IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Kerken vernielen Vorige pagina | Volgende pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 02-11-2002 21:29 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Een kerk in de brand steken vind ik wat overdreven en kinderachtig. Maar wat leuke geintjes uithalen prikkelt mijn lachspieren altijd


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-11-2002 21:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 19:55 schreef Sporty Voleg het volgende:
"Ghouls attack the church..."


Attack with hate!


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 02-11-2002 21:43 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 18:52 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Zoals Hellhammmer (drummer Mayhem) al zei:

"Het is idioot om die mooie oude kerken in de brand te steken. Steek liever een moskee in de fik, en dan 1 met veel moslims erin."

Daar sluit ik me bij aan. (nooit gedaan trouwens)
Wel tegen kerken gekotst, gepist, dingen naar gegooid, naar binnen geweest, diensten gevolgd, koud gehad (in kerk), hostie's gevroten ( ) maar nog nooit aangestoken.
Meeste kerken hier zullen ook moeizaam fikken i.v.m. gebrek aan brandbaar materiaal.

ik vind de meeste(stokoude) kerken ook erg mooi , alle oude gebouwen trouwens,..In brand steken voel ik al helemaal niks voor, eigenlijk vind ik het best aangenaam om in een kerk te zitten(als er geen christenen in zitten natuurlijk), het is er meestal ook lekker rustig en je hebt meestal een mooi interieur


true disco chick


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-11-2002 22:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 20:47 schreef Odessa het volgende:
Ik heb eens in de kerk de liefde bedrijven dat mag nog en eens.
Noemen hun orde verbreken wordt je eruit gegooid gemeen he?
God ziet volgens christen toch alles en er staat in de bijbel ga en vermeenig vuldig u.
En de leuke dingen mag je nognees uitvoeren.
Ik vind de kerk en de christen vaak maar een merkwaardig volkje.
kuzzzzzz

nederlands??!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-11-2002 22:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

heb 1 X ingebroken in een kerk en een paar kerken besmeurd met omgekeerde grafitti, zeg maar. maar hey, ik was 16. , 1985 ofzo.
ik beveel het verder niet aan ofzo, kost je een boel schadevergoeding naderhand.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-11-2002 23:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 22:32 schreef webblaster wim het volgende:
heb 1 X ingebroken in een kerk en een paar kerken besmeurd met omgekeerde grafitti, zeg maar. maar hey, ik was 16. , 1985 ofzo.
ik beveel het verder niet aan ofzo, kost je een boel schadevergoeding naderhand.
Had je corpse paint op tijdens de "daad"?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-11-2002 23:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 november 2002 23:10 schreef attila_de_hun het volgende:
Had je corpse paint op tijdens de "daad"?

nee, alleen angstzweet.

die hele acties sloegen naderhand ook helemaal nergens op, iets teveel in de ban van " don't break the oath " van mercyful fate, kan iedereen gebeuren.

alhoewel, fenriz was omstreeks die tijd nog iets te jong, die stak misschien z'n box in de fik.


Oud Vuil.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-11-2002 15:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 03-11-2002 17:45 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 20:41 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ja, het was echt schokkend.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 03-11-2002 17:46 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 21:43 schreef pale enchantress het volgende:
ik vind de meeste(stokoude) kerken ook erg mooi , alle oude gebouwen trouwens,..In brand steken voel ik al helemaal niks voor, eigenlijk vind ik het best aangenaam om in een kerk te zitten(als er geen christenen in zitten natuurlijk), het is er meestal ook lekker rustig en je hebt meestal een mooi interieur
Ja maarrrrrrrrr:
-Meestal koud.
-Meestal kutbanken die je rug verneuken.


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 03-11-2002 18:22 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Kerken vernielen? Liever niet, voor je het weet zijn de moskee's hier dan nog in de meerderheid ook. En die zie ik liever verdwijnen


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 03-11-2002 19:11 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 17:46 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Ja maarrrrrrrrr:
-Meestal koud.
-Meestal kutbanken die je rug verneuken.

Dan moet je geld in de collectebus doen om de kerk te verwarmen
Hier is hij nl. lekker warm


true disco chick


Alucard
Usericon van Alucard
Posted 03-11-2002 21:44 by Alucard Wijzig reactieProfiel van AlucardQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 20:47 schreef Odessa het volgende:
Ik heb eens in de kerk de liefde bedrijven dat mag nog en eens.
Noemen hun orde verbreken wordt je eruit gegooid gemeen he?
God ziet volgens christen toch alles en er staat in de bijbel ga en vermeenig vuldig u.
En de leuke dingen mag je nognees uitvoeren.
Ik vind de kerk en de christen vaak maar een merkwaardig volkje.
kuzzzzzz

hehe...beetje gaan zitten neuken in een kerk...hoe kom je erop


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-11-2002 21:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. niet echt blasphemische / vandalistische zooi op mijn naam staan..

Overigens heeft het branden van kerken in Noorwegen nogal een averechts effect gehad, in de plekken waar die kerken afgefikt zijn zijn de christelijke communities weer helemaal opgeleefd.. iedereen moest daar ineens rouwen omdat 'hun' kerk weg was, al kwamen ze er al jaren niet meer...

Anyway.. ben wel eens met Cadaveria en haar broertje in een dronken bui langs een kerk gelopen waarop dat broertje het dus leuk vond om bakstenen tegen de ramen te gooien.. dit was echter een vandalisme=proof kerk, want die stenen bouncden net zo hard weer terug.. geen fuckin' krasje..

..

Meest blasphemische daad: Luitjes die ik vroeger nog wel eens zag hebben ooit eens een kerk beklommen om vervolgens een emmer varkensbloed over de voorgevel naar beneden te laten lopen... ! .. Het zou ook op video staan..


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-11-2002 21:50 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wij gingen vroeger weleens ramen infleppen bij kerken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 03-11-2002 21:59 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

muhahaha, bij ons is het topje van een kerk met de storm omgebogen (180 graden), de kerk heeft nu lama zegge van zichzelf een omgekeerd kruis op ze kop (zal er nog wel es een foto van maken)



gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 03-11-2002 22:02 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik ben wel eens een kerk te lijf gegaan met een pneumatische beitel

Maar toen werkte ik in de bouw en moest er een paar rijen stenen tussenuit slopen.
Heb was echt


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-11-2002 22:02 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik ga hier dus echt niet zeggen dat ik 4 kerken in de fik heb gestoken. Straks achterhalen ze mijn naam via mijn IP...



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-11-2002 22:03 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 21:59 schreef Trevoc het volgende:
muhahaha, bij ons is het topje van een kerk met de storm omgebogen (180 graden), de kerk heeft nu lama zegge van zichzelf een omgekeerd kruis op ze kop (zal er nog wel es een foto van maken)


Heersch, posten die foto!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 03-11-2002 22:38 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 3 november 2002 18:22 schreef RaNk het volgende:
Kerken vernielen? Liever niet, voor je het weet zijn de moskee's hier dan nog in de meerderheid ook. En die zie ik liever verdwijnen


Goed gesproken waarde gitarist!




Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 04-11-2002 12:36 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

quote:
Op 3 november 2002 22:03 schreef Heiden het volgende:
Heersch, posten die foto!

moet ik eerst ff een digitale camera fixxen, zodra ik de foto heb zul je m meteen zien



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 04-11-2002 13:34 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 19:11 schreef pale enchantress het volgende:
Dan moet je geld in de collectebus doen om de kerk te verwarmen
Hier is hij nl. lekker warm

HELP, waar moet dat heen met de moderne heiden?!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-11-2002 13:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 13:34 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
HELP, waar moet dat heen met de moderne heiden?!


Thuis blijven met vloerverwarming en een koud pilsje! Obvious!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 04-11-2002 14:04 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Diensten verstoren...? -innocent-


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-11-2002 14:39 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 20:47 schreef Odessa het volgende:
Ik heb eens in de kerk de liefde bedrijven dat mag nog en eens.
Noemen hun orde verbreken wordt je eruit gegooid gemeen he?
God ziet volgens christen toch alles en er staat in de bijbel ga en vermeenig vuldig u.
En de leuke dingen mag je nognees uitvoeren.
Ik vind de kerk en de christen vaak maar een merkwaardig volkje.
kuzzzzzz
gatverdamme


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen