|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Een recensie is niks anders dan het etaleren van de mening van iemand. Meningen verschillen nu eenmaal, maar feit is wel dat er objectieve informatie in hoort te staan; welke stijl, vergelijkingen, vorige albums etc etc. |
|
quote: ja, in hoeverre de schijf nog steeds rond is en zo. objectiviteit ftw signature |
|
Kekke contradictie. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik zeg toch keurig een 'mate aan subjectiviteit'. Er zit naast de hierboven aangehaalde objectieve zaken altijd een mening bij. Dat geldt toch voor iedere recensent? Het zal overigens niet voor het eerst zijn dat luisteraars een andere mening zijn toebedeeld dan die van de recensent. Serve another god......lose another dream |
|
Precies wat ik al zei. |
|
Hou toch eens op met dat afkeurende toontje tegen alles dat niet metal of rock is op de Facebook-pagina van Zware Metalen: Tears for Fears was een verschrikkelijke jaren '80 band die zeurderige pop maakte. In 1992 stopten ze ermee. Disturbed maakte een leuke cover van hun grootste hit. Tears for Fears is gewoon een uitstekende popband. |
|
Inderdaad, 10x liever Tears For Fears dan Disturbed.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het beste is om gewoon niet op die facebook pagina te kijken, scheelt een boel ergernis. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 22-03-2018 22:48] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik vind die cover door Disturbed drie keer niks. Ze begrijpen het origineel niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
maar Tears For Fear was wel echt verschrikkelijk. Net zo erg als Disturbed e.d. btw alle jaren 80 pop trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 22-03-2018 23:12] |
|
haat aan alles wat pop is. haat. haaaaaaaat. |
|
Pet Shop Boys is anders niks mis mee. Of Bronski Beat. Duran Duran. Talk Talk. Franky goes to Hollywood. Veel gaaf popspul hoor, in de eighties. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vond ik toen natuurlijk niet, als wavepunkeralto. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
het is natuurlijk wel een site voor alle harde stijlen metal en niet alle stijlen pop. dus dan mag je best wat zeikerig doen tegen die nichterige pop. |
|
quote: Eén simpel antwoord op... NEE |
|
quote: |
|
quote: Hun meest bekende hit (Seeds of Love) is inderdaad redelijk verschrikkelijk, maar ze hebben wel de nodige uitstekende pop-nummers. Die stemmen zijn best fijn om naar te luisteren, en er zit in veel nummers zo'n fijn melancholisch gitaartje. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Niets mis met Tears for Fears. Die ZM-facebookpagina daarentegen... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ik kan wel een portie gayness verdragen, maar meer dan één nummer per dag van dit leidt bij mij tot prostaatproblemen. signature |
|
quote: gejank. voor dat soort muzikale droefenis ga je toch niet naar een metal site of wel ? |
|
Lekker stoer. Maakt indruk. |
|
quote:thanks, moest ook. [Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 25-03-2018 9:20] |
|
Alle albums van Tears for Tears zijn top. Hele dikke shizsle When your people matter, menstrual health matters |
|
|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |