|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een wat? wouter023 |
|
Een kaft. |
|
quote: Ha! Respect! |
|
de recencie van Wormed: http://www.zwaremetalen.com/recensie/25884/Wormed-Exodromos.html wel een behoorlijke misser, was een van de beste optredens van Neurotic death fest en alle andere reviews op andere sites zijn bijna allemaal heel positief. |
|
Het is allemaal in het oog van de behouder, je weet toch. |
|
quote: Check maar. Dank voor de reactie scheelde mij zoeken wouter023 |
|
quote: Die kritiek snap ik niet. Het is een recensie, dus als de recensent het slecht vond dan krijg je een negatief verhaal. Maakt toch niet uit of anderen het wel goed vonden? Als iedereen dezelfde mening over een album moet hebben dan valt er weinig meer te recenseren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Haha np Black seeds of bunny! |
|
Stahlmann, een in 2008 opgerichte Rammstein kloon, nu nog een 92 geven? Cum un! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ja, en? |
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/27176/The-Ruins-Of-Beverast-laat-eerste-geluiden-horen.html?bogus=0.9021950069030322#58069 Zo kan ik het ook. Naast de album/song mix up is het ook nog niet eens het eerste geluid. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 31-07-2013 18:22] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Klopt nog steeds geen meter van Bart. Dus nogmaals: de volledige album titel van de aankomende The Ruins of Beverast plaat is "Blood Vaults (The Blazing Gospel Of Heinrich Kramer)", het nummer waar een gedeelte van te horen is heet Ordeal. En het is het tweede geluid wat we hiervan horen. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 01-08-2013 7:08] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
urgh, dat stond er eerst toch? signature |
|
Nee, dat stond er eerst niet. Jij dacht dat het album Ordeal heette en de track Blood Vaults. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
kan zijn idd. Nuja, goed dat er mensen opletten iig en ik bedoelde "net" ipv "niet" signature |
|
Die recensie van de split met Akitsa / Ash Pool vind ik helemaal niks. Niet dat ik het gelijk als 'misser' wil bestempelen omdat ik het er niet mee eens ben, maar de desbetreffende recensent houdt duidelijk niet van dit soort muziek. Het ergste is eigenlijk nog die immense dooddoener "Riffs die mijn neefje van vier maanden zonder moeite uit zijn romper schudt". 'Mijn neefje van vier maanden'? Da's ongeveer op hetzelfde niveau als 'je kunt deze schijf het beste als bierviltje gebruiken huhuhu'. [Dit bericht is gewijzigd door Degtyarov op 02-08-2013 19:17] |
|
De recensie van de nieuwe Barn Owl vind ik ook maar vreemd. Een bandintroductie, een aardige beschrijving van de muziek zonder hierover te oordelen en dan opeens de recensie afsluiten met: quote: |
|
*checkt recensist* Tjah... |
|
De recensie van de nieuwe Nadja die gisteren verscheen hoef je dus ook niet serieus te nemen. Gelukkig heeft hij dit keer geen cijfer toegekend, al is het een full-length. Laat dat soort albums volgende keren aan een collega over Metal Spiderman, "want wanneer zet je in hemelsnaam zoiets als dit op voor een flinke luisterbeurt?" |
|
quote: "Dieper en dieper wordt je meegetrokken onder water" Zo'n taalfout mag je na groep 5 natuurlijk ook niet meer maken. |
|
quote: Nu je het daar toch over hebt. Onder elk 'INFO'-bericht op dit forum staat 'de informatie wordt verzorgt door de moderators'. Dat zou misschien ook beter aangepast worden :x [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 04-08-2013 20:53] Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Over spelfouten in recensies kan je hier wel iedere dag een bericht plaatsen. |
|
quote:Die 'wordt' moet juist met 'dt'. 'Verzorgt' moet wel met een 'd'. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wordt vervolgd.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |