![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
Klinkt als een type onnozel vermaak wat ik na deze werkdag goed kan gebruiken dus. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Gossie wat een zeep. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich |
|||||||||
|
Jeempie... Til het op, keer het om en zet het neer. Dan kijk je er heel anders tegenaan. |
|||||||||
|
Kwel, ik heb niks tegen (of met) jou, ik zei alleen dat je een shoutout had gekregen. Hafgufa |
|||||||||
|
quote: Volgens mij ben jij gewoon heel trots om zo genoemd te worden Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|||||||||
|
Heb dat stuk even beluisterd net. Vond het nogal triest richting een vast forumgebruiker en ex-redactielid. Eentje die nota bene doorgaans wel degelijk weet waar hij het over heeft. Onnodig ook. Sowieso het feit dat je samen een half uur denkt te moeten lummelen over een wat lullige publiciteitsstunt en "kijk eens hoe belangrijk wij als ZM hierin waren" vind ik wat raar. Net als dat mensen termen als "deze twee guys" of "hihi, zo cringey" gebruiken. Trek ik bij zo'n Tim Hofman ook slecht. Oh, en ergens rond 34 minuten gaan we pre-ambelen. Lang verhaal kort: ik ben het publiek geloof ik niet en ik voel me oprecht te oud voor dit soort geleuter. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 11-12-2025 22:12] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
In een podcast over specifieke forumusers gaan zitten huilstruiken. :'):'):') Podcasts zijn sowieso al zwaar overrated btw. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote:Doe wat je niet laten kan. Mij heb je er oprecht niet mee. Geloof het wel, geloof het niet, maar ik bezit wel degelijk wat zelfspot en een werkend reflectief vermogen. Het komt echter oprecht wat rancuneus van jullie kant over. Maar nu weet ik wel hoe ik jullie op de kast kan krijgen. Heb ooit de hoofredacteur van een groot dagblad zover gekregen dat hij in zijn hoofdredactioneel commentaar van die week zijn gal over mij dacht te moeten spuwen. Dus jullie zijn in goed gezelschap. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Ik had al langer de indruk dat iPim ergens op het spectrum zit.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|||||||||
|
quote: Ik vind het wel interessant dat je die conclusie trekt. Volgens mij ligt de knipoog er dicht op zodat het fragment (en eigenlijk de podcast in het algemeen) niet serieus genomen hoeft te worden. Ik maak duidelijk dat Zware Metalen wat mij betreft hier niet aan mee had moeten doen, maar omdat het een hilarisch verloop en nasleep heeft gehad (waaronder de consternatie op het forum) leek het me leuk om dat te bespreken. Daar komt geen rancune, wrok of ressentiment bij kijken en ik zeg in de aflevering letterlijk dat ik jouw reacties hier op het forum geweldig vind om te lezen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|||||||||
|
quote:Je maakt het groter dan het is. Consternatie? Volgens mij valt dat wel mee. Ik heb elders mensen zich er echt over zien opwinden. Ik gaf al heel feitelijk en rustig aan dat het nepnieuws was, zonder grote woorden te gebruiken. Mijn woordkeus, die jou opviel (ik kan zelf die post even niet terugvinden, maar dat heb ik indd geschreven), was natuurlijk doorspekt met bombast en hyperbool. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
quote: Dat is precies waarom ik het in de aflevering wilde benoemen, want het draagt bij aan het verhaal rondom de shitshow die deze promostunt was. Dan heeft het toch ook geen zin om jou voor een of ander debat uit te nodigen? Ik vind het leuk om het reilen en zeilen van Zware Metalen, en daar hoort het forum dus ook bij (waar ik me overigens voor inzet om het in de lucht te houden), een plek te geven in de podcast. Dat is niet iets wat in onze reguliere artikelen terugkomt (maar goed ook) en daar zullen velen ook niet in geïnteresseerd zijn, dus daarom is het afgeschermd in een podcast waar je prima voorbij kan scrollen. Overigens staat Ravjanuv hier volledig buiten. Je suggereert dat ik hem gevraagd zou hebben om ervoor te zorgen dat je de aflevering zou luisteren, maar daar is niets van waar. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|||||||||
|
quote:Dat wordt oprecht gewaardeerd. En niet alleen door mij. Je ziet mij (tegenwoordig) dan ook nooit bitchen op ZM. Lees deze topic nog maar eens goed na. Ik reageer wel eens op (voorzetjes van) anderen. Dat is het. quote:Heb ik nergens gesuggereerd, maar ik vind dit persoonlijk niet een punt of eer waarvan ik op de hoogte moe(s)t worden gesteld. Ik onthoud mij verder van enig commentaar op jou, d(i)e podcast of de FP. Zou indd niet chicque zijn, want het is bij jullie gratie dat ik hier dagelijks over muziek kan keuvelen. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 12-12-2025 18:08] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
We mogen pim enkel dankbaar zijn. Hij zet zich immers in voor het in de lucht houden van het forum. Even tussendoor, daar waar niet gevraagd. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
quote: Iedereen mag van mij bitchen op ZM of ieder onderdeel daarvan. Ik hou daarom dit topic in de gaten, want het is voor ons wel relevant om te lezen waar mensen over struikelen. Soms ben ik het daarmee eens, soms niet. Prima. Tegelijkertijd vind ik het dan weer jammer dat het zo'n faux pas is als je daar op inhaakt (direct in dit topic of indirect door het te benoemen in een podcast). Dan voelen een hoop mensen kennelijk de noodzaak om een megafoon erbij te pakken en daarin te roepen dat ze nooit naar iets stoms als een podcast zouden luisteren of nooit artikelen op de frontpage zouden lezen, of trekken ze je geestelijke gesteldheid in twijfel. Ik vraag me dan af waar die onzekerheid vandaan komt. Als je het uitdeelt, moet je het ook kunnen incasseren. quote: En dus heb ik dat ook niet gedaan. quote: Ik ga er vanuit dat je dit ironisch bedoelt :') quote: Dat is nergens voor nodig. Het gaat de laatste tijd niet al te lekker met al die spamtopics en frequente downtime... [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 12-12-2025 18:25] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|||||||||
|
Er is een rede dat je al langer geen onderdeel meer bent van het forum. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
quote:Voor mij zit de faux pas erin dat het op een ander medium gebeurt. Alsin een paralel universum. Achter de rug om. Daarbij had je mijn reactie ook anoniem, of zonder toespelingen op mijn persoon kunnen aanhalen om jouw punt te illustreren. Wellicht had je het anders bedoeld, maar het komt echt heel rancuneus over als je iemand meerdere malen zuur noemt, naast gefrustreerd en andere pejoratieven, zonder dat diegene daarop kan reageren. quote:Dat werd dan ook niet gedaan. Dat heb jij erin gelezen. quote:Eigenlijk niet. Waarom? Het is toch zo? Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
quote:Die spamtopics lijken mimder geworden. Andere fora moet je tegenwoordig vaak worden goedgekeurd voordat je kan posten. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
quote: Ik snap waar je vandaan komt. Misschien zie ik dat als minder problematisch omdat bijna alles op de frontpage draait om het beschrijven/beoordelen van andermans handelen zonder de telefoon op te pakken en direct onze boodschap aan de betreffende mensen over te brengen. Daarnaast draagt je username voor mij juist bij aan de waarde van de anekdote. Dat afschermen zou afbreuk doen in mijn optiek (en in een bepaald opzicht nog achterbakser zijn - benoem dan gewoon wiens reactie je gefrustreerd noemt). Als je username herleidbaar was naar je daadwerkelijke persoon had ik het zeker afgeschermd. quote: Nee, gewoon lekker blijven kenkeren. Dat is het fundament van dit forum. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|||||||||
|
Even normaal doen tegen Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Dat zie ik iig heel anders, ik hou niet van gekenker. Til het op, keer het om en zet het neer. Dan kijk je er heel anders tegenaan. |
|||||||||
|
quote: I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich |
|||||||||
|
quote: Die knipoog haalde ik er ook niet uit, eigenlijk, ook al geloof ik je oprecht als je zegt dat het zo bedoeld was. Maar wat Kwellie ook aanhaalt, misschien is dat ook omdat het een wat grijs gebied is van "oude forumjongens forumkrentenbrood" of zo en dat Osmium losstaat van het verdere forum. En dat veel luisteraars waarschijnlijk niet eens weten dat er een forum is. Het kwam op mij ook vooral over als hee, we hebben een zure gast op het forum die er wat van vond en kijk eens wat wij daar dan weer van vinden. En daar net te lang op blijven hangen, zoals ik dat wel vaker bij die podcast vind. Maar goed, zoals gezegd ben ik geloof ik het publiek niet hiervoor. Jullie hebben er hoorbaar schik in en dat is tof en hier en daar hebben jullie ook echt leuke items die het beluisteren waard zijn. Dit vond ik er zelf niet één van. quote: Dit wordt van mij uit ook echt gewaardeerd. Heb daar na de vorige downtime van een paar maanden geleden ook met Assie een paar goede gesprekken over gehad buiten het forum om en het zou echt doodzonde zijn als dit verdwijnt, hoe stom het er soms ook aan toegaat en hoe onbeduidend het onderaan de streep eigenlijk ook is. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 12-12-2025 20:00] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Ik heb alles gemist, maar het punt is toch nieuwe Slagmaur joehoew? "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
| Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
| Index / Heavy Metal |