IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : GRASPOP 2020 (18-21 juni) Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-04-2020 8:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Heeft Graspop ook al nieuwe Merch om wat extra omzet te genereren?



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 24-04-2020 9:28 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2020 21:48 schreef faalhaas het volgende:
Nee, helemaal niet goed geregeld.

Er zijn ook festivals daar kun je kiezen. Kaartje blijft geldig voor het volgende jaar of je kunt je geld terug krijgen. Zo hoort het mijn inziens. En als ze goed verzekerd zijn dan zou dat ook helemaal geen probleem moeten zijn.


Het kan wel.

quote:

Ben je verhinderd op de nieuwe datum van GMM 2021 en heb je een gegronde reden? Dan kan je vanaf 15 september een aanvraag tot terugbetaling (voor zowel je festival tickets, GMM-munten als voor je geboekte accommodaties) via Ticketmaster indienen.


Ik heb een kaart voor alleen de donderdag aangezien ik de kaart alleen voor Mercyful Fate had gekocht.
Het is maar de vraag of Mercyful Fate volgende jaar wel speelt. En dan ook nog op donderdag.
Ik ga in ieder geval mijn geld terug vragen.


bub


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 24-04-2020 9:47 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Ik heb exact hetzelfde, maar ik betwijfel dat men dat een gegronde reden vindt.
+ dat ik niet ga zeuren om m'n geld.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-04-2020 21:08 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zeg dan dat je gaat trouwen ofzo...


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 26-04-2020 11:35 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Op het moment dat Graspop hun volledige programma voor 2021 bekend maakt met de data en de exacte tijdstippen/uren dat de bands spelen kan pas duidelijk worden of we nog wat kunnen met onze ticket van 2020.
Ook dan pas komen er gegronde redenen dat inderdaad de line-up van b.v. de donderdag van 2020 helemaal niet de donderdag van 2021 gaat worden.
Dan is er al in principe genoeg fundament om een terugvordering van je betaling te vragen om de simpele reden dat het niet uitkomt.
Doet Graspop lastig dan een advocaat inschakelen via je Rechtsbijstandsverzekering.
Die lossen het nagenoeg altijd voor je op.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-04-2020 12:42 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik verwacht niet dat Graspop moeilijk gaat doen.
De meeste mensen zijn (denk ik) vaste bezoekers en gaan sowieso wel.
Aanname maar ik denk dat veel mensen geen geld zullen terugvragen.


bub


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-04-2020 12:54 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik ben het wel met Bub eens. Zeker mensen met weekendkaarten zullen vaste klanten zijn en volgens jaar sowieso wel weer gaan.

Ik schat dat de meeste die geld terugvragen mensen zijn met dagtickets als volgend jaar op desbetreffende dag het programma niet aansluit bij hun voorkeur.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 30-09-2020 16:05 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Mijn geld is inmiddels teruggestort.

Ik heb er een hard hoofd in, gezien de covid situatie zoals het er nu mee staat en hoe lang dit al duurt dat het volgend jaar wel doorgaat.
De tijd zal het leren.




bub


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 01-10-2020 20:33 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2020 16:05 schreef Bub het volgende:
Mijn geld is inmiddels teruggestort.

Ik heb er een hard hoofd in, gezien de covid situatie zoals het er nu mee staat en hoe lang dit al duurt dat het volgend jaar wel doorgaat.
De tijd zal het leren.





Die richting begin ik ook steeds meer op te gaan met mijn gedachten dat we hier nog lang niet van verlos zijn.
Maar dus wel geen gedoe over terugbetaling van je ticket, gewoon direct terug op jouw rekening.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-02-2021 11:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-02-2021 11:28 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Had je serieus iets anders verwacht dan?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-02-2021 11:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Als je testevenementen, vaccinatie, weersinvloeden en weet ik wat voor shit allemaal nog meer bij elkaar optelt mag je niet op zijn minst een klein beetje gematigd optimistisch zijn?

Geen idee hoe het bij jou werkt maar ik verrek het om me nu al de naïeve voorvreugde voor de rest van het jaar te laten vergallen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 27-02-2021 11:59 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Dit jaar is in grote lijnen een kopie van vorig jaar, als het aankomt op dergelijke grote evenementen.

Sorry.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-02-2021 12:09 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2021 11:59 schreef Slegthyd het volgende:

Sorry.


Het is je vergeven.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-02-2021 12:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2021 11:28 schreef Ralph het volgende:
Had je serieus iets anders verwacht dan?

^ inderdaad. Jammer, maar niet echt verrassend.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-02-2021 12:42 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 27 februari 2021 11:44 schreef XXL het volgende:
Als je testevenementen, vaccinatie, weersinvloeden en weet ik wat voor shit allemaal nog meer bij elkaar optelt mag je niet op zijn minst een klein beetje gematigd optimistisch zijn?

Geen idee hoe het bij jou werkt maar ik verrek het om me nu al de naïeve voorvreugde voor de rest van het jaar te laten vergallen.


Het is heel simpel: op concertgebied gebeurt er, zeker binnen "ons" genre, helemaal niets dit jaar. Als we tegen het einde van het jaar wat kleinschalige concertjes kunnen bezoeken mogen we nog van geluk spreken. Je mag van mij hopen dat het anders loopt hoor, maar ik denk dat je dan vooral jezelf voor de gek houdt.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-02-2021 12:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zou zou het afgelopen jaar ook gaan en toch heb ik meerdere kleine concerten en zelfs een kleinschalig coronaproof 3 daags open air eventje bezocht.

Dus ik sluit nog ff niets uit en blijf lekker hopen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-12-2021 9:15 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Wat betreft absoluut VER-SCHRIKKELIJK nieuws aankondigen alsof het een ongelofelijk cadeau is, spant Graspop bij deze de dubieuze kroon:

Within Temptation vervangt Faith No More op 25e editie van GMM
Faith No More heeft beslist zijn Europese tour in 2022 te annuleren. Maar niet getreurd. GMM kan een meer dan waardige vervanger aankondigen: Within Temptation!

Alsof je een heerlijke maaltijd door een dampende drol vervangt.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-12-2021 9:43 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ja, die vervanging is natuurlijk nogal moeilijk te spinnen. Dus dan kun je als organisatie net zo goed keihard naar voren vluchten en claimen dat Within Temptation een waardige vervanger voor Faith No More is.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-12-2021 10:43 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

FNM annuleert hun volledige tour in 2022, blijkbaar nog steeds vanwege mentale problemen van Mike Patton . Je zou denken, met alle waanzin dat die mens in zijn muziek stopt, zou hij best gezond zijn in z'n kop..


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-12-2021 11:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

"meer dan waardige vervanger" zelfs. Oof.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-12-2021 11:12 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2021 11:06 schreef BenKnuckles het volgende:
"meer dan waardige vervanger" zelfs. Oof.


... Faith No More weet ook weer waar het staat.



OnderAndere
Usericon van OnderAndere
Posted 16-06-2022 17:16 by OnderAndere Wijzig reactieProfiel van OnderAndereQuote dit bericht



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-06-2022 6:45 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ondanks het afzeggen van Faith No More (en ook Killing Joke bleek niet af te komen), een onverwacht erg fijne vrijdag op Graspop gespendeerd.

Het weer was natuurlijk fantastisch, ook al hielp het wel (en was het zelf noodzakelijk) dat er gratis drinkwater beschikbaar was. Met de weinige moeite die de security deed om in mijn tas te kijken, had ik evengoed zelf nog een hele lading drinken kunnen meenemen op het terrein, maar soit.

Dool was de eerste band voor mij die dag; aanstekelijk enthousiasme (vooral van de frontvrouw) en hun Killing Joke-cover (uiteraard "Love Like Blood") was erg geslaagd.

Ook Gaal gaf een goed, fel optreden. Respect wel, met zijn zwart, lederen outfit en geschilderd gezicht, in zo'n hitte.

Aangenaam verrast door Angelus Apatrida (die Sacred Reich vervingen), die met hun aanstekelijk trash een ferme moshpit in de tent veroorzaakten, en Alcest met wiens oeuvre ik niet zo vertrouwd ben, maar wel steviger overkwamen dan ik verwacht had.

De nekspieren goed kunnen excerceren met Zeal and Ardor, die zoals altijd een zeer goed optreden gaven (en zelf aangenaam verrast leken door het enthousiaste publiek). Anderhalf nummer Amenra gekeken, maar het blijft me niet veel doen. Het was trouwens een excellente keuze om naar de andere tent af te zakken voor het optreden van Perturbator. Ook al was het even wachten voor het duo opkwam; na een hele dag waren mijn beenspieren serieus vermoeid (ja, oud zijn hé ) en dan kwam het zeer welgelegen om, net zoals het overgrote deel van het publiek, compleet lös te kunnen gaan op de donkere techno die de tent in werd geslingerd. Zalig hard kunnen dansen (zo'n verende houten vloer helpt ook wel) .

Als afsluiter nog even een beetje Heilung meegepikt, dat qua performance wel een lust voor het oog was, maar ik was te moe om nog hun hele show tussen het publiek te blijven staan.

Onderweg naar de uitgang wandelend, hoorde ik Within Temptation op de achtergrond kwelen en dan bedacht ik wat een feest het helemaal had kunnen zijn had Faith No More daar gestaan, maar ach, al bij al een zéér geslaagde dag.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 20-06-2022 6:47]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-06-2022 7:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2022 6:45 schreef PandroidJack het volgende:
Dool was de eerste band voor mij die dag; aanstekelijk enthousiasme (vooral van de frontvrouw)


Pardon?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen