IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Televisieseries deel III Vorige pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-04-2018 12:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2018 11:05 schreef Silence het volgende:
Ja, die is ook fijn. Volgens mij is er recent een nieuw seizoen uitgekomen?

Ja, ik zie nu dat begin dit jaar seizoen 4 is begonnen. Ikzelf heb net het eerste seizoen afgekeken.

LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 04-04-2018 12:38 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

quote:
Op 3 april 2018 21:57 schreef Silence het volgende:
Ik houd sowieso wel van de 'Scandinavische' series. Iemand nog aanraders?

Netflix:

Acquitted
Grenseland
Midnattssol
Nobel
Tjockare än vatten

Niet-Netflix:

Before we die
The Legacy

GinaG
Usericon van GinaG
Posted 04-04-2018 13:01 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

Begonnen aan Altered carbon, interessante eerste aflevering, is het het waard om verder te kijken?

Eikel

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-04-2018 13:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2018 12:38 schreef _Thomas_ het volgende:
Netflix:

Acquitted
Grenseland
Midnattssol
Nobel
Tjockare än vatten

Zijn dit alle Scandinavische series op Netflix of ook daadwerkelijk aanraders? Zo ja, dan heb ik nog heel wat te kijken..

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 04-04-2018 14:32]

spectre
Usericon van spectre
Posted 04-04-2018 13:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2018 13:01 schreef GinaG het volgende:
Begonnen aan Altered carbon, interessante eerste aflevering, is het het waard om verder te kijken?

als jij het gaaf vond waarom kijk je dan niet verder?

het is hard tegen onzacht

GinaG
Usericon van GinaG
Posted 04-04-2018 15:08 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2018 13:27 schreef spectre het volgende:
als jij het gaaf vond waarom kijk je dan niet verder?

Nee, niet gaaf: "interessant".

[Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 04-04-2018 15:08]

Eikel

_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 04-04-2018 16:28 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

quote:
Op 4 april 2018 13:21 schreef Mark Z het volgende:
Zijn dit alle Scandinavische series op Netflix of ook daadwerkelijk aanraders? Zo ja, dan heb ik nog heel wat te kijken..

Dit zijn niet alle Scandinavische series op Netflix.
Het zijn allemaal wel aanraders, maar Nobel is minst goed van dit rijtje. Speelt zich deels af in Afghanistan of Irak.

Als je van familiedrama's houdt, zou ik beginnen met Tjockare an vatten of Acquitted. Meer misdaadliefhebber? Beginnen met Midnattssol.

Johan Falk en Sorjonen, Scandinavisch en op Netflix ook, kwamen wat minder overtuigend over mij.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-04-2018 17:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2018 16:28 schreef _Thomas_ het volgende:
Dit zijn niet alle Scandinavische series op Netflix.
Het zijn allemaal wel aanraders, maar Nobel is minst goed van dit rijtje. Speelt zich deels af in Afghanistan of Irak.

Als je van familiedrama's houdt, zou ik beginnen met Tjockare an vatten of Acquitted. Meer misdaadliefhebber? Beginnen met Midnattssol.

Johan Falk en Sorjonen, Scandinavisch en op Netflix ook, kwamen wat minder overtuigend over mij.

Thanks!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-04-2018 19:32 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2018 13:01 schreef GinaG het volgende:

JA!

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-04-2018 9:03 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Gisteren de eerste 4 van gezien. Even traag opbouwend als eender welk S. King verhaal, maar best interessant omdat je al van in het begin weet wie de 'bad guy' is, die an sich niet zo onsympathiek is in sommige van zijn acties.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

GinaG
Usericon van GinaG
Posted 05-04-2018 10:16 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2018 9:03 schreef PandroidJack het volgende:
Gisteren de eerste 4 van gezien. Even traag opbouwend als eender welk S. King verhaal, maar best interessant omdat je al van in het begin weet wie de 'bad guy' is, die an sich niet zo onsympathiek is in sommige van zijn acties.

Vond het echt een leuke serie, vooral Brandon Gleeson, heerlijke vent blijft het.

Eikel

GinaG
Usericon van GinaG
Posted 05-04-2018 10:16 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2018 19:32 schreef MetalJan het volgende:
JA!

Duidelijk! :D

Eikel

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-04-2018 11:39 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Gisteren naar de live-uitvoering geweest van de muziek van 'Stranger Things'. Het visuele aspect was enorm beperkt, veel duisternis, en een hele resem TL-lampen die afwisselend erg wit (alsof je in een Turks café staat), dan weer donker rood werden. Dat vond ik wel een gemiste kans, maar de muziek is natuurlijk erg aangenaam, bijna in een Lustmord-sfeertje.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Fusion
Chuck plays technical deathmetal while he sleeps
Usericon van Fusion
Posted 10-04-2018 17:19 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Toch maar door de teleurstellende eerste episode van seizoen 1 van Black Mirror heen gebeten.bij want episodes 2 en 3 waren te gek. Snap de lovende kritieken wel.

Fusion
Chuck plays technical deathmetal while he sleeps
Usericon van Fusion
Posted 10-04-2018 17:20 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 5 april 2018 10:16 schreef GinaG het volgende:
Vond het echt een leuke serie, vooral Brandon Gleeson, heerlijke vent blijft het.
Wil ik wel zien. Boeken waren tof.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com