IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Into the Grave 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-07-2016 22:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Mooie line up.

Hoe gaaf zou het zijn om dit in een knus weilandje te mogen aanschouwen. Met een camping er naast


Is verhuizen naar bijvoorbeeld Burgum geen optie?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-07-2016 12:11 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2016 22:16 schreef XXL het volgende:
Hoe gaaf zou het zijn om dit in een knus weilandje te mogen aanschouwen. Met een camping er naast



Dan zou ik er nog wel weer eens over na willen denken ja.

Die locatie die ze nu hebben is echt té slecht.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


snotholf
Usericon van snotholf
Posted 06-08-2016 21:30 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht

Is er iemand die zijn vrijdag ticket wil omruilen voor een combi vrijdag zaterdag ticket? Het is wel een digitaal ticket, weetniet of dat zomaar kan, iemand een idee?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-08-2016 22:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 juli 2016 22:16 schreef XXL het volgende:
Mooie line up.

Hoe gaaf zou het zijn om dit in een knus weilandje te mogen aanschouwen. Met een camping er naast


Is verhuizen naar bijvoorbeeld Burgum geen optie?



Zou gaaf zijn.


Boeiender


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 06-08-2016 22:28 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2016 0:25 schreef Lampje het volgende:
15 euro voor Exodus met voorprogramma én naprogramma : klinkt niet verkeerd.


Ik zit ineens te denken. Gary Holt. Slayer op vrijdag, Exodus op zaterdag. Zou hij dan ook optreden met Exodus? Want daar zit hij toch tijdelijk niet in vanwege touren met Slayer of of zo?




VIESPEUK!!!


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 07-08-2016 16:03 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2016 22:28 schreef De Vieze Man het volgende:
Ik zit ineens te denken. Gary Holt. Slayer op vrijdag, Exodus op zaterdag. Zou hij dan ook optreden met Exodus? Want daar zit hij toch tijdelijk niet in vanwege touren met Slayer of of zo?





Het zou zo kunnen maar ik ben vermoed van niet. Even het Slayer tourschema bekeken. De zondag spelen ze op Bloodstock in Engeland. Zaterdag een reisdag...Mogelijk dat Gary een vliegtuig later neemt. Ik acht de kans echter klein.



bub


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-08-2016 20:09 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Beide dagen aanwezig!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-08-2016 15:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2016 22:28 schreef De Vieze Man het volgende:
Ik zit ineens te denken. Gary Holt. Slayer op vrijdag, Exodus op zaterdag. Zou hij dan ook optreden met Exodus? Want daar zit hij toch tijdelijk niet in vanwege touren met Slayer of of zo?


no chance


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 09-08-2016 15:44 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zoals Dave Lombardo met Suicidal Tendencies op dezelfde dag moet optreden als Slayer, op de Lokerse feesten (waar hij zelf niets van scheen te weten, blijkende uit een recent interview in Humo).


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bartvandervoort
Usericon van bartvandervoort
Posted 10-08-2016 12:16 by bartvandervoort Wijzig reactieProfiel van bartvandervoortQuote dit bericht

Iemand die op zaterdag wil carpoolen? Regio den bosch. Trein lukt ook wel maar meerijden is relaxter en gezelliger.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-08-2016 20:24 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Trein is toch ook heel gezellig

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 10-08-2016 20:24]


Mr.Nobody
Usericon van Mr.Nobody
Posted 11-08-2016 11:47 by Mr.Nobody Wijzig reactieProfiel van Mr.NobodyQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2016 20:24 schreef MetalJan het volgende:
Trein is toch ook heel gezellig


Nou, na 1.5 uur vind ik het meestal wel weer leuk geweest...en dan moet je nóg een uur

Ik neem de trein van 12.03 vanaf DH Centraal. Jij?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-08-2016 16:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2016 20:09 schreef MetalJan het volgende:
Beide dagen aanwezig!


wij ook


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-08-2016 19:29 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2016 11:47 schreef Mr.Nobody het volgende:
Nou, na 1.5 uur vind ik het meestal wel weer leuk geweest...en dan moet je nóg een uur

Ik neem de trein van 12.03 vanaf DH Centraal. Jij?


Ik kan met iemand meerijden


bartvandervoort
Usericon van bartvandervoort
Posted 11-08-2016 23:02 by bartvandervoort Wijzig reactieProfiel van bartvandervoortQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2016 11:47 schreef Mr.Nobody het volgende:
Nou, na 1.5 uur vind ik het meestal wel weer leuk geweest...en dan moet je nóg een uur

Ik neem de trein van 12.03 vanaf DH Centraal. Jij?


Zelfs met kleurplaten en vetkrijt is 't een lange zit.

quote:
Op 26 juli 2016 12:11 schreef Onweerwolf het volgende:
Dan zou ik er nog wel weer eens over na willen denken ja.

Die locatie die ze nu hebben is echt té slecht.


Wat is er mis met de locatie? Lekker dicht bij de winkel, je staat niet tot je enkels in de modder?


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-08-2016 10:50 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Leuk fetival, mooie plek en Slayer heerste de pannen van de kerktoren.
Airbourne was ook gaaf om eens te zien, Vector ook en wat is Amarante een ongelooflijke saaie zaad band zeg....



Vandaag Exodus, Voivod en Carcas voor het eerst kijken..


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-08-2016 11:00 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Carcass... Have fun Toon!


Boeiender


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-08-2016 11:03 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2016 11:00 schreef MR. N het volgende:
Carcass... Have fun Toon!


En fetival daar val je dan weer niet over????????


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-08-2016 11:22 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 augustus 2016 11:03 schreef nark het volgende:
En fetival daar val je dan weer niet over????????


Nope, het is in het buitenland, dus daar val ik niet over....


Boeiender


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-08-2016 11:24 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2016 11:22 schreef MR. N het volgende:
Nope, het is in het buitenland, dus daar val ik niet over....


Goed punt wel ja......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 13-08-2016 12:02 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYEEEEEEEEEEEER!
Tering, wat heerste die band gisteren. Mooie lichtshow, perfect geluid.

Gruesome en Vektor waren vet. Daarna bier drinken.
Scar Symmetry vind ik niks.
Wat een popband op als Amaranthe op een metal festival doet...ik weet het niet. Zwaar kut.
Airborne, Hoewel ik wel van AC/DC houd doe Airborne mij op cd niet veel. Live was het een heerlijk feestje.
En dan Slaaaaaaaaaaaayer! In het midden vlak achter de pit (leuk om te zien maar ik hoef er zelf niet meer in te staan) en meebrullen.

Supergezellige sfeer in het algemeen
Lekker weer. Het waaide amper en vrijwel bij alle bands een prima geluid.

Vanmiddag weer.

Edit:
Pluspunt voor de Thai naast de ingang op het terrein. De beef nog wat is erg lekker. Medium niet erg pittig dus wanneer ik vandaag weer honger heb, voor de pittig.




[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 13-08-2016 12:04]


bub


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-08-2016 12:11 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

En de vlaamsefrieten in een Wackenpuntzak waren ook een dikke heers.....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-08-2016 14:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2016 23:02 schreef bartvandervoort het volgende:

Wat is er mis met de locatie? Lekker dicht bij de winkel, je staat niet tot je enkels in de modder?


Welke winkel?

De locatie is kut omdat A) ze midden in de stad geen vergunning krijgen om de muziek op normaal volume te laten spelen, Solstafir was daarom een paar jaar terug bijna niet te horen. en het een volstrekt ongezellige parkeerplaats met dranghekken er omheen is.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-08-2016 23:40 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Zag anders genoeg scheldpartijen van mensen die niet konden slapen door SLAYER voorbijkomen op faceboek anders, ging best hard.

En Exodus was de winnaar van het hele gebeuren, wat ging dat los zeg.




Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-08-2016 23:59 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Het was hard gisteren. Keihard. De fans, de pit. Maar vooral het geluid. Want metalfestival Into the Grave blies gisteravond zomaar even het woord grafherrie nieuw leven in. En Leeuwarden klaagde.

Zoveel, dat het zelfs de politie te veel werd. Om elf uur zetten zij een bericht op hun Facebookpagina en op Twitter, met een oproep aan alle inwoners van Leeuwarden om alsjeblieft op te houden met bellen. Dat kon maandag weer. Van Bilgaard tot Cambuurplein, en alles daartussen, iedereen heeft het gehoord.

Omrop Fryslân besteedde er uitgebreid aandacht aan, en zelfs 3FM besprak het op de radio. Op social media werd er druk gediscussieerd door Leeuwarders, en mensen daarbuiten.

Waarom het zo hard was? Paul van Berlo, mede-organisator van het festival vertelt op Omrop Fryslân: “Slayer speelt alleen met dit geluidsniveau. Anders komen ze niet.” Tsjah. Boetes riskeren voor een vette band.

Onder andere die band bracht gisteren 5500 mensen naar de stad, en vandaag nog eens zoveel, als het niet meer is. Onze bruisende, diverse stad. Horeca en andere binnenstadondernemers zijn daar behoorlijk blij mee. Veel mensen in de stad, veel omzet op de terrassen en in hotels, om zo maar eens iets te noemen.
Letterlijk keiharde metal op Into the Grave
Een beetje goed metalfestival is hard. Keihard. Is op de meest random momenten SLAYEERR schreeuwen. Beuken met bier in je handen en een shagje tussen je vingers geknepen. Het is tenslotte maar één keer per jaar.

Vandaag heeft de organisatie dan toch maar overgegeven: het gaat zachter. Houden ze zich er niet aan? Dan krijgen ze een flinke dwangsom. 10.000 euro voor de eerste overtreding, 25.000 voor de tweede. Fikse maatregelen die het einde van het festival zouden betekenen. Dus dan maar inperken. Slayer is immers al geweest.

Kan iedereen nu na Sesamstraat weer rustig slapen


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen