IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Je wordt ouder papa [ouder worden feels topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-01-2020 0:04 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 30 januari 2020 22:06 schreef Steel Jaw het volgende:
Waar ik me bij het ouder worden alsmaar meer aan ben beginnen ergeren is het geluid bij metaloptredens. Bij veel venues komen de bands live over als één grote brij. Alsof de man achter de p.a. er geen verstand van heeft.




Geen idee of dat met ouder worden te maken heeft. En het komt ook niet enkel bij metaloptredens voor. Het lijkt wel iets chronisch dat veel van die p.a. droeftoeters het nodig vinden om minstens het eerste nummer van de set te verklooien. En dat kan in allerlei vormen. Volume zang te laag, gitaren overstuurd, drums die boven alles uitbonken, noem maar op.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 31-01-2020 8:52 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Niet per se ouder-worden-gerelateerd als wel ogen-pijn-gerelateerd: het maar niet willen snappen dat de arty-farty hipsters vandaag verkiezen om rond te paraderen in afschuwelijke, schreeuwlelijke '90-kledij. In de stijl van: we gaan naar de 2de-handswinkel en kiezen daar de lelijkste, felst gekleurde vesten en truien, combineren dat met veel te korte broeken, doen bakstenen schoenen aan en laten een donzig snorretje staan. En dan maar pronken met een arrogante kop. Hopelijk is die trend voorbij tegen dat mijn kinderen die leeftijd hebben.


[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 31-01-2020 8:53]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 31-01-2020 8:57 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zoiets





[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 31-01-2020 8:59]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 31-01-2020 9:01 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Tsja, mode... Ik volg je wel, maar ik stoor me er minder aan tegenwoordig. Gewoon een chuckle als je ze ziet passeren. Wel hilarisch als je verhalen hoort over bands die bewust een afgewassen look voor hun shirts willen voor de retrofeel.



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 31-01-2020 9:48 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Amsterdam is ook overbevolkt met dit soort androgyne, slecht-geklede hipsters. Ik erger me er niet zo zeer aan, maar het is wel een duidelijke generatiekloof..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 31-01-2020 9:52 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Is de trend van vandaag de dag niet dat "alles kan, alles mag"?

Dus trends en ouder worden: je ziet wat het is en negeerd het voor de rest van je leven.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-01-2020 10:03 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Juist niet. Bij bijna alles komt gezeik dat het slecht is voor dit of dat, voornamelijk milieu en het kwetsen van getinte bevolking.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-01-2020 10:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Last hebben van een "vroeger was alles beter" instelling waardoor ik me steeds meer ga ergeren aan al dat tere zieltjes gedrag van tegenwoordig en dat hippe politiek correct zijn.

Mooi voorbeeld:

Afgelopen dinsdag huldiging ivm 12,5 jaar aan de zaak.

1 van de vrouwelijke werknemers kreeg ook een speldje.
De grote baas stond heel ongemakkelijk te kijken. Owjeej, ik kom in de buurt van haar borsten.

Hij besloot vervolgens om maar geen risico te nemen en vroeg de dame van PZ om bij haar dat ding op te spelden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 31-01-2020 11:12 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 10:03 schreef Natural Disaster het volgende:
Juist niet. Bij bijna alles komt gezeik dat het slecht is voor dit of dat, voornamelijk milieu en het kwetsen van getinte bevolking.
Bij kledingtrends?!


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-01-2020 11:40 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 31 januari 2020 11:12 schreef Zwelglichaam het volgende:
Bij kledingtrends?!


Ook, en nog tegenstrijdig ook. Getint wil bont aan de kraag en PETA wil geen bont aan de kraag.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-01-2020 12:07 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Maar little kleine of hoe heet hij is het domme bontje van vorig jaar.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-01-2020 12:14 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Terecht natuurlijk.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 31-01-2020 12:16 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

O ja. Er is ook een trend waar ik me per dag meer aan erger, maar ik weet niet of het door het ouder worden komt of dat het een terechte ergernis is van een normaal persoon: de toename van boze, verongelijkte uitingen van opperste domheid en xenofobie, met name op het internet, door kleingeestige, bange, onzekere blanke mannen die het liefst terug zouden gaan naar de jaren '50 met behoud van alle technische verworvenheden van 2020.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-01-2020 12:30 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Krijgen die dan uitbetaald in euro's of in guldens?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 31-01-2020 13:02 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

De Jeff Hoeybergh'sen van deze wereld die woedend ageren op de Greta Thunbergen van deze wereld. Heerlijk om bezig te zien en te horen, en tegelijkertijd intriest.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-01-2020 13:13 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Vooral intriest. Het grote gelijk, wie heeft het. Ik vind allebei de kampen nogal schreeuwers.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-01-2020 13:33 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Eens met Wim, al had die er niet bijgehoeven wat mij betreft.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-01-2020 13:39 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 12:16 schreef Negatieveling het volgende:
O ja. Er is ook een trend waar ik me per dag meer aan erger, maar ik weet niet of het door het ouder worden komt of dat het een terechte ergernis is van een normaal persoon: de toename van boze, verongelijkte uitingen van opperste domheid en xenofobie, met name op het internet, door kleingeestige, bange, onzekere blanke mannen die het liefst terug zouden gaan naar de jaren '50 met behoud van alle technische verworvenheden van 2020.

Mooi verwoord.


... hoe de hazen lopen ...


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 31-01-2020 13:43 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 12:16 schreef Negatieveling het volgende:
O ja. Er is ook een trend waar ik me per dag meer aan erger, maar ik weet niet of het door het ouder worden komt of dat het een terechte ergernis is van een normaal persoon: de toename van boze, verongelijkte uitingen van opperste domheid en xenofobie, met name op het internet, door kleingeestige, bange, onzekere blanke mannen die het liefst terug zouden gaan naar de jaren '50 met behoud van alle technische verworvenheden van 2020.


Oh. Jij bent normaal?


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 31-01-2020 14:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 31-01-2020 15:07 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 13:43 schreef ex-filosofem het volgende:
Oh. Jij bent normaal?
Ja, en dus doet hij een uitspraak op teh interwebs, want hij heeft nou eenmaal een mening + een internetverbinding.

De gedachten van totale wildvreemden waren ooit onbekend voor een normaal mens. Als ik niet zoveel tijd zou besteden op het internet, zou ik niet weten dat ZM user Negatieveling er zo over denkt. Toch kies ik er zelf voor om dermate veel tijd op het internet door te brengen.

Digitaal hermiteren is de enige remedie.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-01-2020 15:21 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 31 januari 2020 15:07 schreef Zwelglichaam het volgende:


Digitaal hermiteren is de enige remedie.


Hermiteren.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-01-2020 15:23 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 15:21 schreef F.Jacobse het volgende:
Hermiteren.





... hoe de hazen lopen ...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-01-2020 17:50 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 31 januari 2020 13:43 schreef ex-filosofem het volgende:
Oh. Jij bent normaal?


Ach, zolang ie dat zelf denkt, of niet, who cares?

Als ie zich zo aan posts van bepaalde users stoort
Het werkt echt, met Chrome



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 31-01-2020 18:02 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Nee, het is geen strijd. Dit topic is een cirkeltrek, dus iedereen is oud en zuur, en alles wat nieuw is, is automatisch kut.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen