IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Dawn (SE, melodic black/death) Vorige pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-08-2014 13:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Graag gedaan.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 10-09-2014 0:17 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Century Media dat zoiets middelmatigs heruitbrengt.
$$$$$, kleren van de keizer.

Maar dat kan ook aan mij liggen.


En nu gaan we vegen


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-09-2014 9:27 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2014 0:17 schreef caron het volgende:
Century Media dat zoiets middelmatigs heruitbrengt.
$$$$$, kleren van de keizer.

Maar dat kan ook aan mij liggen.


Dawn middelmatig? Poets je oren, zou ik zeggen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 10-09-2014 16:05 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik heb de eerste nog origineel. Ik zie dat prijzen varieren rond 75.
Voor 60 krijg jij hem (of iemand anders).

Vooral die eerste is platte kak eigenlijk, Slaughtersun is gewoon gemiddeld.


En nu gaan we vegen


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 10-09-2014 16:55 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Als het dan toch zulke kak was/is, waarom heb je het dan gekocht indertijd? Peer pressure?



Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 10-09-2014 19:46 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Slaughtersun is geniaal. Godverdomme. Einde discussie

Als je Falcula en The Knell of the World middelmaat vindt, dan heb ik medelijden met je.


Hafgufa


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-09-2014 19:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die occasionele posters hier zorgen wel voor animo


signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 10-09-2014 20:25 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Peer pressure yeah sure.
Ik heb de cd en het shirt zelfs moeten bestellen bij Necroplis zelf. Cash dollars gaan halen in bank, envelopje in en dan maar bang afwachten.
Lijkt nergens naar.

Ik had toen wel een voorliefde voor Dissection-ripoffs (heb nog altijd penspijn dat ik er niet bij was in '96 tijdens Stayricon+Diccection i Biebob).
Van Watain was nog geen sprake maar vooral Unanimated, Naglfra en Vinterland waren feest. Dawn was zozo. Niet slecht, niet goed, gewoon zozo, platte kak.


En nu gaan we vegen


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 11-09-2014 11:57 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2014 19:46 schreef Ravnajuv het volgende:
Slaughtersun is geniaal. Godverdomme. Einde discussie

Als je Falcula en The Knell of the World middelmaat vindt, dan heb ik medelijden met je.


Op vlak van Dawn ben ik eerder geneigd caron te volgen, heb Slaughtersun indertijd nooit in huis gehaald en na een volledige beluistering weet ik ook waarom. Het mist voor mij op vlak van melodieën wat diepgang en sfeer, het klinkt goed, maar ik krijg niet dat 'anderwereldse' gevoel. Iets wat bv. Sacramentum - Far away from the sun dan weer wel heeft voor mij. Al kan ik mij voorstellen dat anderen die plaat dan weer te 'lieflijk' vinden...


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 11-09-2014 22:35 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Zo is dat.
Te langdradig wat dodelijk is voor zulke muziek, te weinig tempowisselingen.


En nu gaan we vegen


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen