|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
:') |
|
I am mine own redeemer...! |
|
KrisH for president Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Nou nou nou, voor straf moet jij op de nee boom. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ahw... why'd you say that like it's a bad thing? Black seeds of bunny! |
|
quote: En ik die dacht dat LV niet kon trollen :') [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 17-04-2013 9:01] |
|
Kan ik ook niet, maar schijnbaar is Herrie gewoon té simpel. Net als z'n muziek eigenlijk. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
De links bij een nieuwe review op frontpage zijn niet van de in de review beschreven band. Om maar weer even ontopic te gaan. |
|
o. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote::') Jaja, doe maar af als ironie, daar trappen we dus mooi niet in, kleuter. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Welke bands? Bedoel je facebook fanpages of echt compleet andere bands? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Welke review dan? Voor het gemak Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Nee jij. :'):') :') :') Boeiender |
|
Fittie! |
|
quote:Ach, gut, de chromosoomkrijgers hebben elkaars rug weer, hoor. :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Die fittie van jullie kennen we wel een keer, heren, doe maar elders Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 24-04-2013 11:39] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 24-04-2013 11:39] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
. edit AG: kom op zeg... volgende vliegt eraf. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 24-04-2013 11:55] Boeiender |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/26304/PsychofagistSongs-Of-Faint-And-Distortion.html Deze had Bart dus moeten reviewen en niet Metal Spiderman. Zucht. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Antigama en Dillinger Escape Plan op steroïden. Lekker. Oh, en de "review" is volkomen kansloos. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 08-05-2013 22:34] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ZM noemt Altar of Plagues de Godspeed You! Black Emperor van de post-black metal. Bah, bah, bah. |
|
quote: Dat was vrij apart inderdaad :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ook door die klappertand? |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |