|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach, voor een Belg is hij best slim Hafgufa |
|
Ik zeg het, waarschijnlijk Balkan DNA, hoogwaardig en zo. signature |
|
quote: Kwestie van daadwerkelijk formuleren wat je bedoelt, dan is het probleem van de interpretatie opgelost https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Is dit ou weer grappig bedoeld? Dit is echt te wazig, dom en fout voor woorden. Of juist héél grappig. When your people matter, menstrual health matters |
|
Accepteer maar gewoon dat dit niet gaat eindigen in een Hypnos die erkent dat hij even een domme fout maakte. Sommige mensen hebben altijd gelijk, ook al zitten ze er faliekant naast. |
|
quote: Ik schrijf niet voor een imaginair publiek. Ik schrijf voor wie er de tijd wil voor nemen om het te lezen. Als er vragen zijn, reacties zijn altijd mogelijk. Reageren voor dat er reacties zijn, in de zin van verduidelijken op wat er allemaal mogelijk niet duidelijk zou kunnen zijn, van ver op voorhand, dat vind ik pleasing. Broekschijterij. Dan heb ik toch veel liever dat sommigen vragen wat ik bedoel. Je zult zien dat de oorspronkelijke verwijten meestal niet veranderen, dus maar goed dat ik de dissectie niet verder uiteengezet heb in het artikel. Ik heb liever dat de tegengezinden gewoon tegengezind blijven dan dat ik er, tegen mijn eigen zijn, mijn broek voor afsteek, nog voor de s(c)epsis ingezet wordt. En voor de twijfelaars doe ik graag hier een poging om in de gratie te komen van hun kritische lezersblik. Nadien. signature |
|
quote: Boterhammen eten met pindakaas en confituur is fout. Iets schrijven waar sommige mensen foute dingen in zien is logisch. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-02-2021 8:53] signature |
|
quote:Het is idd duidelijk wat je bedoelt When your people matter, menstrual health matters |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ik had geen soep uit de vriezer gehaald. |
|
Jammer want hij was signature |
|
quote: Soep uit de vriezer? Ranziger kan niet... |
|
quote:Ik maak altijd een hele ketel, maar niemand komt mee eten, en dus moet er een boel in de vriezer. |
|
Dat heb je met die Corona. Dan kunnen al je vrienden niet meer op de soep komen. |
|
Ik had wel een keer per ongeluk gebonden soep in de vriezer gedaan. Maar dat kwam er ontbonden uit. Desalniettemin was het lekker want de smaak leek nauwelijk aangetast. |
|
quote: Op besoep? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ben je helemaal besoeperd! Met je soepjurk. Gelukkig wordt de soep niet zo heet gegeten en zo When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Doe ik ook met mijn erwtensoep hoor. Nix mis mee. Smaakt ook totaal niet anders. Misschien maakt Valediction zijn vriezer nooit schoon. Dan trekt de muffe lucht inderdaad op den duur in je eten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De erwstensoep wordt me te waterig na invriezen. Al is de smaak idd nagenoeg gelijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Soep moet je gewoon vers eten imho. |
|
Erwtensoep is lekkerder als ie een nacht gestaan heeft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja maar niet een nacht in de vriezer |
|
quote:Jammer dat je jezelf beperkingen oplegt die onder aan de streep nergens op slaan. Wat dat betreft volkomen ontopic. |
|
quote:Zekers When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |