IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : welk mp3-download programma ... Vorige pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-04-2004 22:40 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

kazaa is aardig dood, de laatste tijd. was toch wel handig, juist voor mainstream muziek. dat vind je toch minder op soulseek.


Oud Vuil.


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 07-04-2004 8:48 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 11:31 schreef Chantalie het volgende:
ik mis Audiogalaxy


Dat was inderdaad een erg goed programma
Jammer dat dat er vanaf gehaald is.

Gebruik momenteel zowel WinMX als Soulseek, maar ben over beide niet echt tevreden. Op WinMX valt weinig te vinden, wat betreft de wat minder bekende bandjes, Soulseek blijft bij mij meestal bij Remotely Queded hangen


Waag eens een dansje!


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 07-04-2004 8:53 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

DC++


zzz


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 07-04-2004 8:57 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

DC++ en SoulSeek


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-04-2004 11:08 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

DC++


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


metallica92
Usericon van metallica92
Posted 16-09-2006 20:09 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

Ik gebruik Newsbin het werkt erg goed hier staan vaak de aller nieuwste albums heb zoals van de week het nieuwe album van I en de nieuwe van Belphegor

Als iemand dit al gebruikt zou ik graag willen weten welke nieuwsgroepen je gebruikt? en of ze goed zijn:..

Ik download het meeste van:
alt.binaries.sounds.mp3.heavy-metal of,
alt.binaries.mp3.metal.full-albums


Vixen
Usericon van Vixen
Posted 17-09-2006 12:40 by Vixen Wijzig reactieProfiel van VixenQuote dit bericht

Limewire


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 01-11-2006 21:57 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

weet iemand of er ook bepaalde site's bestaan waar je muziek alleen kunt beluisteren en dus niet persé hoeft te downloaden?


jaja, myspace ken ik al


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-11-2006 21:59 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 01-11-2006 22:03 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

dat is ook downloaden...voor zover ik het ff bekeken heb


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 01-11-2006 22:29 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

www.pandora.com
www.kinkfm.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 01-11-2006 22:29]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2006 22:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

padoradio zeg je?


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 01-11-2006 22:31 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Daar is nog geen topic over geloof ik...



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 01-11-2006 22:32 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 22:29 schreef Tenderstrike het volgende:
www.pandora.com
www.kinkfm.nl


ja maar ik wil zelluf kiezzzuuhhhh


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 01-11-2006 22:35 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Koop eens een cd



re-MEM-bry-o
Usericon van re-MEM-bry-o
Posted 01-11-2006 22:37 by re-MEM-bry-o Wijzig reactieProfiel van re-MEM-bry-oQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2006 20:09 schreef metallica92 het volgende:
Ik gebruik Newsbin het werkt erg goed hier staan vaak de aller nieuwste albums heb zoals van de week het nieuwe album van I en de nieuwe van Belphegor

Als iemand dit al gebruikt zou ik graag willen weten welke nieuwsgroepen je gebruikt? en of ze goed zijn:..

Ik download het meeste van:
alt.binaries.sounds.mp3.heavy-metal of,
alt.binaries.mp3.metal.full-albums

ik gebruik de volgende nieuwsgroepen met grabit:

alt.binaries.sounds.mp3.extreme-metal
alt.binaries.sounds.mp3.heavy-metal
alt.binaries.dvd.music(dvds)
alt binaries.cd image.playstationdvd iso (ps2 games)alles compleet binnen/snel en niet afhankelijk van anderen!!!! dus geen lage snelheden meer!!!


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 01-11-2006 23:25 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Soulseek doet het nog prima voor me!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 01-11-2006 23:34 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Azureus


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 01-11-2006 23:37 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 22:35 schreef Tenderstrike het volgende:
Koop eens een cd



wat een puik plan!!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen