|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
komt gewoon door zijn kansarme Vlaamse DNA, moet je niet meer achter zoeken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: dubbelop? signature |
|
quote: Dan had ik het verkeerd begrepen. Ik heb namelijk de indruk van wel. excuses. signature |
|
quote:Treffend samengevat When your people matter, menstrual health matters |
|
Inderdaad heel treffend ja. Ook kostelijk dat Bart een ander verwijt te "vluchten in intellectueel getater." Bar slechte review ook. Niets mis met een slechte grap, maar aan zo'n geforceerd "lollig" artikel heeft niemand wat, zeker niet als de beste grap het door elkaar halen van nationaliteiten is. Denk dat je je als e-zine best wat kritischer mag opstellen met betrekking tot wat je uit probeert te stralen, lezersaantallen en Facebook-clicks ten spijt (voordat Pim zich weer komt verdedigen met cijfers ). http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
We hebben de quota voor 'klikjes op reviews' iig weer gehaald deze maand, Bart En dat met een review van een Arrow Classic Rock band. Ik ga nu weer een uurtje of twee van mijn vrije tijd in één of andere Finse blackmetalband steken, die Sargeist na gaan doen. Nu maar hopen dat Faalhaas mijn grapje kan waarderen #spannend! Hafgufa |
|
Slechte reclame bestaat niet. Waarvoor dank allen. signature |
|
Daarom, jammer dat de ophef al weer een beetje gaat liggen. Kom op GroenLinksers! Cancellen met die hap. [Dit bericht is gewijzigd door ex-filosofem op 17-02-2021 13:04] That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote:Staat je niet. |
|
Benieuwd of lullige opmerkingen over gender nog meer woke reacties losmaken. Verder wel aandoenlijk om te zien, die bloedende harten, die opkomen voor mensen die er zelf wel de nuance van inzien. Deze morgen laten lezen aan twee aarsen in de refter. Ze hebben meteen de corona-regels verbroken om me een mep(je) te geven. Ik kreeg de belofte dat ik binnenkort een paar krassen zou hebben op mijn zwakke Franse auto voor de snelheid en dat rock zo passé is als schlagermuziek. en daarna dat het maar om te lachen was, behalve dan van die schlagermuziek. En dat ze het apprecieerden dat ik als Belg eens iets durfde te zeggen wat niet gevoelig was maar "riejalteit", en geen belediging. Mogelijk heeft hun begrip wel te maken met mijn uiterlijk, ik heb wel wat Balkantrekken. Misschien toch eens MyHeritage proberen. Al verwacht ik zelfs in het geval dat ik mezelf kansarm zou noemen omwille van het hebben 95 % Balkan-DNA nog steeds de wind van voren zou krijgen bij diezelfde personen. ah ja sommige mensen nemen veel te veel zaken (vooral zichzelf) veel te serieus. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-02-2021 14:06] signature |
|
quote:Nee jij. |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben bang dat enkel een ban van 11 dagen de users weer tot rust zal krijgen. |
|
quote: zeg ik ergens dat ik dat niet doe dan, wysneus [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-02-2021 15:06] signature |
|
quote: Ik denk dat bepaalde users sowieso een probleem hebben met rust vinden. signature |
|
er zit heel wat zeer achter zo te lezen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:wat ben jij veel bezig met verwijzingen naar 'bepaalde users' zeg. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Begin jij nou over een ban? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Tjah, er zijn er ook die maar wat graag onder hun steen uitgekropen komen om hier af te geven op een anders waarvan ze een post 'onfatsoenlijk' vinden en daarbij geen enkel onfatsoen schromen om dat die ander duidelijk te maken. Het is maar wat je voorkeur heeft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hij koopt in China bij Ban Good. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Datgene wat ik doe heeft eigenlijk toch wel de voorkeur. Maargoed, dit gaat niet over mij. |
|
quote: De nuance inzien? Als je het het over kansarme DNA strengen dan heb je het over een genetische aanleg voor mindere prestaties. Als je daar waardeoordelen aan hangt zit je inderdaad ergens bij eugenetica. Het gaat niet om nuance inzien, maar om dat een belabberde mogelijk rascistische omschrijving geeft. Vervolgens probeer je aan te geven dat je het goed bedoeld. Dat zal ook vast wel, maar je bewoording was gewoon slecht. Het gaat niet om dat wij geen nuance inzien, maar jij drukt je niet helemaal goed uit. En je wordt hier niet verketterd maar we zeggen dat het niet helemaal netjes want we kunnen ook allemaal lachen om een grapje met negerpiemels. Maar voor een frontpage is het wel wat minder netjes, het is voor veel mensen ook niet grappig, dan kun je beter beginnen over andere vooroordelen als drankgebruik, of dat het een wonder is dat zoń metal band blijft leven in een land met de hoogste zelfmoordcijfers ter wereld met 21 gevallen per 100.000 (zie je je moet je grapjes gewoon statistisch weten te onderbouwen dan pas is het grappig) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tragisch dat Hypnos zich zo aangevallen voelt, terwijl we het zo goed bedoelen; wat een snowflake! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Kijk, hier wordt een mens blij van. signature |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |