|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Zolang je het maar zelf gelooft. |
|
quote: Ik vind dit wel een interessant geval. Hoe wendbaar moet Zware Metalen zijn als een metalband ineens een folkplaat uit wil brengen? Als Abbath een technoplaat brengt, moeten wij dan ook in technisch jargon de elektronica analyseren? Ik denk dat deze recensie de stem van een wat meer conservatievere blackmetalfan verwoordt: leuk en al, die ambient en folk tussen de black, maar zonder de black haken sommigen gewoon af. Dan heb je drie keuzes: inderdaad het doorspelen naar iemand anders die wel zin heeft om een folkplaat voor een metalsite te recenseren, neutraal blijven en zeggen wat de metalhead te wachten staat wanneer hij de plaat opzet (zoals in dit geval) en het afkraken omdat het niet aanslaat. Ik denk dat de stem van de conservatievere blackmetalfan gewoon een plek verdient en dus ook mag laten horen dat zo'n zet van Winterfylleth niet voor iedereen weggelegd is. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Fair enough natuurlijk, het is een metalwebsite. Het siert de recensent dat hij er geen beoordeling aan plakt, dat heb ik in het verleden wel eens anders gezien op de frontpage. Ik wil ook niet zeiken op ZM verder, ik vind het vooral zonde dat zo'n mooi album niet de bespreking krijgt die het naar mijn mening verdient. Ik heb geen idee hoe jullie in de bezetting zitten, maar ik kan me voorstellen dat er mensen in jullie team zijn die er iets meer van hadden kunnen maken. Dus: misschien geen misser, maar wel een gemiste kans. |
|
quote: Daar ben ik het mee eens. Wellicht is het in dit soort gevallen wel leuk om een soort dubbele review te doen waarbij één iemand aan boord is en de andere niet aan boord. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Aardschok-flashback! Wel een goed plan, dat wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Idd. Was altijd wel leuk om te lezen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik bedacht het als eerst! Ownee, volgens mij heeft Zware Metalen dit wel eens eerder gedaan. Nog voor 'mijn tijd' geloof ik. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat idee hebben wij ooit gehad met een Emmure-plaat. |
|
https://zwaremetalen.com/concertverslagen/death-feast-open-air-2018-de-dag-dat-er-een-varken-vloog-zaterdag Zucht. Nogmaals: flikker dan die hele fucking recensie van de site af, of schrijf gewoon een fatsoenlijk verslag. Wat een kinderachtig gedoe. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: quote: quote: quote: Wat moet je hier nu mee :') Dit voelt echt als een slechte poging Hypnos na te doen uit de tijd dat hij nog grindcore et al. van een review voorzag. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 06-09-2018 12:55] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik zie het zo voor me. |
|
Het doet me aan Wim Baelus in Aardschok denken, maar dan niet goed. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Elk magazine en elk forum wat recensies heeft, heeft wel iemand die meent 'literaire kwaliteiten' te moeten inzetten in recensies. Wat ze allemaal overeenkomstig hebben is een onleesbaarheid dat hetgeen waar het om zou moeten gaan -de besproken film, voorstelling, boek, album, e.d.- volledig teniet doet. |
|
quote: Zoals ik al eerder zei: quote: Ook dit: quote: Precies. Had gewoon een volledig verslag geschreven voor de bands die speelden en dan laat je volgend jaar Death Feast gewoon lekker links liggen als je dat wil als Zware Metalen om een "statement" te maken. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-09-2018 15:36] |
|
Wederom voor de duidelijkheid: het gaat mij puur en alleen om: quote: Schrijfstijl terzijde. Ook niet mijn kop thee, een paar metaforen is leuk maar dit gaat ook mij te ver. Maargoed, daar gaat het me in deze helemaal niet om. Het is allang tof dat er mensen te vinden zijn die dit soort verslagen willen maken, in welke stijl dan ook. Gelukkig is er nog eentje: quote: Ik ben inmiddels wel benieuwd naar de "schandalige behandeling". Ik vermoed overigens dat de DF-organisatie op dit moment een spoedvergadering heeft over wat ze aanmoeten met deze verslagen en alle aandacht die ze nu tekortkomen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Bij dezen blijk van grote waardering voor de black metal-recensies van Hypnos. Ze zijn concreet, bevatten heldere mooie taal en humor, en geven vaak een uitstekende impressie. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Sowieso mijn favoriete schrijver hier. Alleen jammer van alle kutmuziek. |
|
zot liev weer <3 signature |
|
die religie schrijfsels alleen.. daar hoor ik wel veel klachten over Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Komt vooral door de fusie van ZwareMetalen en de verniewde EO website. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
I see what you did there (': When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
"Europe: over aftellen, schotse rokjes en sokophouders." "The Skull op geleend spul in P60" "Integraal kabaal op de releaseparty van MaYan in De Helling" Godverdomme, wat zijn die subtitels bij live reviews tenenkrommend slecht zeg, niet te doen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Juist daarom trekken ze waarschijnlijk zoveel aandacht Net zoals die irritant schreeuwende mevrouw van de Kruidvat reclame an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |