IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Dawn (SE, melodic black/death) Vorige pagina | Volgende pagina
Kramy
Usericon van Kramy
Posted 17-01-2007 19:32 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 17 januari 2007 19:29 schreef M. het volgende:
Ik had het niet over de jaarlijst... die is ongeldig (Satyricon staat bovenaan).


Ik basseerde mijn uitspraak over het slechte metaljaar anders wel op de jaarlijst, en een beetje op de moeite die ik had met het samenstellen van een aardig lijstje albums uit 2006.



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 17-01-2007 19:43 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2007 18:36 schreef Kramy het volgende:
Net alsof slaughtersun dat niet is?


Dat vond ik dus absoluut niet. Slaughtersun is vele malen intenser en heeft gewoon betere nummers.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 09-08-2007 23:34 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik durf het bijna niet te vragen... maar is er al iets bekend over een nieuw album?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-08-2007 23:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

"Tie a Yellow Ribbon 'Round the Ole Oak Tree" is best een tof nummer!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-08-2007 9:29 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 23:34 schreef Blueprint het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen... maar is er al iets bekend over een nieuw album?
Er is wel al een tijdje een nummer te downloaden zie ik, maar is nog niet de uiteindelijke versie.

http://www.dawnband.com

Maar het album laat idd wel lang op zich wachten..


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-08-2007 11:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2005 13:11 schreef Melk is Goed het volgende:
Slaughtersun is vorig jaar heruitgebracht door Necropolis records, met als bonus alle andere stuff die Dawn ooit uit heeft gebracht.Dus de EP's, split's en het debuutalbum "Naer solen gar niber for evogher" als extra; Dat is althans de editie die ik heb. T'is dus ook een dubbel-cd. Slaughtersun zelf is één van m'n favoriet blackmetalalbums (al moet ik zeggen dat ik niet zo veel "favoriete" blackmetal-albums heb) en is het beste te vergelijken met het betere werk van Dissection on speed. Errug goed.

ja relext cd'tje is dat he! Ik ben wel erg blij dat ze destijds meer de black kant zijn opgegaan. Alleen al hoe Slaughtersun start met dat gitaar stuk, Kippenvel


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-10-2007 20:25 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Die ben ik nu weer aan het beluisteren ja! Geniale cd
Het werk daarvoor is ook zeker niet slecht, met name de EP die vooraf ging aan Slaughtersun, Sorgh Pa Svarte
Vingar Flogh, kan ik ook heel erg waarderen

Ik zie op de site dat ze ook weer bezig zijn nieuw werk (met Tomas Asklund van Dark Funeral en Dissection op drums!). Dat nieuw te downloaden rehearsal-nummer klinkt zeker niet verkeerd; laat maar komen die hap!


[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-10-2007 20:26]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 22-10-2007 23:54 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2007 20:25 schreef Metalhead22 het volgende:
... laat maar komen die hap!

Dat denk ik al heel lang! Jammer dat het zo ongelofelijk lang moet duren.



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-10-2007 0:18 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

heb hier ook de minicd entrance to malevolence van de duitse dawn...

iemand die dat ding zoekt.. kramy jij misschien met je idiote voorkeur voor een bandnaam


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 11-07-2008 19:06 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

http://www.myspace.com/dawnofficial

Met daarop te luisteren een rehearsel track van het aankomende album.

"DAWN in studio Monolith!
We have finally started to record the album in studio Monolith. The first track is already put down on tape, we will continue to record the next piece in short. The album will be recorded and mixed at the end of the summer 2008!"



[Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 11-07-2008 19:08]



Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 11-07-2008 19:07 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 11-07-2008 19:07]



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-07-2008 19:09 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dat klinkt goed! Ik vond Slaughersun ook al een vet album maar die werd me na een tijdje te saai. Het lijkt erop dat het nieuwe materiaal daar minder van te lijden heeft.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-10-2008 12:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Sorgh Pa Svarte Vingar Fløgh net voor het eerst eens voorbij laten komen, best puik materiaal (vooral Sorrow Flew on Black Wings) Niet echt spannend allemaal, maar wel erg fijn en strak neergezette black.

Slaughtersun ook maar weer eens gaan herluisteren.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-10-2008 12:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Slaughtersun hier ook liggen. Ook maar es in de ruillijst zetten denk ik, plaat boeit me niet echt.


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-01-2010 22:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

echt niet?


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-01-2010 23:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Superplaat! Krijg je spijt van Gurbie!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-01-2010 23:28 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

+1


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-11-2013 22:02 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Denk niet dat we hier nog wat van gaan horen...

Dit nummer beschouw ik ondertussen als een laatste stuiptrekking:



Bye-bye!!!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-11-2013 22:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2008 12:30 schreef ZelThoR het volgende:
Sorgh Pa Svarte Vingar Fløgh net voor het eerst eens voorbij laten komen, best puik materiaal (vooral Sorrow Flew on Black Wings) Niet echt spannend allemaal, maar wel erg fijn en strak neergezette black.

Slaughtersun ook maar weer eens gaan herluisteren.

Dacht al dat ik de band(naam) kende, en ja! Maar iets herinneren van de muziek? Neuh


I wish I was a butterfly


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-11-2013 23:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Deze band werd altijd in de Dissection hoek geschaard. Mss het CD'tje dat er hier van ligt nog maar eens proberen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 30-11-2013 2:43 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Er zit weer activiteit in de band. Ik zou ze niet een dissection kloon willen noemen. Ze waren wel tegelijkertijd bezig en hadden de zelfde invloeden maar zeker Slaughtersun is een stuk meer BM dan alles wat dissection heeft gedaan.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2013 8:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 06-12-2013 4:12 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

en ze hebben een deal gemaakt met century media voor reissues en de nieuwe album!



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-08-2014 12:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Slaughtersun moet ik zeker nog op vinyl scoren.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-08-2014 12:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 16:39 schreef altx het volgende:
Ik heb zelf zowel Slaughtersun als Sorgh Pa Svarte Vingar Fløgh, allebei voor niet al te veel geld tweedehands gekocht.

Ik moet ze eigenlijk weer eens luisteren, want dat heb ik sinds de aanschaf eigenlijk nog maar weinig gedaan.


Bedankt voor de reminder (door het omhoogschoppen)...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen