|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Great minds.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
"LET OP: deze shirts zullen maar één keer gedrukt gaan worden, dus hou je FOMO in bedwang en kom snel met die knaken overstag!" Dit klopt trouwens ook niet. Als je je FOMO in bedwang houdt dan hou je die knaken juist in je zak. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Er klopt wel meer niet. Misschien bedoelde men "kom snel over de brug", of "kom snel met die knaken op de proppen", maar "met die knaken overstag komen" is echt heel bijzonder. Je kunt "overstag gaan" maar voor zo ver ik weet, niet "overstag komen". Hoe dat eerste dan weer met "die knaken" te maken zou kunnen hebben is me een klein raadsel. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 11-06-2018 23:35] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Dubbelpost. Bloemetjes. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 11-06-2018 23:35] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Inderdaad, er had moeten staan: "Houd je FOMO niet in bedwang en kom snel over de brug met die knaken!" Maar goed wie zijn wij met onze goedbedoelde frontpageproposities. Wij zijn maar het forumplebs. "Wacht op reactie van iPim waarin het voortbestaan van het forum in twijfel wordt getrokken." [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 12-06-2018 0:01] ... hoe de hazen lopen ... |
|
ssst... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Bedankt voor de eindredactie, heren! Niemand verplicht je een shirt te kopen, trouwens Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee maar kunnen we straks nog wel inloggen zonder ZMshirt? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat valt te bezien. Ieder shirt zal een QR-code op de mouw gedrukt hebben. Alleen door het scannen van deze code kan je dan nog op het forum inloggen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Kris heeft het nog steeds niet geleerd: En de laatste headliner is… Trivium! Een anticlimax, helemaal akkoord, maar het is nu zo en er staat gelukkig al lang meer dan genoeg schoon volk op de affiche om de trip zeker de moeite te maken. Nog een misser: je zin met "en" beginnen. |
|
quote: Je moest eens weten hoe vaak ik al de aanvechting heb gehad (en succesvol onderdrukt) om ergens open te solliciteren als eindredacteur. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 13-06-2018 17:37] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik mis “miauwend in de kist” als quote. Of “je band klinkt als 3 Lars Ulrichs”, maar da’s meer uit zelfbevlekking. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Graag gedaan. Je hebt de tekst aangepast zie ik, goed bezig. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik vind het nooit zo'n probleem als zinnen met 'en' beginnen. In een vloeiend geheel kan het prima lezen, zeker als het een zin is met meerdere comma's die je op kan breken. Dat zwartmaken van bepaalde bands is dan weer erg smakeloos. Heb het aangepast en Kris er nogmaals op geattendeerd... Bedankt voor de oplettendheid. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
ik begin IRL ook vaak zinnen met "en" eigenlijk. En met maar. Kijk, doe ik het weer. signature |
|
Is het niet: "ontsnapt van Elba"? Omdat het een eiland is. Of mag je ook geen zinnen met omdat beginnen? Of of? |
|
het is "een eiland ontvluchten" signature |
|
quote: Beetje geforceerd tof doen, dit. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Echt wel. |
|
quote: Kneuzencircus, inderdaad. Is intern al over gebabbeld. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Helemaal eens. "En wat dan nog", één van de mooiste zinnen uit de nederlandse taal ! En, zie je die spatie tussen "taal" en het uitroepteken? Da's ook al iets waar de spelling-gestapo over valt. Maar ik vind dat die spatie het uitroepteken gewoon extra power geeft. Dus doe ik dat lekker gewoon zo. Lekker puh. lampje |
|
quote: That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: Moet het niet kneuzenkermis zijn? ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |