. We kopen teveel online. Een gewone winkel is bijna niet meer te betalen. Alleen de ketens houden het nog vol.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 09-02-2022 13:21 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2022 12:06 schreef Snaack het volgende:
Om lid te mogen worden moet je een kind van maximaal 5 jaar oud onthoofden en daarna de oogkas neuken.

Voor elke maaltijd dient een vrouw 50 stokslagen te krijgen.

Dat alles om de Micropenisgod te behagen.
Voel jij je ooit gehinderd door gebrek aan kennis over bijstandsmoeders, uitkeringstrekkers en mensen met een kantoorbaan?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-02-2022 14:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2022 13:21 schreef Slegthyd het volgende:
Voel jij je ooit gehinderd door gebrek aan kennis over bijstandsmoeders, uitkeringstrekkers en mensen met een kantoorbaan?


Hoezo, brengen zij die suggesties al in de praktijk?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-02-2022 14:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Als je de twee halsslagaders van een dier meteen met een goed mes doorsnijdt, is halal slachten voor een dier misschien nog wel pijnlozer dan onze reguliere "verdoofde" slachting. Bovendien is er bij echt halal slachten (niet de industriële versie waarbij een door de imam goedgekeurde oplichter "Bismillah Allahoe akbar" roept wel degelijk oog voor het welzijn van de dieren. Ik ben zelf in de slachterij van een oud-leerling van me geweest waar echt halal geslacht werd, en ook bij grote slachtbedrijven waar 'verdoofd' geslacht werd: de eerste was echt wel diervriendelijker.
Laten we verder niet vergeten dat één van de eerste daden van nazi-Duitsland in 1940 het verbieden van de rituele slacht was. Ook onder het mom van diervriendelijkheid, maar joden pesten was toen ongeveer net zo populair als nu moslims sarren...




Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-02-2022 14:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2022 14:23 schreef bastianus het volgende:
Als je de twee halsslagaders van een dier meteen met een goed mes doorsnijdt, is halal slachten voor een dier misschien nog wel pijnlozer dan onze reguliere "verdoofde" slachting. Bovendien is er bij echt halal slachten (niet de industriële versie waarbij een door de imam goedgekeurde oplichter "Bismillah Allahoe akbar" roept wel degelijk oog voor het welzijn van de dieren. Ik ben zelf in de slachterij van een oud-leerling van me geweest waar echt halal geslacht werd, en ook bij grote slachtbedrijven waar 'verdoofd' geslacht werd: de eerste was echt wel diervriendelijker.


"Diervriendelijk slachten", dat klinkt echt precies hetzelfde als "liefdevol verkrachten". En we kunnen de dieren natuurlijk nooit vragen hoe het verschil was!

quote:

Laten we verder niet vergeten dat één van de eerste daden van nazi-Duitsland in 1940 het verbieden van de rituele slacht was. Ook onder het mom van diervriendelijkheid, maar joden pesten was toen ongeveer net zo populair als nu moslims sarren...





Wat insinueer je nu? Dat er een correlatie is tussen diervriendelijkheid en neigingen tot het plegen van genocide? Zo van "als ik dan geen dieren dood mag maken, dan maar mensen!! Die haat moet er toch op een manier uit he!".

In dat kader: onder Stalin werd religie verboden. Dus iedereen die antireligieuze gevoelens koestert heeft dictatoriale, communistische neigingen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-02-2022 14:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2022 14:37 schreef Snaack het volgende:
"Diervriendelijk slachten", dat klinkt echt precies hetzelfde als "liefdevol verkrachten". En we kunnen de dieren natuurlijk nooit vragen hoe het verschil was!

Die eerste zin klopt helemaal. Als je vlees eet, zul je moeten accepteren dat er een dier voor dood moet. Verder is er wetenschappelijk onderzoek gedaan naar stress en pijn na doodmaken bij dieren, bij de meeste dieren was er niet veel verschil tussen verdoofd of onverdoofd doden. Behalve bij koeien: bij onverdoofd slachten hadden ze meer stress, vermoedelijk doordat het door de grootte van zo'n dier niet mogelijk is om de halsslagaders ineens door te snijden. Maar verder is er vermoedelijk weinig verschil in wreedheid tussen verdoofd of onverdoofd slachten. Mijn anekdotisch bewijs hierbij: ik leverde vroeger als chauffeur veel producten af bij slachterijen. Het gillen van varkens die met stroomstoten en masse naar de slacht werden gejaagd en die en masse "verdoofd" werden gedood daar werd ik letterlijk onpasselijk van. Terwijl ik ook een keer bij een halal slachter ben geweest waar de schapen steeds per tweetal rustig werden geïsoleerd en er daarna steeds een halssnede werd gemaakt waardoor de dieren zonder een kik aan hun einde kwamen, in volstrekt rustige toestand.


quote:

Wat insinueer je nu? Dat er een correlatie is tussen diervriendelijkheid en neigingen tot het plegen van genocide? Zo van "als ik dan geen dieren dood mag maken, dan maar mensen!! Die haat moet er toch op een manier uit he!".

In dat kader: onder Stalin werd religie verboden. Dus iedereen die antireligieuze gevoelens koestert heeft dictatoriale, communistische neigingen.
Mij valt op dat de intolerantie voor religieuze gebruiken toeneemt. Zo valt de dierenliefde van PVV en hun liefde voor homo's wonderlijk samen met hun afkeer van moslims en hun denkbeelden en rituelen op dit gebied. Alle respect voor mensen die dierenrechten willen beschermen, maar soms lijkt me dit samen te gaan met xenofobie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 09-02-2022 15:06 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Waarden strategisch matchen…


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-02-2022 15:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2022 14:58 schreef bastianus het volgende:
Alle respect voor mensen die dierenrechten willen beschermen, maar soms lijkt me dit samen te gaan met xenofobie.


Wat een bizarre nonsens.

Maar natuurlijk schuwen de populistische partijen geen middelen om het publiek te bespelen. Als de dierenrechten-kaart gespeeld kan worden om islamieten in diskrediet te brengen, natuurlijk. Maar ondertussen zelf wel 's avonds een biefstuk eten.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-02-2022 15:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

maar die biefstuk is niet Halal, dus dan ben jij weer blijer!

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-02-2022 15:11]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-02-2022 15:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Je moeder is niet halal, verdomme!


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 09-02-2022 15:45 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Ze verkopen er ook gewoon kalkoenshoarma.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-02-2022 15:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2022 15:24 schreef Snaack het volgende:
Je moeder is niet halal, verdomme!

Haha. Dit hoor ik vrijwel dagelijks van het gemiddelde nepmoslimstraatjochie in mijn klas: "Je moeder is haram."
Meestal antwoord ik dan met "je bent zelf haram. Elk weekend bij de Mac hamburgers eten, en rotzooien met meisjes. Ik hoop voor je dat Allah niet bestaat."


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-02-2022 15:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ach. Ze kunnen altijd nog wroeging krijgen en een machinegeweer kopen.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 09-02-2022 15:54 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Of een motor.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-02-2022 16:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Je bent een soort Trump, elke keer als je denkt dat het niet slechter kan bewijs je het tegendeel.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 09-02-2022 17:30 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Je kan af en toe simpelweg mijn gedachtengangen niet bevatten en/of begrijpen.

Meer niet.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-02-2022 17:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zeker wel, maar het is gewoon niet treffend, grappig en of gevat. Zoals hier eerder al meermaals geconstateerd werd.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 09-02-2022 17:44 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Het is slechts een omschrijving.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 09-02-2022 17:45 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2022 15:24 schreef Snaack het volgende:
Je moeder is niet halal, verdomme!
Als we objectief gaan kijken naar wat grappig is en niet, waarom zou ik jouw mening dan serieus nemen als je zelf bovenstaande type humor bezigt?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-02-2022 17:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2022 15:53 schreef Snaack het volgende:
Ach. Ze kunnen altijd nog wroeging krijgen en een machinegeweer kopen.
Onder zwakbegaafde is het inderdaad goed ronselen...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-02-2022 17:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2022 17:53 schreef bastianus het volgende:
Onder zwakbegaafden is het inderdaad goed ronselen...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-02-2022 18:22 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 9 februari 2022 11:42 schreef Snaack het volgende:
Toch wel biologisch, artisanal, handcrafted?
Puur

ambachtelijk

eerlijk

rustiek

lokaal

eerlijk

goed voor de hoer goed voor jou


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-02-2022 18:26 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 9 februari 2022 14:23 schreef bastianus het volgende:
Als je de twee halsslagaders van een dier meteen met een goed mes doorsnijdt, is halal slachten voor een dier misschien nog wel pijnlozer dan onze reguliere "verdoofde" slachting. Bovendien is er bij echt halal slachten (niet de industriële versie waarbij een door de imam goedgekeurde oplichter "Bismillah Allahoe akbar" roept wel degelijk oog voor het welzijn van de dieren. Ik ben zelf in de slachterij van een oud-leerling van me geweest waar echt halal geslacht werd, en ook bij grote slachtbedrijven waar 'verdoofd' geslacht werd: de eerste was echt wel diervriendelijker.
Laten we verder niet vergeten dat één van de eerste daden van nazi-Duitsland in 1940 het verbieden van de rituele slacht was. Ook onder het mom van diervriendelijkheid, maar joden pesten was toen ongeveer net zo populair als nu moslims sarren...



Anekdotes. Wordt en niet ook veel met zo'n bolt gun gewerkt bij koeien? Daar kan geen mes tegenop volgens mij qua snelheid


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen