IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : welk mp3-download programma ... Vorige pagina | Volgende pagina
Devoraz
the Transgressor
Usericon van Devoraz
Posted 17-07-2001 20:35 by Devoraz Wijzig reactieProfiel van DevorazQuote dit berichthttp://www.nightmarepatrol.net

Ik gebruik de newsservers van Chello (helaas zijn die ook vaak bagger )

De niewsgroepen waar ik in zit zijn:
alt.binaries.sounds.mp3.heavy-metal
alt.binaries.sounds.mp3.metal.full-albums

De eerste groep is meestal de beste. Daar wordt het meest in gepost.


I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie!


wolf
Usericon van wolf
Posted 19-07-2001 23:26 by wolf Wijzig reactieProfiel van wolfQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

vertel es meer over die newsgroepen, adressen enzo!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-07-2001 0:16 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht


wat er eigenlijk al staat;
news proggie starten (outlook of zo iets)
naar news groepen gaan (eventueel aanmelden)
zoeken naar bovenstaande newsgroepen


Bazzio Attacks!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-04-2002 2:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vaak wordt er verwezen naar www.mp3.com, maar dar moet je je erst aanmelden en hoewel de eerste 14 dagen gratis schijnen te zijn, kom ik er niet in want ik heb geen creditcard.

Hoe kun je in godsnaam van hiervan mp3's downloaden? Ik dacht dat het ter ondersteuning van de artiest was?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 11-04-2002 7:38 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Bovendien moet je cookies enabled hebben staan en ik moet hun cookies niet!



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 11-04-2002 8:57 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

www.mp3.com werkt bij mij ook niet meer .
(ik probeerde de muziek van Shredhead te downloaden, maar dat lukt niet .)
www.live365.com ook niet by the way .
audiogalaxy ook niet .

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 11-04-2002 8:58]



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-04-2002 11:00 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht



Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 11-04-2002 13:24 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

Winmx, KaZaa, Direct Connect en van alles en nog wat


Godverdommen..


Marty
Usericon van Marty
Posted 11-04-2002 14:02 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2002 13:24 schreef Pandaemonaeon het volgende:
Winmx, KaZaa, Direct Connect en van alles en nog wat


Als je kazaa niet wil gebruiken vanwege de spyware kijk dan es op www.kazaalite.tk. Een gestripte versie van kazaa..



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-04-2002 2:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 april 2002 7:38 schreef elessar het volgende:
Bovendien moet je cookies enabled hebben staan en ik moet hun cookies niet!


Die cookies lust ik ook niet, maar die mp3's daarentegen dan weer wel!

Help!!! Hoe kom je mp3.com binnen?

Heren van Sun caged & Triple7, ik weet dat jullie er mp3's hebben staan; kunnen jullie vertellen hoe & wat?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-04-2002 14:34 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Klaag! de site van audiogalaxy is down


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-04-2002 14:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 14:34 schreef Phaestus het volgende:
Klaag! de site van audiogalaxy is down

Meestal als het down is duurt het even.
(5min.-45min.)
Tja, maar dan HEB je ook 95-99% van wat je zoekt.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-04-2002 15:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 14:54 schreef MBMarduk het volgende:
Meestal als het down is duurt het even.
(5min.-45min.)
Tja, maar dan HEB je ook 95-99% van wat je zoekt.

hmmm misschien zit in die 4% old funeral dan wel, die kan ik daar niet vinden.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-04-2002 15:35 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

erm.. zoek op old funeral en dan is de tweede hit volgens mij dat wat je bedoelt


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-04-2002 15:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 15:35 schreef Phaestus het volgende:
erm.. zoek op old funeral en dan is de tweede hit volgens mij dat wat je bedoelt
thnx.. heb zeker met m'n kont gekeken.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-04-2002 12:13 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Uit De Standaard:

COLUMN. Blijf weg van Kazaa

Dominique Deckmyn
15/04/2002
BRUSSEL -- De muziekruildienst Kazaa staat aan de top van zijn populariteit, ondanks zijn ronduit schandelijke commerciële praktijken. De tolerantie en goedgelovigheid van miljoenen internetgebruikers lijken geen grenzen te hebben, zolang ze maar gratis muziek mogen downloaden. Met de onthullingen rond Brilliant Digital Entertainment is de maat nu hopelijk toch vol.


Voor wie Kazaa niet kent: het is een van de bedrijven die software leveren waarmee u illegale muziekjes kunt kopiëren via het Internet. Hun illustere voorganger Napster werd vorig jaar door een Amerikaanse rechter opgedoekt, maar Kazaa en enkele collega's (waaronder Morpheus en Grokster) doen hun best om de ontstane leemte te vullen. Doordat zij technisch een beetje anders in elkaar zitten dan Napster, hopen zij dat het lot van Napster hun bespaard blijft.

En in het geval van Kazaa blijkt dat nog te lukken ook: in Nederland, het thuisland van Kazaa, heeft een rechter zopas in beroep geoordeeld dat het bedrijf niet verantwoordelijk kan worden gesteld van het misbruik dat consumenten van zijn software maken. Een betwistbaar oordeel, dat waarschijnlijk door een Amerikaanse rechter niet zal worden gevolgd. Maar goed, voorlopig mag Kazaa blijven opereren. Ondertussen is de software overgenomen door een mysterieus Australisch bedrijfje, Sharman Networks.

Uit de problemen is Kazaa allerminst. Het is al een tijdje uitgelekt dat software als Kazaa een heus paard van Troje is, met vaak niet één maar zelfs een handvol onuitgenodigde en onaangekondigde passagiers aan boord. Ten eerste zit er vrijwel altijd een stuk zogenoemde ,,spyware'' bij: software die uw on line gedrag gadeslaat en de resultaten doorstuurt via het Internet. Iemand hoopt al die informatie te gelde te maken door haar te verkopen aan allerlei -- ongetwijfeld marginale -- on line handelaars. Dat ook Kazaa zo'n spyware bevat, was al een tijdje bekend.

Maar begin deze maand raakte bekend dat Kazaa nog een andere verborgen passagier meedraagt: Altnet, een stuk software van een obscuur Californisch bedrijf, Brilliant Digital Entertainment. Wie de nieuwste versie van Kazaa op zijn computer laadt, installeert meteen ook Altnet en geeft zo aan Brillant Digital Entertainment de controle over de ongebruikte capaciteit van zijn computer (de processor van uw pc is meestal maar een fractie van de tijd volledig belast; de rest van de tijd is sprake van ongebruikte capaciteit). Die capaciteit mag BDE dan doorverkopen aan gelijk wie en voor gelijk welk doel -- tenminste, dat staat in de gebruiksovereenkomst die u moet goedkeuren alvorens u de software kunt installeren.

Ergens in de loop van de volgende weken zal dat verborgen programma worden geactiveerd op de harde schijven van de tientallen miljoenen gebruikers van Kazaa. Wat er dan precies gaat gebeuren, is niet helemaal duidelijk: de verantwoordelijken van Brilliant Digital Entertainment doen er heel geheimzinnig over en dat is allesbehalve geruststellend. Als alle 20 miljoen mensen die Kazaa sinds februari hebben gedownload, het ook werkelijk gebruiken, dan ontstaat hier mogelijk de grootste virtuele computer ter wereld, maar niemand zou ervan gehoord hebben als het twee weken geleden niet was uitgelekt.

Uiteraard is er een golf van protest losgebarsten over deze onthullingen. Maar de precieze toon van het protest is aan de dubbelzinnige kant. Zogenaamd ernstige websites demonstreren bijvoorbeeld haarfijn hoe u de spionsoftware in Kazaa kunt uitschakelen en de rest van het programma toch werkbaar houden. Op die manier klagen ze de spionsoftware aan, maar steunen ze impliciet het illegaal kopiëren van muziek en films volmondig -- dat is immers zowat de enige reden waarom mensen Kazaa gebruiken. Weinig commentatoren durven het blijkbaar aan om hun lezers tegen de borst te stoten en gewoon een simpele boodschap uit te sturen: Afblijven!

Wij hebben onszelf een paar jaar lang wijsgemaakt dat op het Internet op één of andere manier andere wetten gelden dan op straat of in de supermarkt. Een product stelen in de supermarkt mag niet, maar als het op het Internet gebeurt, is het wél ok. Ondertussen zouden we beter moeten weten.

Het beste dat wij kunnen doen, is vér weg blijven van Kazaa en aanverwanten. Zij exploiteren onze gierigheid om ons grandioos in ons ondergoed te zetten. Voor wie van plan is de wet te respecteren, valt er weinig te zoeken. Je geeft duistere handelaars inzichten in al je handelingen. En op de koop toe geef je een stuk van je computer en je internetverbinding blindelings weg aan een schimmige partij die er iets mee gaat doen waar je geen enkele controle over hebt. Wie zich daardoor laat bedotten, verdient niet beter.



Deze column verschijnt om de twee weken op maandag. De auteur is hoofdredacteur van het magazine ,,Smart Business''. ddeckmyn@hotmail.com


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 15-04-2002 12:15 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

als reactie op sharteel

dan neem je de gekraakte Kazaa lite
nergens meer last van.

http://www.homepages.hetnet.nl/~handweb/

veel plezier ermee


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-04-2002 12:16 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 15 april 2002 12:15 schreef linknl het volgende:
als reactie op sharteel

dan neem je de gekraakte Kazaa lite
nergens meer last van.

http://www.homepages.hetnet.nl/~handweb/

veel plezier ermee



Thanx.. Kende ik niet...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Marty
Usericon van Marty
Posted 15-04-2002 13:50 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2002 12:15 schreef linknl het volgende:
als reactie op sharteel

dan neem je de gekraakte Kazaa lite
nergens meer last van.

http://www.homepages.hetnet.nl/~handweb/

veel plezier ermee



Zie ook mijn post eerder in dit topic

kan trouwens beter www.kazaalite.tk gebruiken



Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 15-04-2002 13:54 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Audiogalaxy vind egt veeel!



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 15-04-2002 13:56 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

beetje je eigen site promoten??

bovenstaande gaat niet alleen over kazaa maar over all vervangingen voor napster.



RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 15-04-2002 14:44 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

AudioGalaxy. Het grootste netwerk van MP3s (zeker voor metal en gothic muziek). En als iets op AudioGalaxy is geblokkeerd kan ik het meestal wel vinden op IRC (DALnet) in #mp3-metal of #mp3-blackdeath e.d.


Hakkuh


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-05-2003 13:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Komt iemand Soulseek nog op? Ik dus niet

Er schijnt een update te zijn voor Kazaa; een soort add on; weet iemand waar die vandaan te halen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


GkuA
-nt
Usericon van GkuA
Posted 11-05-2003 13:27 by GkuA Wijzig reactieProfiel van GkuAQuote dit bericht

Bij mij werkt ie wel, heb je wel de nieuwste versie? Ze zitten nu inmiddels bij 147


'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron


Pred
Usericon van Pred
Posted 11-05-2003 14:03 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

Ik zou het niet weten want men computer is kapot , zit nu op oude rommel. Soulseek is overigens wel een fijn programmaatje.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen