IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Janmaat dood Vorige pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-06-2002 15:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2002 12:56 schreef Jebes het volgende:
Je kan niet alleen aan overheidsbemoeienissen zien of iets links is, aangezien links sociaal is zie ik de CD niet als een linkse partij aangezien hun beleid ten opzichte van asielzoekers niet echt sociaal te noemen is. Ook is de overheidsbemoeienis bij links meer op economisch vlak gericht....
ik weet ook wel dat je het daar niet alleen aan kan zien, maar ik dacht ik noem even 1 heel duidelijk voorbeeld. Links is niet meer sociaal als het door schiet naar het extreem linkse. Ik dacht eerst ook dat het een rechtse partij was, todat een docente van mij vertelde dat het een extreem linkse partij is. En zij kan het weten omdat zij werk voor de 2e kamer. Ook kan je het vast wel opzoeken op internet. Het is niet een kwestie van gevoel of een partij links of rechts is, het wordt vastgesteld door hun idealen. kennelijk waren hun idealen meer links gesteld.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-06-2002 16:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hm opmerkingen als 'ik hoop dat hij veel heeft mogen lijden aan z'n hartkwaal' snap ik niet helemaal. Wat kinderachtig om zo te reageren op iemand van wie je in politiek opzicht verschilt.

Verder zal ik er niet om rouwen... maar de emotionele en impulsieve manier waarop gereageerd wordt doet me keer op keer weer verbazen.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-06-2002 16:06 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik weet dat bepaald wordt of een partij links of rechts is door te kijken naar de idealen en naar het partijprogramma van een partij maar dat de cd extreem links zou zijn is moeilijk te geloven. Ik sluit het absoluut niet uit, ik ga ff zoeken op internet.

edit: reactie op post Cadaveria

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 11-06-2002 16:09]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-06-2002 16:09 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 16:06 schreef Jebes het volgende:
Ik weet dat bepaald wordt of een partij links of rechts is door te kijken naar de idealen en naar het partijprogramma van een partij maar dat de cd extreem links zou zijn is moeilijk te geloven. Ik sluit het absoluut niet uit, ik ga ff zoeken op internet.
zoek maar even..ik had op een gegeven moment iets gevonden waarop een cirkel was aangegeven en de bovenste ronding van de cirkel waren dan de centrum parijen. alleen de cirkel sloot niet helemaal maar de uiteinden waren dan extreem- links en -rechts. Ook stond er een verhaaltje bij van elke partij.. bijvoorbeeld die standpunten van het CD die ik eerder genoemd heb in dit topic.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-06-2002 16:14 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

De CD was echt niet links, soms wat populistisch misschien, maar linkse politici hebben hier ook nogal eens last van (vandaar misschien deze vergelijking). Maar veel mensen weten gewoon niet het verschil tussen rechts en links geloof ik. Extreem-links en extreem-rechts lijken soms ook wel op elkaar omdat het meestal anti-parlementaire en revolutionaire groepen zijn. Om Janmaat zal ik niet rouwen, want die sloeg zich ook maar van alles uit zijn nek zonder erover te hebben nagedacht.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 11-06-2002 16:16 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

De imitatie van van Muiswinkel destijds was meesterlijk. In ieder geval één goede herinnering.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen