IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Church of Ra: Amenra e.a. - 19 & 20 januari - Stevenskerk & Doornroosje Nijmegen Vorige pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2018 12:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Treffend verwoord!

Ik was blij dat CHVE samen met Syndrome speelde. Dat gaf meer vorm dan die eindeloze lier drones waar ik ook wel eens getuige van ben geweest en wat minder mijn ding is.

Colin lijkt trouwens clean steeds mooier te gaan zingen. Ik had een paar kippenvelmomenten iig. Kudo's ook voor de cover van Het Dorp.

Ik heb enorm veel zin in het programma van vandaag!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2018 15:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Mijn azijnpisserij:

BARST: gemist maar weinig aan gemist begreep ik

FÄR: leuk idee, de uitvoering wat minder. Waardeloze zangeres met een bereik van 1 octaaf. De drummer was die zelfde dag met spullen en al bij het Leger des Heils uit de vuilnisbak gevist.

SEMBLER DEAH: Aardige samenwerking tussen Colin, Treha Sektori en Matthieu maar het kabbelde mij te doelloos voort.

THROANE: De eerste geslaagde set van de dag, maar op den duur wel wat eentonig.

VVOVNDS: Wel aardig, maar niet heel erg sterk. Had van mij prima voor Throane op het affiche gekund. En wat de fuck heeft die zanger? Hij wekte de indruk uit een TBS-kliniek ontsnapt te zijn, not in a good way. Wat een irritante mongool.

ALUK TODOLO: Hoge verwachtingen na het lezen van reviews hier. Maar helaas: oeverloze, irritant voortkabbelende "jam". Ik ben na 10 minuten weggelopen.

AMENRA: Zoals altijd heer en meester. Weet niet zeker of ik de nieuwe visuals al gezien had, prachtig in ieder geval. Lange set, bijna anderhalf uur, dik genoten.

Ik vond het een erg zwakke line-up. Gelukkig was er goed bier en hadden wij een erg leuk weekend Nijmegen.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 21-01-2018 16:17 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

klinkt wel zo alsof de vorige church of ra editie in nijmegen leuker was.
Had alsnog er wel bij willen zijn maar heb zitten dansen op een bruiloft helaas.



Northward
Usericon van Northward
Posted 21-01-2018 16:38 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Cool weekend gehad.

Vrijdag; mooie locatie, sterke set van CHVE & Syndrome. Amenra niet eerder akoestisch gezien, beter dan verwacht, nice hoor. A-Sun Amissa boeide me niet zo.

Zaterdag; diverse line-up. Barst was best tof, Fär klonk okay. Sembler Deah geskipt om te eten.
Throane: goede show hoor. Iets teveel breaks in de nummers wel, en had eigenlijk verwacht dat Colin nog wel een nummer zou meedoen.
VVounds; dacht dat dit meer een hardcore band was, wat ik nu zag, totaal niet. Het begin gemist maar klonk niet verkeerd.
Aluk Todolo: erg vet, mooie trip!
Amenra: geniaal.
Verder ook een mooie zaal met prima speciaalbier, goede hangouts.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2018 18:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2018 16:17 schreef tomcat ha het volgende:
klinkt wel zo alsof de vorige church of ra editie in nijmegen leuker was.



In mijn beleving was het niveau van de bands toen een stuk hoger.

Maar wellicht is die observatie biased omdat het programma mij muzikaal gezien toen meer lag - meer "metal".


smallie
Usericon van smallie
Posted 21-01-2018 21:02 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Mooi weekend zo met de Church of Ra. Wat mij betreft in het kort:
Barst: gewoon leuk. Niet speciaal.
Far: hopeloos. Maar ik moet bekennen dat ik niet tegen vrouwenstemmen kan in metal ed. Een enkele uitzondering daar gelaten of als het functioneel is zoals op de eeste dag. Ook bij Barst niet storend.
Throane: geweldig. Genieten. Veel te kort.
Sembler Deah: gewoon ontzettend mooi!
Vvounds: als Throane. Geweldig die emoties bij die zanger.
Aluk Todolo: weinig verwachtingen van maar wat een optreden! Voor mij het hoogtepunt van de dag, want
Amenra: gewoon heel erg goed en weer een geweldige belevenis.
Mooi hoe emoties door rasmuziekanten hoorbaar maar vooral voelbaar gemaakt werden!








iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-01-2018 22:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen