IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : SP op 19 zetels in de peilingen !!! Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-11-2002 16:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 november 2002 15:28 schreef Misanthrope het volgende:
Sorry, ik ervaar nog een wazigheidsgevoel van gisterenavond ( ). Maar ik denk dat je beter de armen rijker kunt maken, dan de rijken armer.


Da's het redeneerniveau van "laten we geld gaan bijdrukken dan kunnen we meer uitgeven"
Dude; die 2 dingen kun je niet van elkaar losmaken.

quote:
Op 2 november 2002 15:05 schreef Paul het volgende:
Als ze ergens niet aan moeten komen bij mij is mijn hypotheek rente aftrek.


Geil he zo'n hypotheekje

Anyway; CDA, VVD & LPF hebben het alledrie gruwelijk verknald op werkelijk alle fronten, dus het is niet meer dan fair dat de andere kant het mag proberen; als het niet lukt kiezen we over een half jaar gewoon opnieuw; kan best zo blijkt.

Persoonlijk hoop ik dat die JSF op 1 of andere manier kan worden teruggedraaid; die enorme berg geld kan véél beter besteed worden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 02-11-2002 20:22 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik vind het gewoon zo'n gezeik van we halen het geld weg bij de rijken .... uiteindelijk is het bijna altijd de middenklasser die de lul is. Ik heb gvd hard gestudeerd om mijn huidige salaris te krijgen. Ik wil niet gelijk (kwa salaris) getrokken worden met een putjesschepper. Ik heb het echt niet slecht. Maar dat er veel geld aan het eind van de maand overblijft kan nou ook niet zeggen.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 02-11-2002 20:24 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 2 november 2002 20:22 schreef Paul het volgende:
Ik vind het gewoon zo'n gezeik van we halen het geld weg bij de rijken .... uiteindelijk is het bijna altijd de middenklasser die de lul is. Ik heb gvd hard gestudeerd om mijn huidige salaris te krijgen. Ik wil niet gelijk (kwa salaris) getrokken worden met een putjesschepper. Ik heb het echt niet slecht. Maar dat er veel geld aan het eind van de maand overblijft kan nou ook niet zeggen.

ben het er mee eens, ik ga nu hardstikke hard studeren voor een goede baan. logisch dat ik dan straks meer verdien dan iemand met een mindere opleiding.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-11-2002 21:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 20:22 schreef Paul het volgende:
Ik vind het gewoon zo'n gezeik van we halen het geld weg bij de rijken .... uiteindelijk is het bijna altijd de middenklasser die de lul is.


ik vind het prima dat er verschil in salaris is maar tot een bepaalde hoogte. En ik denk dat het meeste geld wordt weggehaald bij idd de middellaag maar ook de onderste laag (zij het indirect).

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-11-2002 21:38]


Fire
Usericon van Fire
Posted 02-11-2002 22:10 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Als iedereen toch evenveel gaat verdienen, arom zou je dan studeren Uit interesse misschien maar de Kennis van het land zal er hard op achteruit gaan. Natuurlijk is het wel zo dat extreme verschillen wel wat kleiner kunnen, maar dan heb ik het dus over een top mensen die meer dan 10 x modaal verdienen.



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-11-2002 22:15 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 20:24 schreef Demogorgon het volgende:
ben het er mee eens, ik ga nu hardstikke hard studeren voor een goede baan. logisch dat ik dan straks meer verdien dan iemand met een mindere opleiding.

hahah en ik ken genoeg mensen die hard gestudeerd hebben en niet aan de bak kunnen komen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 02-11-2002 23:00 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

SP is, volgensmij, niet gewend om aan de andere kant te zitten.

Dadelijk weet onze goeie SP_leider niet meer tegen wie die moet miepen.

Miepen met M. is lachen...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-11-2002 23:04 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 22:15 schreef FireFox het volgende:
hahah en ik ken genoeg mensen die hard gestudeerd hebben en niet aan de bak kunnen komen


Idd, ik ook. Worden ze afgestudeerde wasmiddelflessendoppenaandraaiers ofzo.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-11-2002 5:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 november 2002 20:22 schreef Paul het volgende:
Ik vind het gewoon zo'n gezeik van we halen het geld weg bij de rijken .... uiteindelijk is het bijna altijd de middenklasser die de lul is.


Dit is puur een ander die het minder getroffen heeft niets gunnen; lekker egoïstisch; waar wou je het geld dan vandaan halen? Van de armen? Die kunnen echt niets missen en de rijken juist wel.

Ze hebben een maximumloon limiet waarbij de rijken extra moeten dokken; zo blijft de middenklasser juist buiten schot.

quote:
gvd hard gestudeerd om mijn huidige salaris te krijgen. Ik wil niet gelijk (kwa salaris) getrokken worden met een putjesschepper.


Altijd dat excuus van ik heb hard gestudeerd ; heb je er ooit bij nagedacht dat je het voorrecht hebt gehad om überhaupt te studeren? As je voor ELKE cent die je studie en je levensonderhoud kostte zelf hebt gewerkt heb je recht van spreken maar zodra je ouders iets hebben bijgespijkerd dan heb je dus absoluut GEEN recht van spreken!!! Of dacht je soms dat elk gezin hun kind(eren) kan laten studeren?

Dat kleine eigen belevingswereldje en toch landelijke kritiek geven

quote:
Ik heb het echt niet slecht. Maar dat er veel geld aan het eind van de maand overblijft kan nou ook niet zeggen.


Er blijft dus in ieder geval wel wat over; ooit bij nagedacht dat anderen ondanks hard proberen aan het eind van de maand de eindjes niet aan elkaar kunnen knopen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 03-11-2002 12:36 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

Hmmz middenklassers? wanneer ben je een middenklasser dan? in het OUDE partijprogramma staat toch echt:

We herverdelen lasten en lusten. Spreiding van kennis macht en inkomen wordt kernpunt van het beleid. Mensen met lage inkomens gaan er flink op vooruit, door meer inkomens en minder lasten. We helpen minstens 100.000 WAO'ers weer aan het werk en remmen de instroom door betere begeleiding van werknemers. Mede daardoor kunnen de sociale uitkeringen omhoog. Grootverdieners mogen vanaf 226.890 euro 72% gaan betalen (ipv 52% nu toch?) en er komt een vermogenswinstbelasting van 35%


You will never have, what i never had.


Legion
Usericon van Legion
Posted 03-11-2002 13:18 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

Noem mij 1 communistisch land waar het goed wonen is? SP is weg economie. Ons land zal naar de klote gaan !!!


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 03-11-2002 13:21 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

Noem mij 1 communistisch land waar het goed wonen is? SP is weg economie. Ons land zal naar de klote gaan !!!


in welk opzicht weg met de economie beargumenteer dit eens als je wilt.

En wat heeft SP met communisme te maken?


You will never have, what i never had.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-11-2002 14:23 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

De SP is niet communistisch, de NCP en de NNCP waren dat wel maar die bestaan beide niet meer.

De SP is zelfs statutair niet communistisch, maar democratisch.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-11-2002 14:24 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 november 2002 5:14 schreef Mutilator het volgende:
Altijd dat excuus van ik heb hard gestudeerd ; heb je er ooit bij nagedacht dat je het voorrecht hebt gehad om überhaupt te studeren? As je voor ELKE cent die je studie en je levensonderhoud kostte zelf hebt gewerkt heb je recht van spreken maar zodra je ouders iets hebben bijgespijkerd dan heb je dus absoluut GEEN recht van spreken!!! Of dacht je soms dat elk gezin hun kind(eren) kan laten studeren?
Ja.. en bij mij is dat dus het geval. Alleen met een goed stel hersens kom je er tegenwoordig niet meer. Fijn hoor.. Heel mijn vakantie mezelf de blafkanker werken om eind augustus 1400 pleuro over te mogen maken aan school.. En vergeet ook niet mijn maandelijkse huur en mijn studieschuld (huisige stand een kleine 9000 pleuro). Mag ik allemaal zelf ophoesten. Ik werk momenteel al 20 uur per week bij naast mijn studie. Ik haal godver mijn tentamens al bijna niet eens meer omdat ik anders niet rond kan komen..

Ander voorbeeld: ik wil heel graag met mijn vriendin gaan samenwonen maar niemand die ons aan een huisje kan helpen. Ik ben nog student dus ben ik een financiele risicofactor voor de gehele kapitalistische huizenmarkt.. Leuk hoor.. En dat terwijl mijn maandinkomen rond de 800 pleuro ligt en dat van mijn vriendin nog hoger.. Maar nee hoor.. een huisje zit er voor ons niet in. Waarom meer aan sociale woningbouw doen als je op dezelfde plek waar je 100 betaalbare huurwoningen weg kunt zetten net zo goed 12 koophuizen weg kunt zetten. Nee hoor, blijf jij nog maar effe lekker 3 jaar op de wachtlijst staan en vergeet vooral niet elk jaar nog even keurig je inschrijfgeld over te maken krijg je dan te horen...

Fijn hoor.. Laten we vooral een zo rechts mogelijke regering nemen hier in dit land want de allochtonen zijn toch het grootste probleem nietwaar? Zij zijn toch de schuld van alles?? met die ongelooflijke kortzichtigheid...



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2002 14:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 13:18 schreef Legion het volgende:
Noem mij 1 communistisch land waar het goed wonen is? SP is weg economie. Ons land zal naar de klote gaan !!!


Er zal NOOIT een communistisch systeem komen in Nederland. En denk je dat ons land niet naar de kloten gaat in een volledig kapitalistische systeem? Zowel communisme als kapitalisme zijn beiden extremen. Beiden leiden ze tot een elitaire bovenlaag die stinkend rijk is/wordt en een zeer grote onderlaag.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2002 14:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 14:24 schreef Judge M. het volgende:
Ja.. en bij mij is dat dus het geval. Alleen met een goed stel hersens kom je er tegenwoordig niet meer. Fijn hoor.. Heel mijn vakantie mezelf de blafkanker werken om eind augustus 1400 pleuro over te mogen maken aan school.. En vergeet ook niet mijn maandelijkse huur en mijn studieschuld (huisige stand een kleine 9000 pleuro). Mag ik allemaal zelf ophoesten. Ik werk momenteel al 20 uur per week bij naast mijn studie. Ik haal godver mijn tentamens al bijna niet eens meer omdat ik anders niet rond kan komen..

Ander voorbeeld: ik wil heel graag met mijn vriendin gaan samenwonen maar niemand die ons aan een huisje kan helpen. Ik ben nog student dus ben ik een financiele risicofactor voor de gehele kapitalistische huizenmarkt.. Leuk hoor.. En dat terwijl mijn maandinkomen rond de 800 pleuro ligt en dat van mijn vriendin nog hoger.. Maar nee hoor.. een huisje zit er voor ons niet in. Waarom meer aan sociale woningbouw doen als je op dezelfde plek waar je 100 betaalbare huurwoningen weg kunt zetten net zo goed 12 koophuizen weg kunt zetten. Nee hoor, blijf jij nog maar effe lekker 3 jaar op de wachtlijst staan en vergeet vooral niet elk jaar nog even keurig je inschrijfgeld over te maken krijg je dan te horen...

Fijn hoor.. Laten we vooral een zo rechts mogelijke regering nemen hier in dit land want de allochtonen zijn toch het grootste probleem nietwaar? Zij zijn toch de schuld van alles?? met die ongelooflijke kortzichtigheid...


Ik herken mij volledig in jou verhaal. OOk ik heb een studieschuld (en die is niet erg klein) en als student in een kapitalistisch land ben je gewoon niks(omdat je kwaliteiten in geld worden gemeten ) . Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat kleine beurzen (en omzettingen in leningen) eigenlijk ook een schuld is van de vorige generaties studenten. Deze bleven maar studeren (je kent die verhalen van de "eeuwige" student vast wel di 5 jaar over een propedeuse deden en dan nog eesn van studie verwisselden). Ik kan me de bezuinigingen hier wel bij vorstellen. jammer dat goed gemotiveerde studenten zoals ik was en jij en nog vele anderen hier nu de financiële pineut van zijn.

Overigens, veel sterkte met je Blafkanker Ziek worden als huidige student is ook geen pretje meer.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-11-2002 14:48 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 14:24 schreef Judge M. het volgende:
Ja.. en bij mij is dat dus het geval. Alleen met een goed stel hersens kom je er tegenwoordig niet meer. Fijn hoor.. Heel mijn vakantie mezelf de blafkanker werken om eind augustus 1400 pleuro over te mogen maken aan school.. En vergeet ook niet mijn maandelijkse huur en mijn studieschuld (huisige stand een kleine 9000 pleuro). Mag ik allemaal zelf ophoesten. Ik werk momenteel al 20 uur per week bij naast mijn studie. Ik haal godver mijn tentamens al bijna niet eens meer omdat ik anders niet rond kan komen..

Ander voorbeeld: ik wil heel graag met mijn vriendin gaan samenwonen maar niemand die ons aan een huisje kan helpen. Ik ben nog student dus ben ik een financiele risicofactor voor de gehele kapitalistische huizenmarkt.. Leuk hoor.. En dat terwijl mijn maandinkomen rond de 800 pleuro ligt en dat van mijn vriendin nog hoger.. Maar nee hoor.. een huisje zit er voor ons niet in. Waarom meer aan sociale woningbouw doen als je op dezelfde plek waar je 100 betaalbare huurwoningen weg kunt zetten net zo goed 12 koophuizen weg kunt zetten. Nee hoor, blijf jij nog maar effe lekker 3 jaar op de wachtlijst staan en vergeet vooral niet elk jaar nog even keurig je inschrijfgeld over te maken krijg je dan te horen...

Fijn hoor.. Laten we vooral een zo rechts mogelijke regering nemen hier in dit land want de allochtonen zijn toch het grootste probleem nietwaar? Zij zijn toch de schuld van alles?? met die ongelooflijke kortzichtigheid...


Nogal een kortzichtige reactie, hoe kom je erbij dat een rechtse partij, die overigens niet eens bestaat in nederland(niet meer).
Je doelt vast op de VVD, enniewee ze bemoeien zich niet alleen met de buitenlanders, maar hou dat bord maar voor je hoofd, want bij sp stemmers valt er toch niets te bepraten als het om vvd gaat.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-11-2002 14:49 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

geen rechtse partij hoe noem jij de NVU dan?

en zoals ik al zij niks mis met de vvd hoor, nog altijd beter dan de CDA....

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 03-11-2002 14:50]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-11-2002 14:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 14:48 schreef 0Tolerence het volgende:
Nogal een kortzichtige reactie, hoe kom je erbij dat een rechtse partij, die overigens niet eens bestaat in nederland(niet meer).
Je doelt vast op de VVD, enniewee ze bemoeien zich niet alleen met de buitenlanders, maar hou dat bord maar voor je hoofd, want bij sp stemmers valt er toch niets te bepraten als het om vvd gaat.

Maar ja, met VVD stemmers valt ook niet te praten als het om de SP gaat .


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2002 14:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 14:49 schreef Dargull het volgende:


en zoals ik al zij niks mis met de vvd hoor,nog altijd beter dan de CDA....


Alleen uiterst relatief gezien Dargull....


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-11-2002 14:54 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 november 2002 14:48 schreef 0Tolerence het volgende:
Nogal een kortzichtige reactie, hoe kom je erbij dat een rechtse partij, die overigens niet eens bestaat in nederland(niet meer).
Je doelt vast op de VVD, enniewee ze bemoeien zich niet alleen met de buitenlanders, maar hou dat bord maar voor je hoofd, want bij sp stemmers valt er toch niets te bepraten als het om vvd gaat.
Ach guttegut.. Nog meer geld bezuinigen op onderwijs ten gunste van veiligheid en het sociale woningbeleid niet stimuleren maar dit door gedwongen uitzettingen denken op te lossen en het afgelopen regeerakoord waar (o.a.) de VVD het roerend mee eens was, geven mij het gevoel dat het einde nog lang zoek is. Ik noem VVD idd rechts maar dat gaat ook op voor Circus Boltini a.k.a. de LFP en alle splinterpartijen die daar nu weer uit gaan ontstaan...

Voor een goede discussie ben ik altijd in dus leg jij (als VVD-aanhanger als ik dat zo uit jouw reactie mag opmaken) mij dan maar eens uit waar ik fout zit en waarom ik in mijn situatie beter op de VVD kan stemmen dan op een iets meer sociaal voelende partij als bijvoorbeeld de SP, PVDA of D666... Ik ben erg benieuwd...



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-11-2002 14:55 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 14:53 schreef attila_de_hun het volgende:
Alleen uiterst relatief gezien Dargull....


Zwijg de CDA zijn hypocriete moraal-ridders en daar ben ik allergisch voor...

Bijna net zo allergisch als die salon-leftisten van groenlinks...

Qua politieke zinnigheid 1. SP 2. D66 3. VVD imho. (vvd staat daar om dat ze tenminste duidelijk zijn, en nastreven wat ze beweeren, niet dat ik er ooit op zal stemmen...)

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 03-11-2002 14:56]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-11-2002 14:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik zal maar een eerlijk antwoord geven, temeer ook omdat ik te lui ben om door het vvd en sp programma te ploegen om de voordelen eruit te halen want daar heb ik dus geen zin in. Ik zou zeggen ga zelf ff kijken wat de voordelen en nadelen zijn.


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2002 15:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 14:55 schreef Dargull het volgende:
Zwijg de CDA zijn hypocriete moraal-ridders en daar ben ik allergisch voor...

Bijna net zo allergisch als die salon-leftisten van groenlinks...

Qua politieke zinnigheid 1. SP 2. D66 3. VVD imho. (vvd staat daar om dat ze tenminste duidelijk zijn, en nastreven wat ze beweeren, niet dat ik er ooit op zal stemmen...)


zwijg???? Helemaal niet!

Hoe bedoel je zinnig? Als het aan de VVD ligt wordt nederland een bedrijfsterrein met snelwegen bijv. Alles wordt aan de markt overgelaten. Ik kan de huidige NS toch niet zinnig noemen. Nee, zij hebben net zo een raar beeld van de marktwerking als groenlinks over allochtonen (ik had bijna de Natuurwetpartij genoemd maar dat is te erg voor woorden).


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-11-2002 15:03 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Atilla nog steeds geen msn ofzo zeker?


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen