IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : GRASPOP 2020 (18-21 juni) Vorige pagina
XXL
Gecensureerd!
Usericon van XXL
Posted 24-04-2020 8:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Heeft Graspop ook al nieuwe Merch om wat extra omzet te genereren?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 24-04-2020 9:28 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2020 21:48 schreef faalhaas het volgende:
Nee, helemaal niet goed geregeld.

Er zijn ook festivals daar kun je kiezen. Kaartje blijft geldig voor het volgende jaar of je kunt je geld terug krijgen. Zo hoort het mijn inziens. En als ze goed verzekerd zijn dan zou dat ook helemaal geen probleem moeten zijn.

Het kan wel.

quote:

Ben je verhinderd op de nieuwe datum van GMM 2021 en heb je een gegronde reden? Dan kan je vanaf 15 september een aanvraag tot terugbetaling (voor zowel je festival tickets, GMM-munten als voor je geboekte accommodaties) via Ticketmaster indienen.

Ik heb een kaart voor alleen de donderdag aangezien ik de kaart alleen voor Mercyful Fate had gekocht.
Het is maar de vraag of Mercyful Fate volgende jaar wel speelt. En dan ook nog op donderdag.
Ik ga in ieder geval mijn geld terug vragen.

bub

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 24-04-2020 9:47 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Ik heb exact hetzelfde, maar ik betwijfel dat men dat een gegronde reden vindt.
+ dat ik niet ga zeuren om m'n geld.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-04-2020 21:08 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zeg dan dat je gaat trouwen ofzo...

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 26-04-2020 11:35 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Op het moment dat Graspop hun volledige programma voor 2021 bekend maakt met de data en de exacte tijdstippen/uren dat de bands spelen kan pas duidelijk worden of we nog wat kunnen met onze ticket van 2020.
Ook dan pas komen er gegronde redenen dat inderdaad de line-up van b.v. de donderdag van 2020 helemaal niet de donderdag van 2021 gaat worden.
Dan is er al in principe genoeg fundament om een terugvordering van je betaling te vragen om de simpele reden dat het niet uitkomt.
Doet Graspop lastig dan een advocaat inschakelen via je Rechtsbijstandsverzekering.
Die lossen het nagenoeg altijd voor je op.

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-04-2020 12:42 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik verwacht niet dat Graspop moeilijk gaat doen.
De meeste mensen zijn (denk ik) vaste bezoekers en gaan sowieso wel.
Aanname maar ik denk dat veel mensen geen geld zullen terugvragen.

bub

Natural Disaster
Rule #6
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-04-2020 12:54 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

Ik ben het wel met Bub eens. Zeker mensen met weekendkaarten zullen vaste klanten zijn en volgens jaar sowieso wel weer gaan.

Ik schat dat de meeste die geld terugvragen mensen zijn met dagtickets als volgend jaar op desbetreffende dag het programma niet aansluit bij hun voorkeur.

Op 24 april 2020 16:22 schreef Negatieveling het volgende: dat klinkt als 'de internetz'

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com