IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Het YOLO-chestpiece (tattoo tipok deel 3) Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-07-2017 21:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dag OWW.

quote:
Op 16 juli 2017 21:35 schreef TUFKAM het volgende:
hahaha wat ?

Best wel heel mooi gedaan enzo, maar wat een afschuwelijke tattoos.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-07-2017 21:57 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 16 juli 2017 21:53 schreef Natural Disaster het volgende:


Tergend gewoon dat volk met van die plaatjes alsof een hele kleuterklas op ze los heeft mogen gaan.
Een schaatsbaan vol gisteren.


komma's or it didn't happen

Ik zat een halve minuut te kloten met de eerste acht woorden, ik snapte er geen reet van.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-07-2017 22:00 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 21:57 schreef BenKnuckles het volgende:
Dag OWW.


Best wel heel mooi gedaan enzo, maar wat een afschuwelijke tattoos.


ach ja, ieder zijn ding toch.


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2017 22:01 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Met je komma's.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-07-2017 22:11 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 21:44 schreef Snaack het volgende:
Maar toch, een bandlogo.
Op je fucking onderarm.
Zodat iedereen kan zien dat dat je favoriete band is.



Precies dat. En dan brengt uitgerekend die band ineens een onmeunige kutplaat uit. Daar sta je dan met je logo.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2017 22:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 21:55 schreef TUFKAM het volgende:
Heel vet. pijnlijk ook wel lijkt me.


Ja, dat schijnt best een kutplek te zijn. Zeker in mijn geval weinig vlees met dat kippeborstje van me

Maar, de zij schijnt nog vervelender te zijn. Maatje van me is out gegaan van de pijn toen hij daar getatoeëerd werd.

De aller-allerkutste plekken zijn de voeten, aldus mijn vrouw en een vriend, uit persoonlijke ervaring.

quote:
heb trouwens deze gast ook altijd een heerser gevonden.. tommy montoya.
https://www.instagram.com/tommymontoya/


Heel erg vet ja!!

quote:
wat gaat het worden voor chestpiece ? en welke prikker gaat het doen ?


Het wordt het grootste gedeelte van mijn bovenlijf en het moet lekker "metal" worden.

Het plan is een baphomet met op de achtergrond een pentagram, met een versiering van pioenrozen die stiekem skulls zijn, verbonden met takken die stiekem aderen met doorns eraan zijn. In black & grey met rood.

Ik ga hem laten zetten door Neomi van The Office. Een vriendin van me en tevens metalchick.

Volgens mij wordt het hilarisch als ik daar lig te janken van de pijn terwijl een vrouw me aan het tatoeëren is, met kankerharde deathmetal in de zaak.

https://www.instagram.com/neomataznay/?hl=nl



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-07-2017 22:15 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Gaat ze hem free hand doen ?
ken haar verder niet, zal eens wat werk van dr zoeken.
Er zijn de laatste tijd zoveel prikkers bijgekomen niet te doen man.


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2017 22:21 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 16 juli 2017 22:13 schreef Snaack het volgende:

Het wordt het grootste gedeelte van mijn bovenlijf en het moet lekker "metal" worden.




Van die Sabaton borstplaten dus.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-07-2017 22:30 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Godver...

Ik zie het ook voor me!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 16-07-2017 22:32 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Je hebt wel gelijk. Niet te doen gisteren hoeveel verschrikkelijk lelijke tattoos er te zien waren.

Edit: @ND.

En ik heb een bandlogo over de zijkant van mn onderbeen, superstrak gezet, ik vind m ruig.

[Dit bericht is gewijzigd door Deceptikoen op 16-07-2017 22:33]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-07-2017 22:38 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 22:32 schreef Deceptikoen het volgende:
Je hebt wel gelijk. Niet te doen gisteren hoeveel verschrikkelijk lelijke tattoos er te zien waren.



Maar laten we elkaar geen mietje noemen: de meeste van de lichamen waar ze op gezet waren verdienen dan ook niet beter.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 16-07-2017 22:38]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2017 22:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 22:21 schreef Natural Disaster het volgende:
Van die Sabaton borstplaten dus.


Implantaten met speakers zodat ik de ganse dag door homofiele strijdliederen af kan spelen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-07-2017 22:42 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik heb er dus nog geen een en waarschijnlijk heel naïef. Maar je laat zo'n ding toch zetten voor jezelf?Lekker belangrijk wat een ander er van vindt? En dan heb je nog smaak, wat ook erg persoonsgebonden is.

Dikke lijven, dunne lijven, tis allemaal een drama om te zien.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2017 22:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 22:15 schreef TUFKAM het volgende:
Gaat ze hem free hand doen ?


Nou. Dat lijkt me een een beetje lastig met zo'n groot ontwerp. Een paar onderdelen wellicht, maar verder wordt het gewoon stencillen.

quote:

ken haar verder niet, zal eens wat werk van dr zoeken.


Ik had er een link bij gepost, blinde.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2017 22:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 22:42 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik heb er dus nog geen een en waarschijnlijk heel naïef. Maar je laat zo'n ding toch zetten voor jezelf?Lekker belangrijk wat een ander er van vindt? En dan heb je nog smaak, wat ook erg persoonsgebonden is.



Tuurlijk, maar van sommige dingen weet je gewoon dat mensen er spijt van gaan krijgen. Of dat het een kutidee is dat er niet uitziet.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-07-2017 22:56 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Dat klopt!

Een bekende liet me in de jaren 90 een nieuwe tattoo zien, op zijn onderarm. Van een vrouw die letterlijk uit elkaar getrokken werd, cannibal corpse stijl, zeg maar. Oooookaaaayyy...

En in 85/86 ging een maatje van me tattoo's halen. Op 1 avond drie lelijke op allebei de bovenarmen. Schedels en dingen, ik weet het niet meer. Echt... Dan was ie er vanaf. Echt...




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-07-2017 22:56]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 16-07-2017 23:10 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 22:38 schreef Negatieveling het volgende:
Maar laten we elkaar geen mietje noemen: de meeste van de lichamen waar ze op gezet waren verdienen dan ook niet beter.

Dit wou ik niet vermelden, maar ook hier wordt de waarheid gesproken.


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-07-2017 0:06 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 21:47 schreef Snaack het volgende:
In dikke zwarte blokletters "LOVES COCK" op je voorhoofd laten zetten zou jou niet misstaan.


Dat is inderdaad het soort artistieke kwaliteit waar jij bekend om staat.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 17-07-2017 0:08]


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-07-2017 0:08 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 22:42 schreef Snaack het volgende:
Nou. Dat lijkt me een een beetje lastig met zo'n groot ontwerp. Een paar onderdelen wellicht, maar verder wordt het gewoon stencillen.



Ik had er een link bij gepost, blinde.


jajaja, ben der al aan het volgen hoor. zit mooi spul tussen. wanneer wil je gaan ?


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-07-2017 0:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2017 0:08 schreef TUFKAM het volgende:
jajaja, ben der al aan het volgen hoor. zit mooi spul tussen. wanneer wil je gaan ?


Ik denk dat het begin volgend jaar wordt. Zin an!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-07-2017 0:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2017 0:06 schreef WMP het volgende:
Dat is inderdaad het soort artistieke kwaliteit waar jij bekend om staat.


Ik kan totaal niet tekenen, laat staan tatoeëren, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-07-2017 0:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 22:56 schreef F.Jacobse het volgende:

En in 85/86 ging een maatje van me tattoo's halen. Op 1 avond drie lelijke op allebei de bovenarmen. Schedels en dingen, ik weet het niet meer. Echt... Dan was ie er vanaf. Echt...







WMP
Usericon van WMP
Posted 17-07-2017 0:19 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2017 0:15 schreef Snaack het volgende:
Ik kan totaal niet tekenen, laat staan tatoeëren, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.


Dus je tekenwerk is net zo goed als je drumwerk.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-07-2017 0:19 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2017 0:15 schreef Snaack het volgende:
Ik denk dat het begin volgend jaar wordt. Zin an!


Even wat geld aan de kant zetten dan want het zal wel een lekker prijsje worden zo'n groot plaatje


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-07-2017 0:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2017 0:19 schreef WMP het volgende:
Dus je tekenwerk is net zo goed als je drumwerk.


Nee, wel beduidend beter hoor. Drummen kan ik echt niet, maar mijn psychiater leek het een goed idee mijn impulsieve agressiviteit te kanaliseren op een drumstel.

Leuk is het wel maar werken doet het niet. Ik molesteer namelijk nog steeds mannetjes die bijdehand proberen te doen op internetfora.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen