IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Case Modding Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-11-2003 12:34 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-11-2003 12:52 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 12:24 schreef Elfensteen het volgende:
Wow! Post wel een paar foto's als het klaar is, lijkt me erg gaaf!


Dat zal nog wel even gaan duren. Ik heb namelijk een homemade waterjack, maar heb daar geen bevestiging voor. Ik zoek mij dus suf naar nylon bouten.

En dan moet ik nog een keer langs de sloop om een radiator te fixen.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-11-2003 12:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Holy shit! Hoeveel werk heb je daaraan gehad?

lijkt me moeilijk om de goed onderdelen te vinden


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-11-2003 13:04 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 12:57 schreef Elfensteen het volgende:
Holy shit! Hoeveel werk heb je daaraan gehad?

lijkt me moeilijk om de goed onderdelen te vinden


Ik heb hem niet zelf gemaakt hoor. Iemand heeft hem voor mij in een stuk koper gefreest (ik heb de spullen daar niet voor).

Onderdelen vinden is idd niet makkelijk. Dat waterblok ligt nu al een jaar op mn bureau omdat ik geen bouten kon vinden (heb ook niet al te enthousiast gezocht). En ik had een reservoirprobleem. Ik wilde er zelf een solderen van koper zodat hij precies in mijn kast past en zo groot mogelijk is. Maar kopere platen bleken niet makkelijk verkrijgbaar te zijn en al helemaal niet betaalbaar. Dus ik was eigenlijk wel blij toen ik wat weken terug tegen dit reservoir aan liep.

Nu nog een radiator....


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-11-2003 13:10 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Hm, ja dat lijkt me inderdaad lastig, en als je zo'n resevoir op maat laat maken kost het je een flinke zak duiten. Wat voor radiator zoek je? We hebben bij mij op zolder nog een paar oude staan (2 ervan zijn redelijk klein, de andere 3 zijn vrij groot)!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-11-2003 13:15 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 13:10 schreef Elfensteen het volgende:
Hm, ja dat lijkt me inderdaad lastig, en als je zo'n resevoir op maat laat maken kost het je een flinke zak duiten. Wat voor radiator zoek je? We hebben bij mij op zolder nog een paar oude staan (2 ervan zijn redelijk klein, de andere 3 zijn vrij groot)!


Hij moet klein zijn (max 15 cm breed) en hij moet van koper zijn.
Dus geen huiskamer radiator Het meest geschikt zijn de radiatoren uit een auto-verwarming. (en die werken nog beter dan die veel te dure waterkoeling-radiatoren)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-11-2003 13:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 13:15 schreef Dunne_Hein het volgende:
Hij moet klein zijn (max 15 cm breed) en hij moet van koper zijn.
Dus geen huiskamer radiator Het meest geschikt zijn de radiatoren uit een auto-verwarming. (en die werken nog beter dan die veel te dure waterkoeling-radiatoren)
Ja inderdaad! HAHAHA! 2 van die 3 grote zijn voor in de huiskamer . 1 kleine komt volgens mij uit een oude Suzuki Alto, ik zal vanavond eens kijken, want ik zit nu op m'n werk!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-11-2003 13:21 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

ben benieuwd


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-11-2003 10:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Damn, dat ding is WAY to big! Echt jammer, misschien heeft m'n buurjongen nog iets (automonteur, wil nog wel eens spulletjes over hebben) ik zal het hem eens vragen


campske666
Usericon van campske666
Posted 14-11-2003 10:10 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Mijn Pentium 3 kast ziet eruit als een Pentium 4 kast. Dat is pas vet man !!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 14-11-2003 10:27 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

He, iig bedankt voor het kijken

Ik heb weer mazzel gehad. Van het bedrijf waar ik mn reservoir koop krijg ik gratis bevestigingsmateriaal voor mn waterblok


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-11-2003 22:02 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-11-2003 22:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Enige wat er mooi uit moet zien is de monitor, muis en keyboard. De mijne passen qua kleur bij mijn bureau inrichting Die lelijke kast van een pc probeer ik zoveel mogelijk te verbergen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-11-2003 22:05 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Lol.. ik zal wel een loser zijn ten opzichte van de echte casemodders hier, maar ik ga voor mijn nieuwe pc misschien zo'n behuizing met raampje kopen, met blauw lichtje erin ofzo, en dan vind ik het wel best .. het blijft een computer ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-11-2003 22:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik snap dat venstertje niet. Zijn er mensen die werkelijk naar binnen staren? Volgens mij zijn het allemaal elektronische onderdelen en er beweegt niet eens wat met uitzondering van de fan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-11-2003 22:07 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Vind zo'n casemod meestal ook nutteloos, maar vond dit wel gaaf gedaan


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-11-2003 23:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Wat ik nu heb is gewoon zalman cpu cooling en 1 case cooler voor agp card en 4 80mm fans die binnenkort op zo'n vantec fan controller komen. Kan ik de rpm's regelen.



"This one is older than shit, heavier than time!"


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-11-2003 23:17 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik heb ook een gemodde case...een heftige Katafalk-sticker op de voorkant...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-11-2003 23:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2003 23:17 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik heb ook een gemodde case...een heftige Katafalk-sticker op de voorkant...


"This one is older than shit, heavier than time!"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-02-2004 10:29 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com



I'm not being rude. You're just insignificant.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 27-02-2004 10:31 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

WOW!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-02-2004 10:12 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

hmm...ik ben achterlijk als ik mijn case ga modden...ik heb een Shuttle staan hiero.


Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-02-2004 10:13 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 25 november 2003 23:17 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik heb ook een gemodde case...een heftige Katafalk-sticker op de voorkant...




Suck my piss


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-02-2004 14:29 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. toch maar gewoon een mooie Aopen kast genomen. Kan er altijd nog een side-panel inzetten met venster, maar vind het eerlijk gezegd toch geldverspilling..


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 28-02-2004 14:56 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

ik heb een mooi klein kastje (hoogte van 1.5 bier flesje en de breedte van de hoogte van 1 flesje ((grolsch))
maar hij valt eigelijk helemaal niet op mn monitor is tering lomp groot en zwaar en dr staan overal pakken cdees vooral met films en overal liggen chipszakken en bierflesjes dus het heeft geen nu om mn bak te modden



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen