|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Snert dan dus, geen erwtensoep. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
klachten graag signature |
|
signature |
|
Gegevens: Voornaam: Zeker! Volledige naam: Wim Zielig voor de erwtensoep als die de hele nacht moet staan, trouwens. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Wel even wachten met het toevoegen van de rookworst, anders is het 's anderendaags rookworstsoep met de kleur van erwtjes. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Bij de Jumbo hier in de buurt moet je perse een winkelwagen, maar bij de Jumbo in de stad mag je ook een mandje. En dat slaat helemaal nergens op. |
|
quote: Als de winkeloppervlakte van de ene winkel zich verhoudt tot een winkelkarretje zoals de andere zich verhoudt tot een mandje, is het wel legitiem. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Nooit last van gehad. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 21-02-2021 9:18] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Een winkelkarretje is 10 keer groter dan een mandje, maar de mandjeswinkel zelf is maar 1,5 keer kleiner dan de winkelkarretjeswinkel. |
|
Is die ene Jumbo tevens het ZM hoofdkantoor? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Daar moet dus meer achter zitten. Ik zou alvast preventief de winkelstraat aan gort protesteren. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Vast weer een of andere compote-theorie. |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Waarom zijn de antwoorden van Darren weggelaten? En Duncans reden om alle banden met Anathema te breken lijkt ook gecensureerd te zijn? https://zwaremetalen.com/interviews/duncan-patterson-over-antifear-zijn-nieuwste-project-met-darren-white-en-het-anathema-verleden [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 09-04-2021 23:20] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik weet niet waar je je info allemaal vandaan haalt, maar aangezien je hier niet bij betrokken was, zou ik niet te snel conclusies trekken. Blijkbaar heb je van DP gehoord dat ik een interview zou afnemen. Dat heb ik naar eer en geweten gedaan. Verder heb ik heb geen zin om op een forum de hele achtergrond van de totstandkoming te bespreken. Als je zo dik bent met DP, moet je het hem zelf maar even vragen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik trek geen conclusies, ik stel vragen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het lijkt er vooral op dat je geruchten graag zwart op wit op de FP wil zien staan. Afgaande op wat ex-leden en kennissen al hebben gezegd/gesuggereerd, zullen die ook wel kloppen. Maar ik vind ook niet dat het aan ZM is om dat breed uit te smeren/zich in deze beerput te mengen. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 10-04-2021 12:56] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Het is idd niet aan ZM om dat als feiten naar buiten te brengen. Maar een geïnterviewde lijkt me toch nog altijd zelf verantwoordelijk voor zijn woorden. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nou, voor alle duidelijkheid. Die geruchten die er zijn, zijn niet besproken in het interview. Maar nogmaals, ik snap niet zo goed waarom je hier zo dicht bovenop zit. Dit is het interview zoals het gedaan is en that’s it. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Gelukkig staat in het afgeschermde gedeelte van dit forum het echte ongecensureerde interview. Wat. Een. Verhaal! Dat je denkt: Nee?!?, en dan is het JA!!!! Hafgufa |
|
quote: Ok, kwam een beetje zo over door deze inmenging van de redactie: quote: Toch bijzonder naar aanleiding van de #metoo ZM-podcast nog niet zo lang geleden. Er kan dus wel openlijk worden gesproken over de geruchten mbt Marilyn Manson en Maynard James Keenan. Deze lieden zijn niet veroordeeld, er is geen bewijs maar hun grensoverschrijdende gedrag wordt wel gewoon benoemd. Wat ook dik prima is natuurlijk. Ik krijg de indruk dat dat nu niet kan, terwijl verschillende exen (vrouwen dus, niet alleen ex-bandleden) van Daniel wel al een boekje open hebben gedaan op social media. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 10-04-2021 21:08] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Dit heeft Koen er zelf in gezet, ter info. Met "red" was de bedoeling te signaleren dat Patterson die opmerking zelf niet gemaakt heeft. quote: Dus deze vlieger gaat niet op. (Overigens wordt uit de podcast die je aanhaalt duidelijk dat we het niet per se over Marilyn Manson specifiek hebben, maar zijn in opspraak gekomen persoon als handvat nemen om een bredere discussie te hebben over de metalscene.) [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 10-04-2021 21:25] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ok, maar er is dus wel een passage door hem weggelaten, althans zo lijkt het. quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Vind je dat echt? Als je die opmerking zo los citeert wel, maar uit het hele antwoord - met name de laatste zin - blijkt toch wel dat hij er niks over zegt? Het is m.i. juist een verduidelijking van het enigszins cryptische antwoord. Overigens heb ik de beschuldigingen alleen op diverse fora gelezen en niet uit eerste of tweede hand vernomen en ik vind het niet kies om dat dan tussen iemands antwoord te proppen als hij zich daar zelf over op de vlakte houdt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |