IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Steun Zware Metalen en bestel een shirt! Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 13-06-2018 14:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Reeds warm onthaald op het forum kon het niet uitblijven om hier een advertentie'tje te droppen voor de ontzettend lelijke shirts die Zware Metalen gaat printen ter gelegenheid van onze aankomende twintigste verjaardag.

Zeker ook hier geplaatst omdat de echte forumridder naar eigen zeggen niet op de frontpage komt. Bijkomstig voordeel van het shirt: je herkent in het echte leven de forumganger sneller, zodat je geen kratjes bier meer hoeft te doneren aan de Gestapo die digitaal de woongegevens van forumgangers deelt.



Zo lelijk dat het mooi wordt, dat mantra hanteren we al bijna twintig jaar bij Zware Metalen. Haute couture, maar toch streetwear; elegant zwart, maar toch wit vergruisd. Ross Dolan, bassist en zanger van deathmetalgigant Immolation, gaf ons toestemming om zijn portret op de rug te drukken en bestelde meteen zes exemplaren. We zitten inmiddels al over de zestig shirts!

Wil je ook zo'n shirt bemachtigen? Kijk dan hier om er een te bestellen!

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 13-06-2018 15:03]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-06-2018 15:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

steunen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-06-2018 15:15 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Om het forum overeind te houden?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 13-06-2018 15:19 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

neee zodat je weer eens wat anders kunt dragen dan je inmiddels grijze mercyful fate shirt


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-06-2018 15:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wat een aandachtsgehoer, er een extra topic voor openen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-06-2018 19:59 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Gildan of Fruit of the Loom?


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 13-06-2018 20:02 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Zeeman


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-06-2018 20:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

+1, de beste


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-06-2018 21:55 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2018 14:55 schreef iPim het volgende:
Bijkomstig voordeel van het shirt: je herkent in het echte leven de forumganger sneller


Neen. Gezien jullie megasuccesvolle en goed doordachte facebookcampagne en bijbehorende tsunami aan halfwastraffic richting frontpage zullen we eerder met 15-jarige-gevoelig-voor-clickbait-zijnde puisterige kutpubertjes van doen hebben.


... hoe de hazen lopen ...


WMP
Usericon van WMP
Posted 13-06-2018 21:58 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Speciaal voor de forumusers dan een shirt met de slogan 'ZM heeft óók een frontpage!' Enkel te bestellen via het forum uiteraard.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 13-06-2018 21:59]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-06-2018 21:59 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Moet er dan niet een uiterst exclusief forum-shirt komen dat alleen in het 'Onzin'-gedeelte zichtbaar is en te ruil wordt aangeboden? O, de kvlt.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 13-06-2018 21:59]



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 13-06-2018 22:46 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2018 21:55 schreef faalhaas het volgende:
Neen. Gezien jullie megasuccesvolle en goed doordachte facebookcampagne en bijbehorende tsunami aan halfwastraffic richting frontpage zullen we eerder met 15-jarige-gevoelig-voor-clickbait-zijnde puisterige kutpubertjes van doen hebben.


Dat durf ik te betwijfelen, als ik zo de e-mailadressen van de bestellers zie. In de trant van: pestilence1970@hotmail.com.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-06-2018 23:41 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2018 22:46 schreef iPim het volgende:
Dat durf ik te betwijfelen, als ik zo de e-mailadressen van de bestellers zie. In de trant van: pestilence1970@hotmail.com.


Wat leuk dat Patrick Mameli in ruil voor een positieve recensie ook meedoet.


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-06-2018 23:47 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Zijn beeltenis staat op het volgende shirt.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-06-2018 23:48 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

... en ik maar denken dat dat de mail van TUFKAM was.



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-06-2018 1:33 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ik heb al een shirt...


Bazzio Attacks!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2018 9:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ruilen?


signature


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 14-06-2018 16:20 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ik wil best een donatie doen hoor, maar ik ga echt niet met zo'n shirt rondlopen.

Stel je voor dat iemand je aanspreekt, en vraagt "Oh, ben jij toevallig F Jacobse? "...



[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 14-06-2018 16:21]


lampje


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-06-2018 16:25 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2018 16:20 schreef Lampje het volgende:
Ik wil best een donatie doen hoor, maar ik ga echt niet met zo'n shirt rondlopen.



En wat als we je de optie geven om een shirt voor een andere forumganger te kopen?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-06-2018 16:29 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Hallooooooo!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2018 16:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik doneer wel wat in het shirt, lijkt me voldoende om wat in kwijt te kunnen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-06-2018 16:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2018 1:33 schreef bazzio het volgende:
Ik heb al een shirt...



Vet!!! Wanneer is die gedrukt?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-06-2018 16:54 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 14 juni 2018 16:36 schreef iPim het volgende:
Vet!!! Wanneer is die gedrukt?


Shirt is gedrukt naar aanleiding van optredens van oa mijn oude bandje, was in 2002. Tenminste, dat staat op de achterkant van het shirt, hehe. https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1093979?hl=Judgement,Day




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2018 16:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2018 16:32 schreef spectre het volgende:
ik doneer wel wat in het shirt, lijkt me voldoende om wat in kwijt te kunnen


zo ontstaan de meeste goregrind logo's


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-06-2018 16:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2018 16:54 schreef F.Jacobse het volgende:
Shirt is gedrukt naar aanleiding van optredens van oa mijn oude bandje, was in 2002. Tenminste, dat staat op de achterkant van het shirt, hehe. https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1093979?hl=Judgement,Day





Toen was ik 9 jaar oud


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-06-2018 17:32 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2018 16:57 schreef iPim het volgende:
Toen was ik 9 jaar oud


Maak me gek.


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen