IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Kerken vernielen Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-11-2002 15:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

BrEeZaH


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 04-11-2002 18:53 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 13:34 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
HELP, waar moet dat heen met de moderne heiden?!
Ik heb ook absoluut niet gezegd dat ik christen ben,dat ben ik verre van ,...
Ik ben gewoon erg tolerant ten opzichte van andere godsdiensten
Het zijn tenslotte allemaal gewoon verschillende wegen die naar het zelfde doel hebben (alhoewel sommigen daar veel beter in lukken )



true disco chick


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-11-2002 18:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Welk doel?

En hoe tolerant ben je nog als blijkt dat er een onwelriekend odeur van dat doel komt?

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 04-11-2002 18:55]


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 04-11-2002 19:07 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 18:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Welk doel?

En hoe tolerant ben je nog als blijkt dat er een onwelriekend odeur van dat doel komt?

Ach ja, nou hoef ik geen antwoord meer te geven


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-11-2002 19:08 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 18:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Welk doel?

En hoe tolerant ben je nog als blijkt dat er een onwelriekend odeur van dat doel komt?
Moet je ook niet tegen die kerk aanzeiken (alhoewel ik het ook soms ni kan laten, het zeikt zo ongelovelijk lekker zo'n kerkje).


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-11-2002 21:06 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Niet op voorbedachte blasfemische rade, maar meer uit kinderlijkheid:

Wij speelden altijd verstoppertje en soldaatje in de kerktuinen (en wij schoten geen Christenen neer, maar Irakezen toen ).

De pastoor woonde naast de kerk, en daar klopte ik op de deur, en toen hij buiten kwam was ik natuurlijk al lang verstopt in de struiken. Dat deed ik zo nog 3 keer, alleen bij de 4e keer was die pastoor achter de voordeur blijven staan en gooide hij meteen die deur open toen ik klopte. Ik flikkerde van schrik van de trap af die naar zijn voordeur leidde, en maakte me meteen weg natuurlijk .


joeri
Usericon van joeri
Posted 04-11-2002 21:48 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 21:06 schreef TNightmare het volgende:
Niet op voorbedachte blasfemische rade, maar meer uit kinderlijkheid:

Wij speelden altijd verstoppertje en soldaatje in de kerktuinen (en wij schoten geen Christenen neer, maar Irakezen toen ).

De pastoor woonde naast de kerk, en daar klopte ik op de deur, en toen hij buiten kwam was ik natuurlijk al lang verstopt in de struiken. Dat deed ik zo nog 3 keer, alleen bij de 4e keer was die pastoor achter de voordeur blijven staan en gooide hij meteen die deur open toen ik klopte. Ik flikkerde van schrik van de trap af die naar zijn voordeur leidde, en maakte me meteen weg natuurlijk .


foei!


Severe_Torture
Usericon van Severe_Torture
Posted 04-11-2002 21:57 by Severe_Torture Wijzig reactieProfiel van Severe_TortureQuote dit bericht

Mijn hele familie is gelovig...

Dus geen kerken in de fik steken. Helaas


Nee


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 04-11-2002 22:06 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 18:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Welk doel?

En hoe tolerant ben je nog als blijkt dat er een onwelriekend odeur van dat doel komt?
Doel=het zogenaamde 'god of godin verschijnsel of kracht(hoe je het ook noemen wil)'aanbidden

[Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 04-11-2002 22:09]


true disco chick


Odessa
satan is my saver so sick inside my head
Usericon van Odessa
Posted 04-11-2002 22:12 by Odessa Wijzig reactieProfiel van OdessaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 22:26 schreef ghoulliette het volgende:
nederlands??!!


you left this world without scadding one tear. without hope ,without fear


Odessa
satan is my saver so sick inside my head
Usericon van Odessa
Posted 04-11-2002 22:13 by Odessa Wijzig reactieProfiel van OdessaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 22:26 schreef ghoulliette het volgende:
nederlands??!!
Ja toevallig wel problemen mee? jij niet soms.


you left this world without scadding one tear. without hope ,without fear


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-11-2002 22:14 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik ben voor subtiele vernieling. In Kopenhagen zijn sommige kerken omgebouwd tot restaurant. Dat zie ik wel zitten, kerkrestauranten en kerkfuifzalen..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 04-11-2002 22:20 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 22:14 schreef mislyd het volgende:
Ik ben voor subtiele vernieling. In Kopenhagen zijn sommige kerken omgebouwd tot restaurant. Dat zie ik wel zitten, kerkrestauranten en kerkfuifzalen..


Hier ben ik het volledig mee eens

Leuk om halloweenparty's,gothic en metal fuiven of concerten in te geven (er zou gewoonweg de perfecte atmosfeer heersen)

Ik zie het al voor me, het maanlicht dat door de bloedrode glasramen valt,schitterend


true disco chick


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 05-11-2002 11:34 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 22:20 schreef pale enchantress het volgende:
Hier ben ik het volledig mee eens

Leuk om halloweenparty's,gothic en metal fuiven of concerten in te geven (er zou gewoonweg de perfecte atmosfeer heersen)

Ik zie het al voor me, het maanlicht dat door de bloedrode glasramen valt,schitterend


Ja!Ik ben zo eens een paar keer gaan fuiven in een gebouw dat vroeger een kapel was of zo,man,man...dat is de ideale locatie voor een new wave- en gothic party!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-11-2002 12:12 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

In Dordrecht is er toch zo zaal Bibelot? Of vergis ik me...?


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-11-2002 12:27 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

In Leeuwarden heb je zaal Romein. Zit ook in een kerk.


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-11-2002 12:33 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 22:14 schreef mislyd het volgende:
Ik ben voor subtiele vernieling. In Kopenhagen zijn sommige kerken omgebouwd tot restaurant. Dat zie ik wel zitten, kerkrestauranten en kerkfuifzalen..
Juist. Lomp vernielen is slecht in meerdere opzichten. Het is ten eerste cultureel erfgoed; architectonische 'hoogstandjes.' Daarbij hebben veel te veel mensen moeten 'inleveren' om die dingen te bouwen. Vernielen zou dan een hoop verspild leed betekenen. Zo'n gebouw een andere (liefst algemene) bestemming geven komt dan tenminste nog wat meer mensen ten goede dan slechts de selecte groep mensen die over de ruggen van anderen huizen van god bouwen.


Touché, pussycat!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-11-2002 12:47 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Lijkt me best cool om in een kerk te wonen... ghehehehe... volgens mij kan je in zo'n grote kerk aardig wat luxe appartementen kwijt...


Zenial


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 05-11-2002 19:16 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

Ik woon in de buurt van Tilburg, en bij mijn oma in de wijk hebben ze van zo'n kerk vier of vijf appartementen gemaakt.


Do or do not. There is no try.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 05-11-2002 23:10 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 4 november 2002 22:13 schreef Odessa het volgende:
Ja toevallig wel problemen mee? jij niet soms.


ze bedoeldt dad je taalfaardighijd om te huilen is



Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 06-11-2002 21:42 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

quote:
Op 3 november 2002 22:03 schreef Heiden het volgende:
Heersch, posten die foto!

De foto's zijn vandaag gemaakt, maar de camera was van iemand anders, dus k moet ff w88 totdat hij ze me stuurd.



XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 06-11-2002 22:28 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 4 november 2002 22:14 schreef mislyd het volgende:
Ik ben voor subtiele vernieling. In Kopenhagen zijn sommige kerken omgebouwd tot restaurant. Dat zie ik wel zitten, kerkrestauranten en kerkfuifzalen..


hmm.. was jij OOK in Kopenhagen deze zomer?


Odessa
satan is my saver so sick inside my head
Usericon van Odessa
Posted 07-11-2002 19:09 by Odessa Wijzig reactieProfiel van OdessaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2002 23:10 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
ze bedoeldt dad je taalfaardighijd om te huilen is


you left this world without scadding one tear. without hope ,without fear


Odessa
satan is my saver so sick inside my head
Usericon van Odessa
Posted 07-11-2002 19:17 by Odessa Wijzig reactieProfiel van OdessaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2002 23:10 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
ze bedoeldt dad je taalfaardighijd om te huilen is
He jij hebt ook fouten in je zin . In het woord dad is dat met een t
en het is niet taalfaardighijd maar taalvaardigheid en je bent de punt vergeten het zijn zelfs zulke groffe fouten dat ik als dislect het zelfs zie.
Ook dislect?

[Dit bericht is gewijzigd door Odessa op 07-11-2002 19:19]


you left this world without scadding one tear. without hope ,without fear


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-11-2002 19:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Vernietig altijd een meerderheid, dus binnenkort moeten we moskee's gaan verbranden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen