IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Church of Ra: Amenra e.a. - 19 & 20 januari - Stevenskerk & Doornroosje Nijmegen Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-10-2017 15:06 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-10-2017 10:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Aanwezig.


Northward
Usericon van Northward
Posted 10-10-2017 10:45 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Cool.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 10-10-2017 19:42 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

vond amenra acoustisch op roadburn eigenlijk vooral saai maar wil voor de rest wel komen kieken.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 11-10-2017 13:17 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Godver, helaas zelf in het buitenland voor shows. Ben wel echt heel benieuwd hoe die nieuwe nummers live gaan klinken. Ach, er komen nog zat kansen denk ik zo.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-10-2017 13:50 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2017 19:42 schreef tomcat ha het volgende:
vond amenra acoustisch op roadburn eigenlijk vooral saai maar wil voor de rest wel komen kieken.


Dat kringgesprek was erg ja.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 11-10-2017 14:10 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik vond het vooral zeer vervelend dat men gewoon niet even zijn muil kon houden tijdens die show. Dat maakte het niet echt memorabel voor mij. Maar eind van dat jaar in de Effenaar, jeetje.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 11-10-2017 15:21 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Amenra akoestisch in een juiste setting is een bijzondere ervaring, maar kan zo snel te niet gedaan worden door enkelingen die het nodig vinden te praten ofzo.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-10-2017 15:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik ben benieuwd naar welke andere zes bands er zullen spelen op de 'reguliere' dag!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-10-2017 10:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hotelletje geboekt en combitickets in de pocket, zin in.

Ik hoop dat Oathbreaker, The Black Heart Rebellion en Treha Sektori er ook bij zijn.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-10-2017 10:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2017 10:44 schreef Snaack het volgende:


Ik hoop dat Oathbreaker, The Black Heart Rebellion en Treha Sektori er ook bij zijn.


Het wordt wel een andere line-up dan de vorige keer.


smallie
Usericon van smallie
Posted 14-10-2017 19:04 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Geen hotel geboekt maar wel combiticket gekocht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2017 11:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2017 10:59 schreef Spirit In Black het volgende:
Het wordt wel een andere line-up dan de vorige keer.


Ik heb geen idee welke acts er allemaal geassocieerd zijn met CoR en ik word ook geen reet wijzer van de website van Amenra, wikipedia, etc. Irritant, dat mysterieuze gedoe.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-10-2017 11:28 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Consouling Souls label geeft doorgaans wel een goed beeld.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 16-10-2017 11:52 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

https://www.discogs.com/artist/3865579-Church-of-Ra

Zal ondertussen ook wel al weer wat nieuwe namen bijgekomen en mogelijk weggevallen zijn...



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2017 12:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Thanks guys.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 16-10-2017 12:20 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik zou er Throane ook wel verwachten.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 18-10-2017 0:57 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

de eerste zo goed als bevestiging:



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-11-2017 21:40 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Vrijdag 19 januari, Stevenskerk

Amenra - acoustic
Chve & Syndrome
A-Sun Amissa


Zaterdag 20 januari, Doornroosje

Amenra - non-acoustic
Aluk Todolo
VVOVNDS
Throane
Fär
Barst




[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 17-11-2017 21:40]


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 18-11-2017 2:49 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Throane zat ik al op te hopen, toch wel erg vet.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 18-11-2017 19:20 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Aluk Todolo vind ik een verrassende bevestiging. Ik wist niet dat zij een connectie met de Church of Ra hadden.



Northward
Usericon van Northward
Posted 18-11-2017 21:32 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Beide shows erbij, aantal bands zeggen me niets, dus eens checken!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-01-2018 17:57 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Nog maar een paar kaarten te koop: www.doornroosje.nl/event/amenra

Tevens gelimiteerde 'le 7e oeil' zeefdruk oplage te koop van onderstaande artwork.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-01-2018 16:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2017 19:20 schreef HierIsMike het volgende:
Aluk Todolo vind ik een verrassende bevestiging. Ik wist niet dat zij een connectie met de Church of Ra hadden.


Ik vind het vooral jammer dat ze een connectie met CoR hebben

Wat een doelloze, vormeloze, eh, brij zeg. Spelen ze nog een uur ook.

Maar goed. Misschien is het live beter te harden.

Edit: de laatste plaat is niet perse representatief voor het gehele oeuvre, Snaack. Ik luisterde Archives Vol 1.

De rest klinkt een stuk, eh, normaler, vooralsnog.

Anyway.. Dat worden twee gezellige dagen. Ik heb mijn scheermesjes al klaarliggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 17-01-2018 16:48]


Sater
Usericon van Sater
Posted 20-01-2018 10:01 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Mooie avond gisteren. Opener A-Sun Amissa zette de toon met subtiele gitaardrones en klarinet. Ze brachten wat sfeer met zich mee, maar net als op plaat niet bijster spannend en ook de machinale beats staan me wat tegen.

Daarna tijd voor Syndrome + CHVE. Dit overtrof al mijn verwachtingen. De draailier van Colin zorgde voor een fantastische drone en Mathieu wist daar de juiste gitaarakkoorden overheen te draperen. Daarna speelde hij solo nog een erg goed nummer dat begon met een loop van gitaargetokkel waarbij hij steeds meer lagen toevoegde tot een bloedstollende finale. Chapeau!

Amenra deden hun kunstje zoals verwacht erg goed. De violiste zorgde voor een aantal sfeervolle toevoegingen. Knap hoe Amenra de spanning van de platen vast weet te houden, maar ik snakte soms naar een stevige uitbarsting, zoals ze dat tijdens reguliere optredens geperfectioneerd hebben. Geweldige zang van Colin trouwens. Zo zou hij altijd mogen klinken van mij.

Mooie locatie trouwens, die Stevenkerk, en een goede zet om de bands in het midden van het kruis op te laten treden in plaats van op het altaar. Zo zat iedereen in de buurt van de band. Helaas was alles gelijkvloers waardoor het zicht wat beperkt bleef. In combinatie met de schaarse verlichting en een band die in een kleine cirkel speelde zorgde ervoor dat het voornamelijk een luisterconcert was.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


smallie
Usericon van smallie
Posted 20-01-2018 11:19 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Geheel met Sater eens. Zou het zelf geschrrven kunnen hebben. (Das dan best wel weer griezelig....)


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen