IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Waar is Abdel? Die Islam, zo lam als een kafr, wollah! Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-05-2019 20:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik hoop het niet.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 13-05-2019 8:19]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-05-2019 20:56 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ff m'n PSU bij elkaar zoeken dan. Oftewel, liever niet. Want daar heb ik helemaal geen zin meer in. Ik heb er al twee met drie bezoekjes gehad, ik vind het wel goed.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 12-05-2019 20:57]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-07-2019 17:31 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-02-2020 12:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WMP
Usericon van WMP
Posted 05-02-2020 13:41 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

"Islam is een religie van haat."
"Nee, dat is het niet, en daarom bedreigen wij jou met de dood."

Zullen die bedreigers nou echt de ironie ervan niet inzien?


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-02-2020 13:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

psies


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 05-02-2020 13:50 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

De acties van een paar individuen projecteren op een gehele groep werkt niet. Snapte iedereen dit maar.

Mila is stront lelijk, maar om nu meteen te beweren dat alle lesbo's stront lelijk zijn? Nee.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


WMP
Usericon van WMP
Posted 05-02-2020 13:55 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Helaas worden die 'acties van enkelen' wel op grote schaal toegepast in letterlijk elk land waar de islam de dominante godsdienst is. Andersgelovigen, ongelovigen, homo's en dergelijke worden steevast zwaar onderdrukt danwel gevangen gezet of gedood. Dan blijft het moeilijk volhouden dat de islam een religie van vredelievendheid is.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 05-02-2020 14:10 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Nou, wees blij dat je in Nederland woont.

De meeste 'slims die ik wel eens spreek hebben daar weinig tot niks mee en zijn dan ook niet van plan ooit terug te keren naar land van herkomst [of land waar de ouders vandaan kwamen].
Diezelfde mensen zijn ook totaal niet bezig om hier allerlei dingen te pushen die in het land van herkomst normaal waren. Ik bedoel, ze emigreren niet voor de lol.

Dus net als bij alle andere groeperingen heb je eikels, en doodnormale mensen (zelfs hier op ZM ).


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-02-2020 15:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het zit hem [voor mij iig] in het volgende, de acties van die minderheid worden gevoed door wat er de Koran letterlijk staat. Je hoeft niet eens theologie te studeren en heilige boeken in een bepaalde vertaling te lezen om te snappen welke straffen staan op zulke beledigingen.

Ik weet ook wel dat het een minderheid is, maar die meerderheid zou eens moeten zeggen: Wat er in ons boek staat, is allemaal niet zo tof..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 05-02-2020 15:59 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Ik betwijfel oprecht dat het een minderheid is. Meerdere onderzoeken hebben uitgewezen dan de meerderheid van moslims democratie en islam niet vinden samengaan en vinden dat sharia boven de rechtstaat gaat.
Daarmee niet gezegd dat iedere moslim vindt dat alle homo's met hun hoofd naar beneden van flatgebouwen gegooid moeten worden, maar er is iets fundamenteel mis met de islam en de islam laat zich (gemakkelijk) leiden als inspiratiebron voor extremisme, intolerantie, geweld en terrorisme. Is ook niet zo vreemd als je koran of hadith leest. Mohammed is de profeet en derhalve het leidend voorbeeld van/voor iedere moslim (of zou dat moeten zijn, immers, waarom noem je jezelf anders 'moslim'); houd dat eens in je achterhoofd en lees de hadith. Dat zijn teksten van moslims voor moslims en dus geen islamofobische propaganda. Lekker voorbeeld, die Mohammed. Mohammed is geen Jezus, islam is geen christendom. De islam als instituut is, nog meer dan het christendom, een levenvijandelijke religie zonder urbi et orbi. Iedere 'moslim' die zich niet kan vinden in islamitisch extremisme zou eens bij zichzelf ten rade moeten gaan waarom hij/zij zichzelf dan als moslim beschouwt ipv huilen dat de islam gekaapt is door een extremistische minderheid, want die extremistische interpretatie is een zeer goed verdedigbare.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-02-2020 16:41 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 5 februari 2020 15:31 schreef spectre het volgende:
Het zit hem [voor mij iig] in het volgende, de acties van die minderheid worden gevoed door wat er de Koran letterlijk staat. Je hoeft niet eens theologie te studeren en heilige boeken in een bepaalde vertaling te lezen om te snappen welke straffen staan op zulke beledigingen.

Ik weet ook wel dat het een minderheid is, maar die meerderheid zou eens moeten zeggen: Wat er in ons boek staat, is allemaal niet zo tof..


Misschien moet die meerderheid die zich wel netjes gedraagt eens wat meer openlijk afkeren van die onzin. Misschien dat het globale inzicht dan verandert en die onzin misschien wel afneemt (al is dat laatste tevergeefse hoop waarschijnlijk).


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-02-2020 14:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

https://nos.nl/artikel/2322400-jonge-generatie-salafistische-aanjagers-is-serieuze-dreiging.html

quote:

Wat kinderen op salafistische moskeescholen leren
Nieuwsuur deed vorig jaar onderzoek naar het lesmateriaal van informele salafistische scholen. De kinderen leren welke mensen 'vijanden' of 'ongelovigen' zijn. Ook gaat het over de doodstraf voor mensen die vreemdgaan, homoseksuelen en afvalligen. Kinderen krijgen hierbij invuloefeningen en multiple choice vragen. Ze moeten bijvoorbeeld kiezen welke straf de juiste is: a. zweepslagen, b. stenigen, c. doden met een zwaard.



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 10-02-2020 14:59 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Ik kan het zo 1-2-3 niet vinden, maar om welke aantallen scholieren gaat het?


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-02-2020 16:07 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
In Nederland zouden er minstens 50 moskeescholen zijn die ofwel salafistisch zijn, ofwel er sterk door zijn beïnvloed. Meer dan duizend kinderen volgen er 's avonds of in het weekend les.


Bron: VRT


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 10-02-2020 16:12 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Verschrikkelijk genoeg dat volwassenen zo hatelijk naar de wereld kijken, maar nog erger dat je kinderen ook deze hatelijkheid bijbrengt.


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-02-2020 16:36 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Yep en wat had je dan verwacht. Dat is de waarheid volgens hen en dat moet doorgeven worden. Naar in onze ogen, maar vrij logisch in hun ogen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-02-2020 16:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Absoluut.. als het ook in het klaslokaal gebeurd dan heeft een kind nog nauwelijks kans om zelf een mening te vormen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-02-2020 18:02 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Niet zeuren, getint is goed daar mag niks kwaads over gezegd worden.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-02-2020 18:12 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2020 14:34 schreef spectre het volgende:
https://nos.nl/artikel/2322400-jonge-generatie-salafistische-aanjagers-is-serieuze-dreiging.html





Ja, die afleveringen van Nieuwsuur heb ik gezien. Die 'proefwerken' die daar in die moskeeën aan kinderen werden voorgelegd logen er niet om. Als je jonge kinderen zulke dingen aanleert zal het niet meevallen om dat er weer helemaal uit te halen.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-02-2020 18:17 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Je bedoelt dat er dan een grote kans is dat ze je zomaar met enig geweld in Eindhoven van je auto kunnen ontdoen wat dan weer in het nieuws komt en mogelijk op een forum wordt gepost waar er dan weer een paar over de zeik gaan omdat het gepost wordt?



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 10-02-2020 18:18]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 10-02-2020 18:24 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2020 18:12 schreef Negatieveling het volgende:
Als je jonge kinderen zulke dingen aanleert zal het niet meevallen om dat er weer helemaal uit te halen.
Bij de Hitler jugend was het nog redelijk eenvoudig: totalitair regime wat alle vormen van media controleerde. Dat lukt vandaag de dag niet meer, dus er moeten nog wat van die koters te redden zijn. Hoop ik.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-02-2020 18:39 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2020 18:24 schreef Zwelglichaam het volgende:
Bij de Hitler jugend was het nog redelijk eenvoudig: totalitair regime wat alle vormen van media controleerde. Dat lukt vandaag de dag niet meer, dus er moeten nog wat van die koters te redden zijn. Hoop ik.


Nou ja, wat heet 'redelijk eenvoudig'... Er zijn gevallen bekend van mensen die ook op zeer gevorderde leeftijd nog altijd overtuigd waren van de juistheid van wat hen destijds was aangeleerd, terwijl de wereld al een jaartje of 50 verder was. Indoctrinatie is een bijzonder iets.



spectre
Usericon van spectre
Posted 10-02-2020 19:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2020 18:17 schreef Natural Disaster het volgende:
Je bedoelt dat er dan een grote kans is dat ze je zomaar met enig geweld in Eindhoven van je auto kunnen ontdoen wat dan weer in het nieuws komt en mogelijk op een forum wordt gepost waar er dan weer een paar over de zeik gaan omdat het gepost wordt?



Kerel! Echt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-02-2020 19:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen