IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "There is always time for a last minute" [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-07-2021 18:29 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Aliens, dat is toch wel één van de slechtste films die ik ooit gezien heb. Hopeloos gedateerd, ook.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-07-2021 18:36 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Die hele alien(s) reeks is bagger.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-07-2021 19:22 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-07-2021 20:49 by MetalJan Profiel van MetalJan



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-07-2021 21:10 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

HEt enige gedateerde aan die films is het bosje schaamhaar dat op momenten vrolijk langs het onderbroekje van Ripley heen piept.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-07-2021 21:23 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik kan me van die reeks alleen Alien goed herinneren. Ik heb er nog twee gezien, maar geen idee meer hoe die films waren. Maar die eerste is te gek.

Als je die niet goed vind, dan dan dan hou je waarschijnlijk ook niet van Engelse comedy's.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 25-07-2021 21:25]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-07-2021 21:30 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-07-2021 21:31 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Het bleek een pruik te zijn. Vond ik toen wel jammer, toen ik dat wist.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-07-2021 21:58 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 25 juli 2021 21:10 schreef Ethereal het volgende:
HEt enige gedateerde aan die films is het bosje schaamhaar dat op momenten vrolijk langs het onderbroekje van Ripley heen piept.


quote:
Op 25 juli 2021 21:31 schreef F.Jacobse het volgende:
Het bleek een pruik te zijn. Vond ik toen wel jammer, toen ik dat wist.





Dat is zeker jammer ja


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-07-2021 22:09 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Sigourney Wigger



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-07-2021 22:14 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 26-07-2021 8:08 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

De eerste was (en is nog steeds) fantastisch, het vervolg van Cameron is veel meer actie, maar blijft mijn inziens toch nog stevig overeind.
Met "Terminator" heeft Cameron hetzelfde "gelapt". De eerste was (net zoals "Alien") nog heerlijk duister en deprimerend, maar de tweede was, net als zijn "Aliens" volle bak actie. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de eerste films van deze reeksen, maar de vervolgen vond ik toch zeer verdienstelijk, ook al zijn ze veel meer 'popcorn-blockbuster'-prenten.

quote:
Op 25 juli 2021 18:29 schreef iPim het volgende:
Aliens, dat is toch wel één van de slechtste films die ik ooit gezien heb. Hopeloos gedateerd, ook.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 26-07-2021 8:43 by BillekeAlwerti Profiel van BillekeAlwerti

quote:
Op 25 juli 2021 22:09 schreef Natural Disaster het volgende:
Sigourney Wigger



Je had het ook bij "weave" kunnen laten, lol.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-07-2021 8:44 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 26 juli 2021 8:08 schreef PandroidJack het volgende:
De eerste was (en is nog steeds) fantastisch, het vervolg van Cameron is veel meer actie, maar blijft mijn inziens toch nog stevig overeind.
Met "Terminator" heeft Cameron hetzelfde "gelapt". De eerste was (net zoals "Alien") nog heerlijk duister en deprimerend, maar de tweede was, net als zijn "Aliens" volle bak actie. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de eerste films van deze reeksen, maar de vervolgen vond ik toch zeer verdienstelijk, ook al zijn ze veel meer 'popcorn-blockbuster'-prenten.


Ik vind de eerste Terminator echt waanzinnig, en het tweede deel echt een aanfluiting. Daarom hoopte ik dat ik wat kon met de eerste Aliens. Helaas dus niet zo.


[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 26-07-2021 8:44]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sater
Usericon van Sater
Posted 26-07-2021 8:52 by Sater Profiel van Sater

Maar houd je dan überhaupt niet/nauwelijks van actiefilms? Want T2 is wat mij betreft hét schoolvoorbeeld van een geslaagde blockbuster. Goed verhaal, boeiende personages (twee iconische cyborgs én een sterke vrouw), fantastische special effects en superspannend.



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-07-2021 9:03 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ik kan T1 en T2 ook wel waarderen. Wat er na kwam, laat maar.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-07-2021 9:04 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 26 juli 2021 8:43 schreef BillekeAlwerti het volgende:
Je had het ook bij "weave" kunnen laten, lol.


Dan denkt iedereen dat het een tiepvaudt is.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-07-2021 9:49 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 22 juli 2021 11:25 schreef Snaack het volgende:
Van het weekend gezien, een geslaagd eerbetoon aan het genre! En die broodsnijmachine, zodra hij in beeld verschijnt weet je al dat het niet veel later gaat gebeuren hahaha.


Afgelopen weekend de laatste twee delen van de trilogie gekeken, prima vermaak! Deel 2, geinige knipoog naar camp Crystal Lake. Verder, een bevredigend einde.

Gisteren Blood Red Sky gecheckt. Een vermakelijke Duitse vampierslasher. Alleen dat zoontje die heel de tijd "mamma!!!" roept, jezus hoe irritant. Verder zitten er wel een paar leuke fucked up momenten in. Geen topmateriaal maar prima materiaal om bier bij te drinken.



Na een update default Netflix hier trouwens naar Engelse audio en geen subs. De film stond een paar minuten aan toen ik me realiseerde dat ik naar een Engelse nasynchronisatie zat te kijken. Misschien ligt het aan mijn TV maar een gewaarschuwd mens..


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 26-07-2021 11:26 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Was het niet combi van Engels en Duits? Dat vliegtuig was toch geland ergens in Schotland of zo? In ieder geval wel irritant dat Netflix automatisch op Engelse synchronisatie overschakelt.

@Pim, dus "Alien" (de eerste van de reeks) vond je dan ook niets? Horrorfan of niet, ik vind het acteerwerk in die film om duimen en vingers bij af te likken en de ontwerpen van Giger ook (maar het kan zijn dat dat je niet ligt). Je zou nog kunnen zeggen dat het verhaal niet al te veel voorstelt (alhoewel ik het heel sterk uitgewerkt vind) maar dan nog wordt je door die rustige, natuurlijke acteerstijl moeiteloos meegetrokken in het verhaal. Er staan toch wat Britse en Amerikaanse klassenbakken bij elkaar in de Nostromo.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-07-2021 11:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque



Trailer ziet er geweldig uit, visueel doet dit alles goed, acteurs helemaal prima... Kan bijna niet anders dan dat ik het geweldig ga vinden (nadat de boeken en games in de jeugd er diep ingeslepen zijn, heb ik hele hoge welwillendheid voor dit verhaal; eerdere film en series trek ik ook )

Blijf bang dat het niet genoeg aan gaat slaan, en dat deel 2 er dus niet komt... Kan echt niet peilen hoe dit bij de onbevangen kijker aankomt.




Bill & Ted Face the Music (2020). Mwah. Aardige nostalgietrip, maar onnodig. Beetje makkelijk verhaal, weinig randjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-07-2021 11:52]


I wish I was a butterfly


Sater
Usericon van Sater
Posted 26-07-2021 11:55 by Sater Profiel van Sater

Docu-tip voor de Alien-liefhebbers (en haters).



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-07-2021 12:17 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 26 juli 2021 11:55 schreef Sater het volgende:
Docu-tip voor de Alien-liefhebbers (en haters).




Vet! Speel dan meteen even de game Alien: Isolation op je gamesysteem naar keuze (bij voorkeur met het geluid teringhard in een donkere kamer) voor de volledigheid. Die game was voor mij de reden om de trilogie weer eens uit de koffer te halen


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 26-07-2021 12:47 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ziet er de moeite uit! Spijtig wel dat R. Scott met de meer recentere films erg matige producten aflevert die slechts een doorslagje zijn van de film die hij zelf zo vele jaren geleden gemaakt heeft. Alsof hij zijn eigen erfenis wil stuk maken.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-07-2021 13:59 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ik vond Army of the Dead overigens niet zo bijster slecht als de geluiden die ik her en der opving. Ja, Hollywood spektakel, maar ik vond m prima. Niet zo goed als bijv I Am Legend (ook Hollywood spektakel), maar toch niet slecht.


When your people matter, menstrual health matters


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-07-2021 16:08 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 26 juli 2021 8:52 schreef Sater het volgende:
Maar houd je dan überhaupt niet/nauwelijks van actiefilms?


Het is niet echt 'mijn' genre, maar als het een beetje leuk uitgevoerd is, kijk ik wel eens mee. Als puber heb ik een hoop van de mainstreamfilms gezien. Recentelijk kon ik genieten van iets als Baby Driver, Full Metal Jacket, Sin City, The Hateful Eight, Good Time, Dunkirk, Hot Fuzz, The House That Jack Built, Tenet. Niet echt actie-actie, maar wel met actie.

quote:
Op 26 juli 2021 11:26 schreef PandroidJack het volgende:
@Pim, dus "Alien" (de eerste van de reeks) vond je dan ook niets?


Ik was het destijds zeker van plan, maar na Aliens gezien te hebben, heb ik het maar laten zitten. Ik was erg enthousiast over Terminator, en daarom had ik doorgepakt met Aliens. Grote fout natuurlijk, want je kan beter eerst Alien dan Aliens zien. Ik schat Ridley Scott ook hoger in dan James Cameron.

Qua horror mag het een beetje opgehoogd zijn. Hereditary, Climax, Raw. Dat soort spanning.

quote:
Op 26 juli 2021 11:49 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Trailer ziet er geweldig uit, visueel doet dit alles goed, acteurs helemaal prima... Kan bijna niet anders dan dat ik het geweldig ga vinden (nadat de boeken en games in de jeugd er diep ingeslepen zijn, heb ik hele hoge welwillendheid voor dit verhaal; eerdere film en series trek ik ook )

Blijf bang dat het niet genoeg aan gaat slaan, en dat deel 2 er dus niet komt... Kan echt niet peilen hoe dit bij de onbevangen kijker aankomt.


Momentum is er natuurlijk een beetje uit nu de film een miljoen keer uitgesteld is, maar deze gaat - voor keronabegrippen - nog best goed cashen, verwacht ik. De trailers doen me echt helemaal niks en het boek trok ook op weinig. Alleen kijken voor Timothée Chalamet dan.


[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 26-07-2021 16:20]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen