IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Vage films Vorige pagina
Hypnos
shoot me
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2017 8:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

yes

dus effectief over de top spul?

Ik, woordenaar

Sater
Usericon van Sater
Posted 27-06-2017 8:49 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Narratief goed te volgen, maar wel zo nu en dan een aardig wtf-gehalte in de Mexicaanse film die sociaal-realistisch drama met horror vermengt.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

WMP
Usericon van WMP
Posted 27-06-2017 12:32 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2017 8:41 schreef Hypnos het volgende:
yes

dus effectief over de top spul?

Niet echt. De regisseur heeft eens in een interview kenbaar gemaakt dat hij een kotsfetisj heeft, en daar bestaat 70% van die vierdelige trilogie dan ook uit: kotsende mensen. Daarnaast zijn de films zo belabberd beroerd in beeld gebracht (camerawerk lijkt gedaan door een hersenbeschadigde baby) dat van de rest bar weinig overblijft. Eerder een borefest dan een gorefest.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 28-06-2017 10:58 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Deze was top. Alice in Wonderland, maar tegelijkertijd nightmare fuel.

http://366weirdmovies.com/alice-neco-z-alenky-1988/

Hypnos
shoot me
Usericon van Hypnos
Posted 28-06-2017 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2017 12:32 schreef WMP het volgende:
Niet echt. De regisseur heeft eens in een interview kenbaar gemaakt dat hij een kotsfetisj heeft, en daar bestaat 70% van die vierdelige trilogie dan ook uit: kotsende mensen. Daarnaast zijn de films zo belabberd beroerd in beeld gebracht (camerawerk lijkt gedaan door een hersenbeschadigde baby) dat van de rest bar weinig overblijft. Eerder een borefest dan een gorefest.

hmmm... geen 35 euro voor betalen dus

Ik, woordenaar

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 28-06-2017 20:18 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2017 12:44 schreef Hypnos het volgende:
hmmm... geen 35 euro voor betalen dus

:')

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com