IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : tattoos en piercings leiden tot ontsporing Volgende pagina
1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 11-06-2002 17:11 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

http://nu.nl/document?n=57915

Dit soort berichten.......

Het wordt geplubliceerd (zonder GEDEGEN onderzoek te doen) en dan kunnen ouders, leraren, opvoeders en weet ik wat voor een gespuis lekker al hun vooroordelen de vrije loop laten gaan. Heel erg:



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2002 17:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hahaha LOL.

Ik kan me hier absoluut niet druk om maken
a) het is een amerikaans bericht
b) wie het gelooft spoort zelf al niet.


Fire
Usericon van Fire
Posted 11-06-2002 17:14 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

haha LOL

... het onderzoek is beperkt..

Weer een één of andere gast die wat denkt en het ff de pers in flopt...



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-06-2002 17:15 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

kansloos!


Suck my piss


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-06-2002 17:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat meer te buiten gaan aan sex.. haha misschien toch een kern van waarheid


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 11-06-2002 17:16 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Ik geloof het niet, maar "normale" mensen denken waarschijnlijk bij het lezen van zoiets: "Zie je wel!" en dat irriteert me toch wel. Ik probeer mensen op mijn werk (vroeger op mijn studie en stage) juist duidelijk te maken dat best "normaal" ben ookal heb ik tattoos en piercings



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2002 17:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jij ?? Normaal ??

Ach .. men komt er vanzelf wel achter ..



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-06-2002 17:18 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 11 juni 2002 17:16 schreef 1i1ith het volgende:
Ik geloof het niet, maar "normale" mensen denken waarschijnlijk bij het lezen van zoiets: "Zie je wel!" en dat irriteert me toch wel. Ik probeer mensen op mijn werk (vroeger op mijn studie en stage) juist duidelijk te maken dat best "normaal" ben ookal heb ik tattoos en piercings


das soms moeilijk..en dat is kut!

volgens mij is dat bericht gemaakt door een paar luitjes van de EO ofzo...achterlijk!


Suck my piss


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 11-06-2002 17:18 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Wat ze wel niet onderzoeken ???

zonde van het geld, geef het dan aan een goed doel !!! Als je er toch nix nuttig mee doet


Wiegen Meister !


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 11-06-2002 17:19 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 17:17 schreef Jenje het volgende:
Jij ?? Normaal ??

Ach .. men komt er vanzelf wel achter ..







Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2002 17:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ben gestopt om me druk te maken om te laten zien dat metalheads normale mensen zijn.
Heeft geen zin, de burgerlul heeft toch zijn vooroordelen.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 11-06-2002 17:20 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Muhahhaah ja jongens en meisjes blijf uit de buurt van jongens met tatoes en meisjes met piercings, want die zijn echt overdreven aggresief, maar niet gevreesd want ze plegen toch binnen de korste keren zelfmoord



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-06-2002 17:22 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

kewl! als ik nu een piercing neem heb ik meer kans op sex!!!


ik ben ff weg, ciao!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2002 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 17:22 schreef Azagthoth het volgende:
kewl! als ik nu een piercing neem heb ik meer kans op sex!!!


ik ben ff weg, ciao!

Vooral één die al je oogleden aan mekaar niet is een garantie voor een stevige wip met het cheerleader team van de Admirals!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 11-06-2002 17:26 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik heb een tattootje, en een tiet piercing,.................

Maar de laaste 7 maanden heb ik toch niet zo veel sex. Dan dat ik nodig zou moeten hebben.

Het onderzoek is zeker door een EO psychologe gedaan,..... dat verklaart een hoop


Wiegen Meister !


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-06-2002 17:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hmm 2 tattoo's 1 piercing en ja natuurlijk veel sex


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 11-06-2002 17:46 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Ik vond het wel tof dat steeds meer mensen tatoos en peircings dragen, want dan wordt het wat "normaler" en dan kan ik ook een leuke baan vinden zonder dat mensen denken dat ik crimineel ben. Maar als dit soort van zogenaamde onderzoeksresultaten gepubliceerd worden, wordt het vinden van een baan niet makkelijker.



Trotz
Usericon van Trotz
Posted 11-06-2002 17:50 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

,,Wij wilden artsen en verpleegkundigen duidelijk maken dat als ze een kind met een of meerdere 'tatoo's' en piercings onder ogen krijgen, zij beseffen dat dit iemand zou kunnen zijn met een verhoogd risico'', aldus een van de onderzoekers tegen de Post.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 11-06-2002 18:28 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

het is een amerikaans bericht, dus idd niet echt van toepassing hier.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 11-06-2002 18:59 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Dit is een goed voorbeeld van hoe het mis kan gaan met statistieken in de handen van incompetente onderzoekers.. Als je je best doet is er altijd wel ergens een verband te vinden


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Seth Abominae
Usericon van Seth Abominae
Posted 12-06-2002 9:00 by Seth Abominae Wijzig reactieProfiel van Seth AbominaeQuote dit bericht

Het is Amerika het land van de belachende dingen!!!
Kijk naar Bush die heeft geen piercingen en tatoos (althans geen zichtbare) en die wil ook alleen maar oorlog voeren en Irakezen de kop afschieten. Ik lach om dit belachelijke bericht! Maar alle vooroordelen worden zo wel versterkt. Laat die onderzoekers wat nuttigs gaan doen zoals iets tegen tumoren vinden of zoiets!!!!!!!


On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 12-06-2002 11:15 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 17:16 schreef 1i1ith het volgende:
Ik probeer mensen op mijn werk (vroeger op mijn studie en stage) juist duidelijk te maken dat best "normaal" ben ookal heb ik tattoos en piercings
Je zou toch denken dat je mensen waar je op regelmatige basis mee omgaat (zoals op je stage, werk, etc.) eigenlijk niet hoeft te overtuigen van hoe 'normaal' je al dan niet bent. Daarvan kan je toch een redelijke indruk krijgen middels dagelijkse omgang met elkaar?


Touché, pussycat!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2002 11:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik snap trouwens nog steeds niet wat tattoos en piercings met treinen te maken hebben ...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-06-2002 13:51 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hebben die lui niks beters te doen?...
Maar goed...*kijkt naar vliegbeestje op arm....HELP is ik ontspoord?*


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2002 14:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 13:51 schreef Vampie het volgende:
Hebben die lui niks beters te doen?...
Maar goed...*kijkt naar vliegbeestje op arm....HELP is ik ontspoord?*


Euhm .. ja, maar dat wisten we allang


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 12-06-2002 15:16 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Ontsporen...

Sinds 11 September zijn de Amies nogal bang van alles wat niet zijn normale traject volgt.


Tum podem extulit horridulum...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen