IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisieseries deel III Vorige pagina | Volgende pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-03-2020 8:51 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Heerlijke serie dit. Typisch Netflix wel, met hun hang naar alles eighties, maar zit toch goed in elkaar. En het einde is redelijk fantastisch. Luidop gejoeld van plezier .



Ook het tweede seizoen van 'Altered Carbon' achter de kiezen. Al bij al een zeer sterke, ge(s)laagde scifi-serie, met een rijk verhaal.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 06-03-2020 9:12 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Vond het een beetje een poor man's 'The End of the F**cking World'. Wel vermakelijk, tikje kort.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-03-2020 9:16 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Best grappig en onderhoudend, maar een iets te groot soap-gehalte naar m'n goesting.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 12-03-2020 9:21 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

Die werd me door iemand getipt een paar weken terug. De persoon in kwestie heb ik nu geblockd op alle fronten.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 14-03-2020 19:20 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

Iemand iets gezien van Star Trek: Picard?

Ik hoor er weinig goeds over.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-03-2020 11:46 by Bub Profiel van Bub

Het 2e seizoen van Kingdom staat op Netflix. Erg tof!



bub


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-03-2020 7:22 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Niet echt volledig overtuigd van deze. Bij momenten iets te chaotisch en onsamenhangend. Uiteindelijk komt alles wel op één of andere manier bij elkaar.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 16-03-2020 7:51 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 12 maart 2020 9:16 schreef PandroidJack het volgende:
Best grappig en onderhoudend, maar een iets te groot soap-gehalte naar m'n goesting.


quote:
Op 12 maart 2020 9:21 schreef Zwelglichaam het volgende:
Die werd me door iemand getipt een paar weken terug. De persoon in kwestie heb ik nu geblockd op alle fronten.
Leek mij echt niets. Op aandringen toch maar aangezet. Leuk, op sommige momenten hilarisch. Seizoen twee was minder, maar veeel beter dan seizoen van The End of the F***king World, wat eigenlijk licht gênant was.
quote:
Op 16 maart 2020 7:22 schreef PandroidJack het volgende:
. Bij momenten iets te chaotisch en onsamenhangend. Uiteindelijk komt alles wel op
Well duh, het is Douglas Adams die verward absurdisme om het absurdisme met goed sterk schrijven en plotwendingen. En zijn discipelen noemen on onnavolgbaar. Hitchhikers niet kunnen lezen. verschrikkelijk. Wederom was hiervan seizoen 1 wel ok, maar seizoen 2 te zeikerig en langdradig.



KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 16-03-2020 7:52 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Gisteren aflevering 1 van "The Pale horse". Moet zich nog ontwikkelen, maar had de elementen van sterke Folk Horror.



Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 16-03-2020 8:26 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

In Sex Ed is de stereotypering me ook iets te sterk. Alto chickie met neusbel en jeren jack (natuurlijk volledig vegan), gay excuus negert die zich nichteriger gedraagd dan een liefdesbaby van geer en goor. Het 'jock' type wat meteen ook maar de pestkop is en een ultra leuter heeft.

Daarbij nog de pastelkleurtjes en weeige kutmuziek. Pfff.
Zelfs Scully kan die serie niet redden.

Straks S03E01 van Westworld kijken. Eens zien of Jesse terug weet te veren van lijpe drugshandel.

[Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 16-03-2020 8:27]


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-03-2020 14:38 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Vond dat het aardig begon, maar voelde me ook bedonderd (as usual) toen ik twee of drie (vd betere) scenes rechtstreeks uit Skins getild zag worden. Het Netflix-euvel, waarbij alle ideeën afkomstig zijn van succesvolle series, films en boeken. Waarop de boel, soms succesvol en soms compleet zonder context, aan elkaar wordt geplakt. Waarschijnlijk een tijdsdruk ding ivm gigantische vraag naar verslavende series. Al met al vond ik sex ed wel vermakelijk, maar gaat het blijven hangen?



GinaG
Usericon van GinaG
Posted 17-03-2020 13:23 by GinaG Profiel van GinaG

2de seizoen Altered carbon.
Hoorde dat het supergaaf zou zijn etc etc, maar was toch behoorlijk underwhelmed in vergelijking met seizoen 1.

Misschien moet ik beter oppassen aan wie ik tips vraag.


Eikel


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-03-2020 14:03 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 16 maart 2020 7:22 schreef PandroidJack het volgende:
Niet echt volledig overtuigd van deze. Bij momenten iets te chaotisch en onsamenhangend. Uiteindelijk komt alles wel op één of andere manier bij elkaar.


HEt boek was anders best oke, wel heel, heel lang geleden dat ik dat las. Indien gelezen, hoe verhoudt dit zich tot t boek?


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-03-2020 15:26 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Niet gelezen, en ik ga nu dus ook zeker niet doen


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-03-2020 15:31 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Haha, oke


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-03-2020 13:34 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Noorse (door Netflix ook weer standaard op 'gedubt in het Engels' gezet) horror/thriller-serie. Elke aflevering is een apart verhaal. Er wordt goed afgetrapt, met best een interessant idee, maar de volgende afleveringen kakt het niveau snel in .



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-03-2020 6:43 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Mijn trouwe compagnon in deze quarantaine-dagen. Alle 5 seizoenen inmiddels achter de kiezen. Ik vond het meest interessante aspect toch de bizarre relatie tussen de 2 broers. Heel goed uitgewerkt ook. Voor de rest is 'Saul' toch maar een klootzakske .



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 24-03-2020 11:01 by Diarrepelsteeltje Profiel van Diarrepelsteeltje

Ook mee bezig, maar nu pas in seizoen 2.


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 25-03-2020 8:32 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Gisteren die recente Dracula-adaptatie van BBC en Netflix afgekeken. Niet onverdeeld positief of negatief. Begon erg dicht bij Bram Stoker. Sommige zinnen en conversaties waren (bijna) letterlijk. Toen een onverwacht omslagpunt waarbij het banaal en From Dusk Till Dawn-achtig werd.
Aflevering twee onnodig lang (de gehele serie is eigenlijk erg langdradig opgezet), maar met een zeer aardig twist. Met aflevering drie heb ik me erg vermaakt. Wederom langdradig; dat wel. Het is dat we allemaal aan huis gekluisterd zijn, maar eigenlijk is het de investering van 4,5 uur niet waard.



Silence
Usericon van Silence
Posted 25-03-2020 18:20 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 6 maart 2020 8:51 schreef PandroidJack het volgende:
Heerlijke serie dit. Typisch Netflix wel, met hun hang naar alles eighties, maar zit toch goed in elkaar. En het einde is redelijk fantastisch. Luidop gejoeld van plezier .





In dit sfeertje vond ik 'Wayne' leuker.

Oh, en 'brief voor de koning' gezien, nostalgisch gevoel wordt snel doodgeknuppeld door de Netflix-saus die er over het verhaal heen is gegoten. Ik ben een beetje allergisch voor al die 'krachtige' vrouwen die belangrijke rollen innemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 25-03-2020 18:23]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-03-2020 20:20 by MetalJan Profiel van MetalJan

Brief voor de Koning ook gekeken. In het begin wel aardig enthousiast, want jeugdsentiment, maar veel andere dingen toegevoegd. Kabbelde ook maar een beetje voort. Niet geheel onaardig, maar misschien wat meer van verwacht.

Nu bezig met Freud op Netflix.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 26-03-2020 8:52 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 6 maart 2020 8:51 schreef PandroidJack het volgende:
Heerlijke serie dit. Typisch Netflix wel, met hun hang naar alles eighties, maar zit toch goed in elkaar. En het einde is redelijk fantastisch. Luidop gejoeld van plezier .





3 afleveringen gezien, leuk!
Moet wel ff wennen aan de korte afleveringen..


Eikel


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 29-03-2020 15:27 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 25 maart 2020 18:20 schreef Silence het volgende:
In dit sfeertje vond ik 'Wayne' leuker.



Geen 2e seizoen.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-03-2020 14:48 by spectre Profiel van spectre



Dit lijkt me erg goed, schrijver regisseur van oa Ex Machina en Annihilation, films die ik erg hoog heb zitten.

Nick Offerman in de hoofdrol


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 31-03-2020 6:25 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

Op zoek naar een goede bingeable. Tikje plat mag gerust. Denk True Blood.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen