IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : GRASPOP 2020 (18-21 juni) Vorige pagina | Volgende pagina
Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 07-02-2020 10:50 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Die donderdag wordt intussen aardig drummen op het einde van de dag; Mercyful Fate, Iron Maiden, Mastodon, Death To All en My Dying Bride. Daar gaat ongetwijfeld wat vervelende overlap gaan zitten. Godver.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-02-2020 10:54 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2020 23:23 schreef Zazoe het volgende:
De reden dat ik ieder jaar naar gmm gaat is meer een reünie geworden met soms leuke bandjes en dito sfeer dan dat ik bij ieder optreden vooraan staat bij het hoofdpodium...



Wij zijn er maar mee opgehouden toen we merkten dat we effectief nog slechts 4 dagen in de Belgian Beer Bar stonden en de bands op de 2 hoofdpodia ternauwernood gedoogden. Met wat geluk zagen we dan nog 3 bands die we wel interessant vonden op de kleinere podia, maar dan was het wel een duur betaald genoegen. Dat dan nog tot daar aan toe, maar dat getob met het inrichten van de camping, met die padvinders met hun lintjes... bwoah. Dat was wel de druppel.



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 07-02-2020 12:17 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Van die sjappies die 1 x per jaar macht hebben, trek ik bijzonder slecht. 2013 was mijn laatste keer op die paupercamping. 4 jaar Hellfest volgde, bij een oud vrouwtje in het dorp in de tuin kamperen met de groep. En nu sinds 2018 Graspop op de Metaltown camping. Stuk beter te doen.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 07-02-2020 13:05 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Dan ook nog maar eens een 4 dagen ticket gekocht. Gewoonweg teveel goeie namen alles samen. Wou sowieso al de donderdag en zondag gaan.



Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 07-02-2020 14:04 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2020 10:54 schreef Negatieveling het volgende:
Wij zijn er maar mee opgehouden toen we merkten dat we effectief nog slechts 4 dagen in de Belgian Beer Bar stonden en de bands op de 2 hoofdpodia ternauwernood gedoogden. Met wat geluk zagen we dan nog 3 bands die we wel interessant vonden op de kleinere podia, maar dan was het wel een duur betaald genoegen. Dat dan nog tot daar aan toe, maar dat getob met het inrichten van de camping, met die padvinders met hun lintjes... bwoah. Dat was wel de druppel.

Snap ik!
Ik slaap bij een belg in zijn tuin in Dessel 5 minuten fietsen...hij heeft n barretje een douche en wc gemaakt..ideaal..en ik mag gebruik maken van zn caravan..


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-02-2020 11:37 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

De line-up is dit jaar wel heel behoorlijk, maar de grootste subset van wat ik zou willen zien staat ook op Jera. Dan ga ik mezelf de ergernis van die padvinderij niet aandoen.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-04-2020 18:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-04-2020 18:54 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik was al even blij dat ik toch nog maar geen kaart had gekocht voor Mercyful Fate.

Wel kut, natuurlijk.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-04-2020 19:15 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Lijkt me niet meer dan logisch ook.

Ik sla ongeacht wat er allemaal beslist wordt alle festivals over dit jaar.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-04-2020 19:35 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

+1 maar sowieso.

Hooguit naar 1 gaan. Met Mercyful Fate. Eind van het jaar.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-04-2020 19:53 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

En waar moet dat dan zijn?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-04-2020 20:04 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik hoop in Nederland.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-04-2020 11:31 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Sja, logischer dat het niet doorgaat. Heb ook lang zitten dubben of ik zou gaan of niet. Uiteindelijk besloten van niet.

Wel kaartjes nog voor Arctangent in Bristol en DMF voor Cradle of Filth. Maar zou me niks verbazen als dat ook eraan gaat. Wat ik jammer maar acceptabel zou vinden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-04-2020 11:41 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zoals ik het zie:

Als dit virus met zomers weer niet opeens gaat verdwijnen zal er (komende zomer} geen evenement plaatsvinden tot er een geneesmiddel komt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-04-2020 11:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Houden we eens een keer geld over. Dat dan weer wel.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-04-2020 11:57 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2020 11:42 schreef XXL het volgende:
Houden we eens een keer geld over. Dat dan weer wel.


Check. Van het najaar verhuizen. Dus al het extra is welkom.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-04-2020 12:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Elk nadeel heb se voordeel.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-04-2020 18:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-04-2020 8:30 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ah, de zomerfestivals, mijn grootste vrees (wat een luxeprobleem zeg). Maar de teneur is toch eerder om ze allemaal te schrappen, vrees ik .


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 05-04-2020 14:27 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2020 20:04 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik hoop in Nederland.





Ja, die Eindhoven Metal Meeting dan in december.
King is hartpatiënt en behoort dus tot de risicogroep.
En zal hoogstwaarschijnlijk als eerste voor zijn eigen gezondheid kiezen en dan pas een festival.
Al met al is dit een behoorlijk hak in het gehele programma van dit jaar.
Natuurlijk, de festivals de grote opgepropte menigtes zullen pas het allerlaatste vrijgegeven worden.
Zeker wet zo,n groot internationaal festival waar zoveel verschillende nationaliteiten op afkomen van wie weet waar vandaan.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-04-2020 14:30 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Blijkbaar hebben testament, exodus en death angel een tour samen gedaan en bandleden van alle drie de bands zijn ziek, corona. En die zijn ook niet meer de jongste, hehe.

Laat King maar lekker oppassen, ja.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 05-04-2020 14:55 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2020 14:30 schreef F.Jacobse het volgende:
Blijkbaar hebben testament, exodus en death angel een tour samen gedaan en bandleden van alle drie de bands zijn ziek, corona. En die zijn ook niet meer de jongste, hehe.

Laat King maar lekker oppassen, ja.





Ja, de drummer van Death Angel ligt op de intensive care. Gary Holt, Chuck Billy en zijn vrouw Tiffany hebben het maar niet in de ergste vorm.
Steve Digiorgio begon de eerste symptomen al te vertonen.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-04-2020 18:37 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Jammer de bammer maar niet onverwacht.



bub


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-04-2020 18:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik zie het nog op de site staan: "Graspop gaat gewoon door" :')

Dit had een blind paard aan kunnen zien komen.
Wel de juiste beslissing though imo.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 15-04-2020 18:44 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Slotje dan maar?


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen