IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Daar waar Snaack pocht en snoeft over de toprestaurants waar hij pretendeert gegeten te hebben en waar hij neerkijkt op het plebs (restaurant aanraders / echt lekker eten topic) Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-11-2018 18:55 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Zie ze steigeren dan bij het krijgen van een beetje tegengas

En ja ik meen wat ik zeg, is dat zo'n bijzondere mening dan voor iemand die al weer een tijdje offgrid woont?


... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-11-2018 18:56 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 16:19 schreef spectre het volgende:
sorry man, ik zie er maar twee






Prima, ze hebben een verentooi op dus dan is twee ook wel voldoende



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2018 19:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 18:55 schreef faalhaas het volgende:
Zie ze steigeren dan bij het krijgen van een beetje tegengas

En ja ik meen wat ik zeg, is dat zo'n bijzondere mening dan voor iemand die al weer een tijdje offgrid woont?
Lulcook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 13-11-2018 19:34 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 18:43 schreef Snaack het volgende:
Of dat ook maar enige zweem "Toppers" of iets dergelijke zal hebben?


Soms spreken foto's boekdelen.

Aan de andere kant: gekkies die je alles kunt wijsmaken als je maar pretentieus genoeg doet, slikken alles. Jouw reactie is daar het zoveelste bewijs van. Sommige mensen trappen écht overal in.
Het equivalent van


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-11-2018 19:35 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 19:29 schreef bastianus het volgende:
Lulcook.


Ga jij nou maar geile wijven kijken. En doe de groeten aan je vrouw en kinderen.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2018 19:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 19:35 schreef faalhaas het volgende:
Ga jij nou maar geile wijven kijken. En doe de groeten aan je vrouw en kinderen.
Je krijgt de groeten terug.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-11-2018 19:43 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 19:36 schreef bastianus het volgende:
Je krijgt de groeten terug.

Leuk man.


... hoe de hazen lopen ...


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-11-2018 19:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 18:55 schreef faalhaas het volgende:
is dat zo'n bijzondere mening dan voor iemand die al weer een tijdje offgrid woont?


gelukkig voor ons heb je nog wel internet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-11-2018 19:57 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 18:45 schreef bastianus het volgende:
Galabal!


Klinkt als een pretentieuze gehaktbal.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-11-2018 20:02 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Die serveren ze daar vast wel. Op een bedje van iets.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2018 20:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 19:50 schreef spectre het volgende:
gelukkig voor ons heb je nog wel internet
Voor zijn borderlinekenmerken is het dan weer weinig heilzaam...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-11-2018 20:37 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 20:27 schreef bastianus het volgende:
Voor zijn borderlinekenmerken is het dan weer weinig heilzaam...


Dat midlifecrisisgrapje zit je wel hoog he.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2018 22:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 20:37 schreef faalhaas het volgende:
Dat midlifecrisisgrapje zit je wel hoog he.

Valt wel mee. Je triggert mijn ADHD gewoon.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-11-2018 22:25 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 22:13 schreef bastianus het volgende:

Valt wel mee. Je triggert mijn ADHD gewoon.

Lulcook.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2018 22:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 22:25 schreef faalhaas het volgende:
Lulcook.
Even op de inhoud:
Ik woon ook redelijk offgrid. Maak mijn eigen stroom, verbruik haast geen gas, koop bijna alleen bio. Maar dat neemt niet weg dat het af en toe niet lekker is om even decadent te gaan eten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-11-2018 23:09 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 13 november 2018 18:43 schreef Snaack het volgende:
Haha. Je slaat de plank enorm mis ja.

Het gala is dit jaar in het Hulstkamp-gebouw in Rotterdam. Dat zou ik geen tent durven noemen.

Zie http://www.hulstkampgebouw.nl/

Dat doet niet onder voor de ambiance in een gemiddelde sterrenzaak.

Maar het is dan ook een gala. Met 23 topkoks.

Denk je echt dat die gasten op campinggasstelletjes gaan staan koken? Of dat ook maar enige zweem "Toppers" of iets dergelijke zal hebben?

Had ik al gezegd dat het een GALA is?


Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun je een waanzinnige avond en hoop dat het eten fantastisch is... Het is alleen hoe ik de foto's op die site interpreteer. Daar staan de koks letterlijk in een tent

En natuurlijk kunnen die mannen koken, maar ik bedoel alleen dat ik dat liever zou ervaren in hun "eigen" stekkie, waar de kok precies zijn weg weet. Heb dan toch het idee dat het eten dan beter tot zijn recht komt dan hoe het op de foto's naar voren komt. Again, puur gebaseerd op de website.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2018 23:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zoals ik de foto hierboven interpreteer zit die middelste chick die met haar rug deze kant op zit naakt te eten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2018 23:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zou dat de reden zijn dat die twee daarvoor zich zo slecht op hun gemak voelen? De wenkbrauwen van die linker zitten zelfs haast bij de haargrens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-11-2018 0:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 23:09 schreef Ethereal het volgende:
En natuurlijk kunnen die mannen koken, maar ik bedoel alleen dat ik dat liever zou ervaren in hun "eigen" stekkie, waar de kok precies zijn weg weet. Heb dan toch het idee dat het eten dan beter tot zijn recht komt dan hoe het op de foto's naar voren komt. Again, puur gebaseerd op de website.


Zo werkt dat niet he.

Topkoks creëren weliswaar (grotendeels) de gerechten, maar tijdens service is de chef (of sous-chef) de "manager" van de keuken. Zelf achter het fornuis staan, zelden.

De witte brigade bereidt alle gerechten.

Edoch vormen de topkoks op het gala deze witte brigade, wat natuurlijk andere koek is dan een dozijn leerlingen en stagiairs met samen 3 jaar ervaring. (met alle respect..)

Ze moeten wel groter volume draaien dan in het eigen restaurant (250 couverts) maar gezien de gecombineerde kunde en ervaring zijn mijn verwachtingen hooggespannen!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-11-2018 0:30 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 22:32 schreef bastianus het volgende:
Even op de inhoud:
Ik woon ook redelijk offgrid. Maak mijn eigen stroom, verbruik haast geen gas, koop bijna alleen bio. Maar dat neemt niet weg dat het af en toe niet lekker is om even decadent te gaan eten.




En natuurlijk is dat lekker. Ik heb op het gebied van voedsel ook nog wel eens mijn zwakke momenten. Niemand is perfect toch.

Maar om het anno 2018 nog als levensstijl te hanteren om zo decadent mogelijk door het leven te gaan... zeg nou zelf dat is onnodig en achterlijk tegelijk. En wat Snaack betreft, zo dom lijkt hij me eerlijk gezegd niet. Alleen in zijn doen en laten lijkt alles te draaien om zijn eigen gerief. Zal ongetwijfeld een eenzijdig beeld zijn wat ie zelf graag in stand houd. En zodat ik ook weer wat te zeiken heb natuurlijk. Dus eigenlijk is ie heel empathisch


... hoe de hazen lopen ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-11-2018 10:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2018 0:30 schreef faalhaas het volgende:
Maar om het anno 2018 nog als levensstijl te hanteren om zo decadent mogelijk door het leven te gaan... zeg nou zelf dat is onnodig en achterlijk tegelijk. En wat Snaack betreft, zo dom lijkt hij me eerlijk gezegd niet. Alleen in zijn doen en laten lijkt alles te draaien om zijn eigen gerief.


LOL!

quote:
Zal ongetwijfeld een eenzijdig beeld zijn wat ie zelf graag in stand houd.


Hahaha, nee, koekje!

Dat is een beeld van mijn persoonlijkheid dat jij meent op basis van de dingen die ik hier met jullie deel te kunnen vormen, en op basis waarvan jij mij probeert te moraalridderen.

Maar, wat weet je nou eigenlijk over mij?

Dat ik een paar keer per jaar in sterrenzaken eet?
Dat ik in de uitverkoop flamboyante herenschoenen koop?
Dat ik 3 raskatten heb?

Tut tut tut. Dat is inderdaad erg veelzeggend.

quote:
En zodat ik ook weer wat te zeiken heb natuurlijk. Dus eigenlijk is ie heel empathisch


Absoluut niet. Ik post hier voor mijn eigen gerief, niet voor jouw vermaak.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-11-2018 11:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

JE VERGEET JE MERCEDES!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-11-2018 11:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2018 11:00 schreef spectre het volgende:
JE VERGEET JE MERCEDES!


Je hebt gelijk.

Mijn god. Wat ben ik toch een egoïstische, nietsontziende, wereld-vernietigende maniak!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-11-2018 11:34 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2018 10:52 schreef Snaack het volgende:
Maar, wat weet je nou eigenlijk over mij?


Dat was ook precies mijn punt?


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-11-2018 12:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 november 2018 10:52 schreef Snaack het volgende:


Maar, wat weet je nou eigenlijk over mij?




Als ik zoek op Nico Rotterdam krijg ik dit:

Rotterdam Pride - Port of Love


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen