IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Het YOLO-chestpiece (tattoo tipok deel 3) Vorige pagina | Volgende pagina
Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 12-01-2018 12:25 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

10 en 24 februari mag ik weer


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2018 17:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-11-2018 10:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 22:13 schreef Snaack het volgende:

Het wordt het grootste gedeelte van mijn bovenlijf en het moet lekker "metal" worden.

Het plan is een baphomet met op de achtergrond een pentagram, met een versiering van pioenrozen die stiekem skulls zijn, verbonden met takken die stiekem aderen met doorns eraan zijn. In black & grey met rood.

Ik ga hem laten zetten door Neomi van The Office. Een vriendin van me en tevens metalchick.

Volgens mij wordt het hilarisch als ik daar lig te janken van de pijn terwijl een vrouw me aan het tatoeëren is, met kankerharde deathmetal in de zaak.

https://www.instagram.com/neomataznay/?hl=nl




Ah. Het plan was al zo oud dus, hahahaha!

Gisteren de eerste sessie gehad.



Vrienden zeiden "HA JE GAAT HUILEN ALS EEN MEISJE PWN3D!11!!" Ik vond het wel meevallen. Op het sternum en de ribben is niet fijn, maar verder. Mwah. 6 uur gelegen.

Afhankelijk hoe goed ik het kleuren trek nog 1 a 2 sessies te gaan.

HEIL SATAN!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-11-2018 10:08 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Gast, ik heb nog niet gegeten, voortaan even NSFW spoiler alert Chuck Norris mode aandoen!


When your people matter, menstrual health matters


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 29-11-2018 18:58 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

+1, werkelijk alles op deze foto is onsmakelijk..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-11-2018 19:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Sorry jongens. Bij mijn volgende chestpiece zal ik een waarschuwing zetten.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 29-11-2018 19:23 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

Snaack de Satanist.

mooi ook met de rest van je hippie bloemetjes tattoos

[Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 29-11-2018 19:26]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-11-2018 20:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die hippietattoos zijn vet


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-11-2018 11:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2018 19:23 schreef Doodskop het volgende:
Snaack de Satanist.


Mooie alliteratie. Kunnen we iets mee. Dank je.

Mijn diepe haat jegens alle vormen van religie blijft alomvertegenwoordigd. Ik vond dit daar wel een gepaste uiting van.

quote:

mooi ook met de rest van je hippie bloemetjes tattoos


Sja. Sommige mensen vinden het tof als alles in dezelfde stijl is. Andere mensen verzamelen werk van verschillende artiesten. Ik lijk in de laatste categorie te vallen
(alhoewel mijn volgende weer euro-Japans wordt waarschijnlijk. Been-sleeve)

Evenzoveel mensen, evenzoveel smaken, right.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2018 11:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik vind hem erg netjes en dat is toch vrij uniek met een satansgeit.
Maar ik ben nooit zo van de overdadige kleur, dus ben benieuwd of ik hem daarna nog mooi vind.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-11-2018 11:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2018 11:38 schreef ElitE het volgende:
Ik vind hem erg netjes en dat is toch vrij uniek met een satansgeit.
Maar ik ben nooit zo van de overdadige kleur, dus ben benieuwd of ik hem daarna nog mooi vind.


Thanks.

Deze krijgt geen frivole kleurtjes hoor.

Vooral black & grey. Misschien wat bruin in het bot en wat rode accenten.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 30-11-2018 12:09 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 30 november 2018 11:33 schreef Snaack het volgende:
Mijn diepe haat jegens alle vormen van religie blijft alomvertegenwoordigd.

Ook satanisme? Ook best een religie in veel opzichten hoor. Met dogma's, rituelen, groepjes die elkaar voor untrve uitmaken etc.

/serieus


When your people matter, menstrual health matters


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2018 12:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 november 2018 11:46 schreef Snaack het volgende:
Thanks.

Deze krijgt geen frivole kleurtjes hoor.

Vooral black & grey. Misschien wat bruin in het bot en wat rode accenten.


Anders leg ik wel een theedoek je op je buik hoor


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-11-2018 12:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2018 12:09 schreef Fusion het volgende:
Ook satanisme? Ook best een religie in veel opzichten hoor. Met dogma's, rituelen, groepjes die elkaar voor untrve uitmaken etc.

/serieus


"ALLE" vormen van religie lijkt me op zich weinig aan de verbeelding over latend, toch?

Alhoewel ik het satanisme niet als "serieuze" religie zie, maar als infantiele antagonistische reactie op de geïnstitutionaliseerde religies, de Judaïstische in het bijzonder. Het LaVeyaans satanisme bedoel ik hier mee. Dat kan je toch niet serieus nemen.

Oudere paganistische folkloristische tradities die niets met duivelsaanbidding te maken hebben werden in het verleden door de kerk natuurlijk ook nogal eens als "satanisch" aangemerkt.

Religie is kanker voor de menselijke geest. Geprezen zij de dag dat de mensheid zich voorgoed van haar juk weet te verlossen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-11-2018 12:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2018 12:13 schreef ElitE het volgende:
Anders leg ik wel een theedoek je op je buik hoor




Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 30-11-2018 13:06 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 30 november 2018 12:49 schreef Snaack het volgende:
"ALLE" vormen van religie lijkt me op zich weinig aan de verbeelding over latend, toch?

Alhoewel ik het satanisme niet als "serieuze" religie zie, maar als infantiele antagonistische reactie op de geïnstitutionaliseerde religies, de Judaïstische in het bijzonder. Het LaVeyaans satanisme bedoel ik hier mee. Dat kan je toch niet serieus nemen.

Oudere paganistische folkloristische tradities die niets met duivelsaanbidding te maken hebben werden in het verleden door de kerk natuurlijk ook nogal eens als "satanisch" aangemerkt.

Religie is kanker voor de menselijke geest. Geprezen zij de dag dat de mensheid zich voorgoed van haar juk weet te verlossen.
Duidelijk. Soms zeggen mensen wel eens 'alle', 'compleet' etc en voelden ze toch iets anders

Waarom dan een satanisch plaatje? Waarom geen Jezus? Of Krishna? Of etc etc? Gewoon esthetiek?


When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-11-2018 13:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Laten we ieder topic over religie maken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-11-2018 13:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2018 13:06 schreef Fusion het volgende:
Duidelijk. Soms zeggen mensen wel eens 'alle', 'compleet' etc en voelden ze toch iets anders

Waarom dan een satanisch plaatje?


Lijkt mij toch erg duidelijk? Het is een symbool TEGEN religie, net als dat Lucifer de tegenstreber was in het OT.

Dat er later OOK een religie van gemaakt is neemt Snaack dan maar voor lief


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-11-2018 14:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2017 0:26 schreef Snaack het volgende:

In andere woorden. Ik moet eerst afvallen. Flink.


is dat nog gelukt eigenlijk?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 30-11-2018 16:24 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Oei.


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 30-11-2018 16:36 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2018 14:29 schreef spectre het volgende:
is dat nog gelukt eigenlijk?


Ik denk het niet. Imeand hierboven noemde zelfs z'n tattoos vet.


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-11-2018 16:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

valt allemaal wel mee toch? Lijkt me niet dat het plaatje lelijker wordt als er nu wat vanaf zou gaan.. maar ik ben geen expert


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 30-11-2018 16:56 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Toch lijkt het me goedkoper om zo'n plaat te laten zetten als je wat dunner bent.

En neemt je omvang dan toe stijgt ook de waarde van de prent op je pens want die groeit immers mee.


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-11-2018 19:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ziet er dan niet meer uit helaas


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 30-11-2018 19:55 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2018 11:33 schreef Snaack het volgende:
Mooie alliteratie. Kunnen we iets mee. Dank je.

Mijn diepe haat jegens alle vormen van religie blijft alomvertegenwoordigd. Ik vond dit daar wel een gepaste uiting van.



Sja. Sommige mensen vinden het tof als alles in dezelfde stijl is. Andere mensen verzamelen werk van verschillende artiesten. Ik lijk in de laatste categorie te vallen
(alhoewel mijn volgende weer euro-Japans wordt waarschijnlijk. Been-sleeve)

Evenzoveel mensen, evenzoveel smaken, right.



Weer naast het woordenboek leggen slapen ? Met je alliteratie. Lul toch eens gewoon normaal gast !

Maar tuurlijk. gewoon zelf nemen wat je vet vind. jij moet er toch mee rond huppelen. Net zoals ik die gaye bloemetjes mag afzeiken .

[Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 30-11-2018 19:55]


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen