IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Janmaat dood Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2002 13:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2002 13:20 schreef attila_de_hun het volgende:
wat janmaat verkondigde is helaas gemeengoed geworden bij veel partijen. VVD,LPF etc. hij was dus een voorloper.


ehm, hij heeft die dingen niet zelf bedacht hoor, hij had zeg maar weer voorlopers


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2002 14:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2002 13:29 schreef ghoulliette het volgende:
ehm, hij heeft die dingen niet zelf bedacht hoor, hij had zeg maar weer voorlopers


ja, het is goed hoor.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2002 14:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

kan ik er wat aan doen dat ik de jan maat gewoon een nietbetekend ielig stom vervelend lullig foutje der natuur vind


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2002 14:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2002 14:39 schreef ghoulliette het volgende:
kan ik er wat aan doen dat ik de jan maat gewoon een nietbetekend ielig stom vervelend lullig foutje der natuur vind


nee, maar daar zijn we het in ieder geval wel over eens


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-06-2002 14:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jammer, ach zo zie je maar als iedereen je tegenwerkt, je nergens komt...

men hoort één keer het woord buitenlander en iedereen boycot hem... zielig gedoe


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2002 14:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2002 14:54 schreef karnivoor het volgende:
jammer, ach zo zie je maar als iedereen je tegenwerkt, je nergens komt...

men hoort één keer het woord buitenlander en iedereen boycot hem... zielig gedoe


maar ik vond hem toch best dom overkomen. zo heb ik hem wel eesn horen vertellen dat het voorkomen van kakkerlakken volledig aan de buitenlanders lag. ook ik ben geen vriend van teveel buitenlanders maar zoals hij het bracht was echt erg dom. ik beschouwde hem meer als een soort entertainer. fortuyn bracht het veel intelligenter.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-06-2002 15:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 juni 2002 14:58 schreef attila_de_hun het volgende:
maar ik vond hem toch best dom overkomen. zo heb ik hem wel eesn horen vertellen dat het voorkomen van kakkerlakken volledig aan de buitenlanders lag. ook ik ben geen vriend van teveel buitenlanders maar zoals hij het bracht was echt erg dom. ik beschouwde hem meer als een soort entertainer. fortuyn bracht het veel intelligenter.


dat is helemaal waar. en soms was hij inderdaad toch ietsje te extreem wat dat betreft, meer van het nivo van een skinhead dan dat zoals een politicus hoort te zijn. maarjah zal vast wel weer een ander opstaan die verder gaat maar dan op een inteligentere manier met doordachtere ideeën.

maar daar zul je het wel liever niet mee eens zijn


Je moeder.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-06-2002 15:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik had hier nog een lijst liggen van de partijprogram toen het CD nog mee deed.
deze punten doen mijn lachspieren aanscherpen:
pas als er bij een sollicitatie geen Nederlandse kandidaten zijn, kan een vreemdeling in aanmerking komen. Werkloze immigranten moeten binnen 6 maanden het land verlaten.

Nu wordt het helemaal leuk:

Alleen politieke vluchtelingen die in eigen land ten minste langdurige gevangenis straffen krijgen, kunnen worden toegelaten. ZIj worden direct na aankomst in werkkampen ondergebracht.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 09-06-2002 15:31]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-06-2002 19:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 juni 2002 15:31 schreef Cadaveria het volgende:
ik had hier nog een lijst liggen van de partijprogram toen het CD nog mee deed.
deze punten doen mijn lachspieren aanscherpen:
pas als er bij een sollicitatie geen Nederlandse kandidaten zijn, kan een vreemdeling in aanmerking komen. Werkloze immigranten moeten binnen 6 maanden het land verlaten.

Nu wordt het helemaal leuk:

Alleen politieke vluchtelingen die in eigen land ten minste langdurige gevangenis straffen krijgen, kunnen worden toegelaten. ZIj worden direct na aankomst in werkkampen ondergebracht.


dat zijn idd redelijk extreme plannen maar dat van die werkkampen vinnik wat overdreven, als ze maar werk zoeken ist wel goed


Je moeder.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 09-06-2002 19:49 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Laat hem lekker dood zijn, ik zal hem niet missen.

Nu een dag tripje regelen en allemaal op z'n graf gaan staan pissen.

Ik hoop nog dat hij veel heeft mogen lijden aan z'n kwaal.


Wiegen Meister !


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 09-06-2002 20:08 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

Zonde...


Don't touch me. I'm evil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2002 20:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Begraaf em maar flink diep ...


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 09-06-2002 20:44 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2002 20:42 schreef Jenje het volgende:
Begraaf em maar flink diep ...


voor het geval er een necrofiel achter het nieuws komt


Don't touch me. I'm evil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-06-2002 22:34 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Bij een protestdemonstratie tegen Janmaat in Kedichem (1986) raakte zijn vrouw bij een aanslag met een brandbom zwaar gewond, waarna zij een been moest missen.


maar dit wist ik niet meer, da's toch wel minder.

ook al een aanslag


Oud Vuil.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2002 22:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

moet je nagaan hoe snel iedereen dat vergeten is.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-06-2002 22:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

'want bij dat soort mensen mag dat wel'



Je moeder.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-06-2002 22:56 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ik hoorde een keer dat er een zwarte vrouw voor hem werkte...klopt dat?


Suck my piss


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-06-2002 23:01 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 juni 2002 22:56 schreef skullfuck het volgende:
ik hoorde een keer dat er een zwarte vrouw voor hem werkte...klopt dat?


undercover?


Oud Vuil.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-06-2002 23:03 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2002 22:34 schreef webblaster wim het volgende:
Bij een protestdemonstratie tegen Janmaat in Kedichem (1986) raakte zijn vrouw bij een aanslag met een brandbom zwaar gewond, waarna zij een been moest missen.


maar dit wist ik niet meer, da's toch wel minder.

ook al een aanslag

sheeesh *schud zn hoofd*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-06-2002 23:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 juni 2002 22:56 schreef skullfuck het volgende:
ik hoorde een keer dat er een zwarte vrouw voor hem werkte...klopt dat?


die voldeed zeker aan de regels

is ook helemaal niet vreemd want extreem rechts en racisme liggen ver van elkaar af. men noemt het racisme om die mensen tegen te werken. maar soms is er idd sprake van racisme maar dan is het wel heel erg bruut extreem rechts zoals in nazi-duitsland en dat valt natuurlijk niet goed te praten (wat ook zeker niet de bedoeling is)


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2002 23:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

[quote]Op 9 juni 2002 23:04 schreef karnivoor het volgende:
die voldeed zeker aan de regels

is ook helemaal niet vreemd want extreem rechts en racisme liggen ver van elkaar af. [quote]

klopt, je hebt toch ook oudere generaties van buitenlanders die nota bene tegen nieuwe buitenlanders zijn(ook al komen ze uit hun land). Extreem rechts en rascisme zijn twee verschillende dingen alhoewel ze vaak hand-in-hand gaan.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-06-2002 2:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik blijf het toch frappant vinden dat Janmaat eerst (en nog) verguist is om z'n denkbeelden terwijl Fortuyn er furore mee maakte.

Als je het dus maar netjes/leuk verpakt...

het laat de oppervlakkigheid van tegenwoordig zien...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-06-2002 2:56]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-06-2002 12:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2002 23:04 schreef karnivoor het volgende:
die voldeed zeker aan de regels

is ook helemaal niet vreemd want extreem rechts en racisme liggen ver van elkaar af.
het is extreem links.. aargh. extreem link en extreem rechts liggen vlak bij elkaar, maar Het CD is echt waar links. Kijk alleen al maar naar de overheidsbemoeienis. Dat is iets voor links.

ectreem rechts en extreem links hoeven niet rasistisch te zijn, ze zijn patriotistisch.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 10-06-2002 12:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2002 2:53 schreef Mutilator het volgende:
Ik blijf het toch frappant vinden dat Janmaat eerst (en nog) verguist is om z'n denkbeelden terwijl Fortuyn er furore mee maakte.

Als je het dus maar netjes/leuk verpakt...

het laat de oppervlakkigheid van tegenwoordig zien...


Ik dacht dat janmaat toch wat extremer was, maar idd wel een beetje vreemd.
Het verschil tussen vol en druk is toch wat anders


Bazzio Attacks!!!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-06-2002 12:56 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
het is extreem links.. aargh. extreem link en extreem rechts liggen vlak bij elkaar, maar Het CD is echt waar links. Kijk alleen al maar naar de overheidsbemoeienis. Dat is iets voor links.

ectreem rechts en extreem links hoeven niet rasistisch te zijn, ze zijn patriotistisch.
Je kan niet alleen aan overheidsbemoeienissen zien of iets links is, aangezien links sociaal is zie ik de CD niet als een linkse partij aangezien hun beleid ten opzichte van asielzoekers niet echt sociaal te noemen is. Ook is de overheidsbemoeienis bij links meer op economisch vlak gericht....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen