IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Daar waar Snaack pocht en snoeft over de toprestaurants waar hij pretendeert gegeten te hebben en waar hij neerkijkt op het plebs (restaurant aanraders / echt lekker eten topic) Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-11-2018 21:12 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 16 november 2018 11:24 schreef powertieke het volgende:
Lijkt me best tof om een keer echt los te gaan in zo’n restaurant. Probleem is niet zozeer het geld (ik wil voor uitzonderlijke ervaringen op voor mij relevant gebied best een beetje pijn in de beurs accepteren), maar eerder dat het enige aan mij dat er uitziet alsof ik op zo’n plek thuishoor mijn vrouw is.


Waarom maak je je daar druk om, kan het je echt wat schelen wat een ander van jou vindt? Van zoiets heb ik gelukkig geen last.

Ik zou me wel gruwelijk ongemakkelijk voelen in een black of white tie outfit, doet me teveel aan een uniform denken, iets wat moet. Sterker, dat is voor mij al een reden om zoiets links te laten liggen. Plus dat ik het meeste eten waarschijnlijk niet lekker vind, ik hou niet zo van gedoe eten. Plus dat het geld wel een probleem is, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-11-2018 21:52 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2018 11:08 schreef Snaack het volgende:
Voor een discussie moet er eerst een onderwerp zijn waarover gediscussieerd kan worden, waarin twee partijen diametrale standpunten innemen, met als doel consensus te bereiken. Hoe zie je dat in onderhavig geval voor je?

Waarom moet er consensus worden bereikt? Soms is men het gewoon niet met elkaar eens. Zoveel mensen zoveel meningen toch? Vraag me af waarom dit belangrijk voor je is. Of open je een topic slechts als drinkplaats voor het klapvee?
quote:
Op 16 november 2018 11:08 schreef Snaack het volgende:
Snaack: ik ga naar een culinair gala!

Faalhaas: Niet!

Snaack: Eh.. Wel..

Faalhaas: Nietus!!

Snaack.. Ehhh.....



Voor de duidelijkheid even de correcte versie:

Snaack: ik ga naar een culinair gala!

Faalhaas: Niks aan (geeft reden)

Snaack: Is wel leuk. Jij weet er niks van, ik weet alles! (geeft nog even te kennen over vermeende inkomstenbron van Faalhaas)

Faalhaas: Ik moet er niet aan denken (geeft nog een reden)

Snaack herhaalt zich: Jij weet niks, ik weet alles (ipv uitkeringstrekker is Faalhaas nu opeens Trump, lekker consequent)

quote:
Op 16 november 2018 11:08 schreef Snaack het volgende:

Denk je soms dat ik uit een ei kom gekropen, jij stuk onbenul?

Ik daag je bij dezen uit om eens een keer te proberen een fatsoenlijke discussie met mij aan te gaan.

Ik zou niet weten waar ik met jou over zou moeten discussiëren. Daarbij, je reageert steevast als een klein, drammerig kind dat zijn zin niet krijgt. Wat boeit het jou dat iemand jouw uitje niet ziet zitten? Is je leven zo leeg dat materialistische opvulling zelfs niet genoeg meer is en zoek je het in de online bevestiging? Wie probeer je te overtuigen dat het zo fantastisch is, mij of jezelf? Lachwekkend schertsfiguur.

Ik wens je desalniettemin veel plezier en ben er verder wel klaar mee.


... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-11-2018 21:59 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2018 21:52 schreef faalhaas het volgende:
drinkplaats voor het klapvee


Beste. Cafénaam. Ooit.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-11-2018 0:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Iemand al eens in De Kromme Dissel geweest?

Ik heb daar een tijdje geleden van een 5-gangen menu met wijnarrangement genoten. Dat smaakte letterlijk en figuurlijk naar meer.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-11-2018 0:51 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Waren de porties zo klein?

sorry




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-11-2018 0:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht




(Om er even serieus op in te gaan: Daar was ik vantevoren ook bang voor, maar het viel reuze mee. Ik zat precies vol na 5 gangen.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-11-2018 14:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2018 21:52 schreef faalhaas het volgende:
Waarom moet er consensus worden bereikt? Soms is men het gewoon niet met elkaar eens. Zoveel mensen zoveel meningen toch?


Wij komen met enige regelmaat in de situatie dat we "agree to disagree" inderdaad, maar in onderhavig geval is dat niet van toepassing.

quote:
Vraag me af waarom dit belangrijk voor je is. Of open je een topic slechts als drinkplaats voor het klapvee?




quote:
Op 15 november 2018 21:50 schreef faalhaas het volgende:
Internetforum: een internet- of discussieforum, meestal gewoon forum (meervoud: forums of fora) is een online discussieruimte tussen verschillende gebruikers.

Voor meer info: https://nl.wikipedia.org/wiki/Internetforum



quote:

Voor de duidelijkheid even de correcte versie:

Snaack: ik ga naar een culinair gala!

Faalhaas: Niks aan (geeft reden)


Redenen?

Jij poneerde veronderstellingen die van een totaal gebrek aan inzicht en gezond verstand getuigden, die ik heb kunnen weerleggen.

Iedereen kan dat hier teruglezen. Het zijn ook niet bepaald zaken waarover gediscussieerd kan worden:

#1 - Het gala vind in 2019 niet plaats in een tent.

Je had in 200 milliseconden kunnen bedenken dat het in januari wellicht te koud is om in een tent te gaan eten.

#2 - Er is geen sprake van massa-productie.

Natuurlijk worden er relatief veel couverts bereid, maar dat is handwerk van 23 chefs, geen gaarkeuken. Aangezien het een culinair gala is, had je ook dat zelf in 200 milliseconden kunnen bedenken.

quote:
Snaack: Is wel leuk. Jij weet er niks van, ik weet alles!


Met alle respect, maar
- In dit geval is dat ook zo, tenzij je stiekem sterrenrestaurants frequenteert.
- Zie bovenstaande punten.

quote:
(geeft nog even te kennen over vermeende inkomstenbron van Faalhaas)




quote:
Ik zou niet weten waar ik met jou over zou moeten discussiëren.


Wat doe je hier dan?

quote:
Op 15 november 2018 21:50 schreef faalhaas het volgende:
Internetforum: een internet- of discussieforum, meestal gewoon forum (meervoud: forums of fora) is een online discussieruimte tussen verschillende gebruikers.

Voor meer info: https://nl.wikipedia.org/wiki/Internetforum


quote:
Daarbij, je reageert steevast als een klein, drammerig kind dat zijn zin niet krijgt. Wat boeit het jou dat iemand jouw uitje niet ziet zitten?


Helemaal niets maar ik getroost mijzelf graag de moeite incorrecte aannames te weerleggen.

quote:
Is je leven zo leeg dat materialistische opvulling zelfs niet genoeg meer is en zoek je het in de online bevestiging?


Zo. Wat een gevatte opmerking zeg. Echt. Die is raak.



quote:
Wie probeer je te overtuigen dat het zo fantastisch is, mij of jezelf?


Je hoeft niet te blijven bewijzen dat begrijpend lezen erg lastig voor je is.

Ik. Heb. Incorrecte. Aannames. Weerlegd.

Het interesseert me verder geen reet dat jouw definitie van een culinair orgasme een van een kind gestolen lauwwarme zak patat is.

quote:
Lachwekkend schertsfiguur.


Hahaha.

quote:

Ik wens je desalniettemin veel plezier en ben er verder wel klaar mee.


Tot de volgende digitale confrontatie


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-11-2018 14:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Denk dat het door de foto's komt.. Ik zie daar ook gewoon tentdoek en meer wat duidt op een partytent-achtige. Maar ik geloof je op je woord hoor.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-11-2018 14:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2018 11:24 schreef powertieke het volgende:
Lijkt me best tof om een keer echt los te gaan in zo’n restaurant. Probleem is niet zozeer het geld (ik wil voor uitzonderlijke ervaringen op voor mij relevant gebied best een beetje pijn in de beurs accepteren), maar eerder dat het enige aan mij dat er uitziet alsof ik op zo’n plek thuishoor mijn vrouw is.


Het scala aan sfeer en setting in sterrenzaken is enorm breed, van casual tot ultra formeel.

Over het algemeen hou ik helemaal niet van dat formele gedoe (het gala is een uitzondering) en daar zoek ik de zaak dan ook op uit.

Of, wat natuurlijk ook kan: je hebt gewoon compleet schijt.

Een maat van me is van top tot teen getatoeëerd en zat in korte broek en Hawaii-shirt bij het Parkheuvel.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-11-2018 15:37]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-11-2018 14:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2018 11:34 schreef Sater het volgende:
Ik heb een paar weken terug gegeten bij 't Nonnetje (**). En hoewel je daar flink in de watten gelegd wordt en het zeker luxe was, was het nergens stijfjes of overdreven sjiek. Ik en mijn tafelgenoot hadden gekozen voor vijf gangen van het groentemenu en dat was werkelijk super!

Eén gang bestond bijvoorbeeld uit allemaal kleine gerechtjes van biet, klaargemaakt op verschillende manieren, van ijs, tot knapperige dunne 'wafeltjes' en 'kaviaar'. Maar het hoogtepunt was de spruitenstam die anderhalf uur gebraden wordt in de over en daarna in zijn geheel op tafel kwam met gerookte met Opperdoezer Rondjes en zuurkoolschuim. Werkelijk subliem!

Ook fantastisch was het Dessert Exotique bestaande uit tropisch fruit, ijs van Thaise curry en passievruchtsaus. Aanrader!


Klinkt waanzinnig! Staat op de bucketlist.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-11-2018 14:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

In december gaan mijn vrouw en ik hier dineren, btw. Exact 5 jaar nadat ik haar in de 1.0 versie van dit restaurant ten huwelijk heb gevraagd.

Een nieuwe zaak van Albert Adrià, ben echt super, super benieuwd. Hoe ongelofelijk vet zien die ruimtes er uit?

https://www.eater.com/2017/1/23/14342014/enigma-restaurant-barcelona-albert-adria-open


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-11-2018 9:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-11-2018 9:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

“Twee souschefs trekken zich af in een venusschelp. Een dag eerder aten ze gepofte knoflook.”



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-11-2018 10:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Lekker, dat bittertje.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-11-2018 10:13 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-11-2018 10:38 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Sowieso een enorme liefhebber van de schrijfsels van Dijkshoorn, en ook deze is weer helemaal raak.



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-11-2018 10:40 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-11-2018 14:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2018 9:31 schreef bastianus het volgende:
Geniale Dijkshoorn in de krant vandaag. Speciaal voor Snaack:

https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/nico-dijkshoorn-wil-dolgraag-eens-een-restaurant-recenseren~b645234b/


Klaas ging elke week in het sterrenrestaurant van zijn jeugdvriend Ronald eten. Flikkerde hij het Chinees porselein met daarop de zorgvuldig geprepareerde fragiele gerechtjes zo door de hele zaak heen, luid bulderend "MAN! GEEF ME NOU GEWOON EENS EEN SCHNITZEL!" Na de laatste gang scheet hij altijd op tafel, uit respect. Ronald vond het altijd schitterend. Zo was Klaas.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-05-2019 19:12 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-05-2019 19:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

En na afloop een kopje thee getrokken van een tampon...
Manman, triest waar restaurants de aandacht mee moeten trekken om decadente klandizie te blijven bedienen...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-05-2019 20:01 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



Smakelijk!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


WMP
Usericon van WMP
Posted 03-05-2019 21:12 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Snaack is zijn stukjes smegma al zorgvuldig aan het verzamelen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 04-05-2019 17:15 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 3 mei 2019 19:21 schreef bastianus het volgende:
En na afloop een kopje thee getrokken van een tampon...
Manman, triest waar restaurants de aandacht mee moeten trekken om decadente klandizie te blijven bedienen...
Sjemig wat ouderwets en burgerlijk Bas. Je moet je grenzen blijven verleggen hoor!






( voor de zekerhied maar weer zucht)


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-05-2019 18:06 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Staat er nou gewoon een vaatje zout op tafel in dit soort restaurants?




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-05-2019 18:07]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-05-2019 18:17 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Nee, het zouten doe je met eelt van je ongewassen voet.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen