IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Zware Metalen missers Vorige pagina | Volgende pagina
Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 18-02-2021 12:18 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Ach, voor een Belg is hij best slim


Hafgufa


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-02-2021 18:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik zeg het, waarschijnlijk Balkan DNA, hoogwaardig en zo.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-02-2021 18:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2021 18:01 schreef ElitE het volgende:
want we kunnen ook allemaal lachen om een grapje met negerpiemels.





Dat durf ik toch in twijfel te trekken. Afhankelijk van wie de mop vertelt, ja, dan wel.


quote:

Maar voor een frontpage is het wel wat minder netjes, het is voor veel mensen ook niet grappig, dan kun je beter beginnen over andere vooroordelen als drankgebruik, of dat het een wonder is dat zoń metal band blijft leven in een land met de hoogste zelfmoordcijfers ter wereld met 21 gevallen per 100.000 (zie je je moet je grapjes gewoon statistisch weten te onderbouwen dan pas is het grappig)



Hij woont al heel zijn leven in Amerika. Dan beginnen over zelfmoordcijfers in Hongarije, dat lijkt me de deur helemaal openzetten voor verdachtmakingen van racisme. De insinuatie dat ik zelfmoord link aan "het DNA van een nationalteit", stel je voor ...


In ieder geval, kansarmoede is imo een symptoom van het hebben van DNA van iemand met een Hongaarse achtergrond/identiteit. Geen diagnose.

Ik lijd niet aan de - imho - trendy behaagziekte, ik voel geen nood om overal en altijd meteen rekening te gaan houden met het effect dat bepaalde uitspraken zouden kunnen hebben als ze verkeerd geïnterpreteerd zouden worden, of anders dan ik ze bedoel,
ik wil niet per se rekening houden met sociaal wenselijke bewoordingen, omdat ik uitga van mezelf en ik weet dat mijn eigen overtuigingen koosjer zijn.

wat niet betekent dat die niet gechallenged mogen worden. zoals nu het geval is.














signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-02-2021 19:34 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2021 18:39 schreef Hypnos het volgende:

Ik lijd niet aan de - imho - trendy behaagziekte, ik voel geen nood om overal en altijd meteen rekening te gaan houden met het effect dat bepaalde uitspraken zouden kunnen hebben als ze verkeerd geïnterpreteerd zouden worden, of anders dan ik ze bedoel





Kwestie van daadwerkelijk formuleren wat je bedoelt, dan is het probleem van de interpretatie opgelost



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-02-2021 20:14 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 18 februari 2021 18:39 schreef Hypnos het volgende:
In ieder geval, kansarmoede is imo een symptoom van het hebben van DNA van iemand met een Hongaarse achtergrond/identiteit. Geen diagnose.

Is dit ou weer grappig bedoeld? Dit is echt te wazig, dom en fout voor woorden. Of juist héél grappig.


When your people matter, menstrual health matters


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 19-02-2021 4:11 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Accepteer maar gewoon dat dit niet gaat eindigen in een Hypnos die erkent dat hij even een domme fout maakte. Sommige mensen hebben altijd gelijk, ook al zitten ze er faliekant naast.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2021 8:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2021 19:34 schreef Negatieveling het volgende:
Kwestie van daadwerkelijk formuleren wat je bedoelt, dan is het probleem van de interpretatie opgelost



Ik schrijf niet voor een imaginair publiek. Ik schrijf voor wie er de tijd wil voor nemen om het te lezen.

Als er vragen zijn, reacties zijn altijd mogelijk. Reageren voor dat er reacties zijn, in de zin van verduidelijken op wat er allemaal mogelijk niet duidelijk zou kunnen zijn, van ver op voorhand, dat vind ik pleasing. Broekschijterij.

Dan heb ik toch veel liever dat sommigen vragen wat ik bedoel. Je zult zien dat de oorspronkelijke verwijten meestal niet veranderen, dus maar goed dat ik de dissectie niet verder uiteengezet heb in het artikel. Ik heb liever dat de tegengezinden gewoon tegengezind blijven dan dat ik er, tegen mijn eigen zijn, mijn broek voor afsteek, nog voor de s(c)epsis ingezet wordt.


En voor de twijfelaars doe ik graag hier een poging om in de gratie te komen van hun kritische lezersblik. Nadien.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2021 8:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2021 4:11 schreef Slegthyd het volgende:
Accepteer maar gewoon dat dit niet gaat eindigen in een Hypnos die erkent dat hij even een domme fout maakte. Sommige mensen hebben altijd gelijk, ook al zitten ze er faliekant naast.


Boterhammen eten met pindakaas en confituur is fout.
Iets schrijven waar sommige mensen foute dingen in zien is logisch.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-02-2021 8:53]


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-02-2021 9:20 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 18 februari 2021 18:39 schreef Hypnos het volgende:
In ieder geval, kansarmoede is imo een symptoom van het hebben van DNA van iemand met een Hongaarse achtergrond/identiteit. Geen diagnose.

Het is idd duidelijk wat je bedoelt


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-02-2021 10:04 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 19-02-2021 13:05 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2021 8:53 schreef Hypnos het volgende:
Boterhammen eten met pindakaas en confituur is fout.
Iets schrijven waar sommige mensen foute dingen in zien is logisch.
Ik had geen soep uit de vriezer gehaald.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2021 18:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Jammer want hij was



signature


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 19-02-2021 18:57 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2021 13:05 schreef Slegthyd het volgende:
Ik had geen soep uit de vriezer gehaald.

Soep uit de vriezer? Ranziger kan niet...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 19-02-2021 19:02 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2021 18:57 schreef Valediction het volgende:
Soep uit de vriezer? Ranziger kan niet...
Ik maak altijd een hele ketel, maar niemand komt mee eten, en dus moet er een boel in de vriezer.


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 19-02-2021 19:05 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Dat heb je met die Corona. Dan kunnen al je vrienden niet meer op de soep komen.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 19-02-2021 19:18 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Ik had wel een keer per ongeluk gebonden soep in de vriezer gedaan. Maar dat kwam er ontbonden uit. Desalniettemin was het lekker want de smaak leek nauwelijk aangetast.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 19-02-2021 20:15 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2021 19:05 schreef Valediction het volgende:
Dat heb je met die Corona. Dan kunnen al je vrienden niet meer op de soep komen.


Op besoep?


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-02-2021 3:01 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ben je helemaal besoeperd! Met je soepjurk. Gelukkig wordt de soep niet zo heet gegeten en zo


When your people matter, menstrual health matters


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-02-2021 6:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2021 19:02 schreef Slegthyd het volgende:
Ik maak altijd een hele ketel, maar niemand komt mee eten, en dus moet er een boel in de vriezer.


Doe ik ook met mijn erwtensoep hoor. Nix mis mee. Smaakt ook totaal niet anders.

Misschien maakt Valediction zijn vriezer nooit schoon. Dan trekt de muffe lucht inderdaad op den duur in je eten.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-02-2021 6:55 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

De erwstensoep wordt me te waterig na invriezen.
Al is de smaak idd nagenoeg gelijk.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 20-02-2021 9:16 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Soep moet je gewoon vers eten imho.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-02-2021 9:18 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Erwtensoep is lekkerder als ie een nacht gestaan heeft.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 20-02-2021 9:22 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Ja maar niet een nacht in de vriezer


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 20-02-2021 9:32 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2021 9:16 schreef Valediction het volgende:
Soep moet je gewoon vers eten imho.
Jammer dat je jezelf beperkingen oplegt die onder aan de streep nergens op slaan.

Wat dat betreft volkomen ontopic.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-02-2021 9:39 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 februari 2021 9:18 schreef Natural Disaster het volgende:
Erwtensoep is lekkerder als ie een nacht gestaan heeft.


Zekers


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen