IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Corona topic. Vorige pagina | Volgende pagina
Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 16-03-2020 15:47 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 16 maart 2020 15:20 schreef Natural Disaster het volgende:
Preventief ruimen dat soort volk.

Sowieso.

Hier eentje die als idee opperde om al het medisch personeel bij AZC's weg te halen. #eigenvolkeerst


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-03-2020 15:59 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Precies, ruzie maken in eigen land en dan gauw de benen nemen en hier 10000 - 15000 euro cashen als beloning.

[/olieophetvuur]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-03-2020 16:23 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-03-2020 16:54 by XXL Profiel van XXL

Sociale media moeten ook preventief geruimd worden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-03-2020 17:18 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Sowieso.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 16-03-2020 18:14 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

Je kan weer gaan afhalen bij de shop.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-03-2020 19:12 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Alleen voorgedraaide joints, begreep ik?

Geen fan van Rutte. Maar hij is wel goed, natuurlijk.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-03-2020 19:38 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Hij had nu wel een goed verhaal ja.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-03-2020 20:09 by faalhaas Profiel van faalhaas

Ja vind ik ook.


... hoe de hazen lopen ...


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 16-03-2020 20:31 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Als politicus vind ik Rutte maar meh. Maar als leider pakt hij de zaken nu wel goed aan.


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 16-03-2020 22:53 by ex-filosofem Profiel van ex-filosofem

Hoezo? Allemaal zaken die al dagen lang bekend waren.
Het ging juist om de zaken die hij niet benoemt heeft.
Waarom pakken wij zaken anders aan dan Duitsland/Spanje/Italie/USa. Toch niet allemaal rimboe-landen.
Hoeveel mensen gaan er gedurende het komende jaar bij herd immunity overlijden? Minimaal 400.000 volgens een snelle berekening van mij.
Er zijn mixvormen mogelijk bij de 3 scenario's. Waarom daar niet voor gekozen?
Waarom deed hij vorige week nog lacherig over het virus?
Waarom vertrouwen op het RIVM? Bekend van uitspraken als: het virus is niet makkelijk overdraagbaar, er zijn geen rechtstreekste vluchten tussen Wuhan en NL, dus het virus komt niet makkelijk deze kant op. Kinderen kunnen het virus niet overdragen. Je kan alleen iemand besmetten als je symptomen vertoond als koorts en verkoudheid (aantoonbaar niet waar gebleken), etc. etc.
Hoe komt het dat zo veel ouderen al besmet zijn? Vaak weinig contact, geen werk, etc. etc.
Waarom nu toch de scholen dichtgooien? Wat is er verandert? Over welke adviezen van het RIVM is nog meer onenigheid in de medische wereld?
Waarom negeren wij het dwingende advies van de WHO om iedereen te testen die symptomen heeft (en zijn/haar familieleden en iedereen waarmee de afgelopen 2 dagen contact mee heeft gehad). Zal waarschijnlijk door de herd immunity komen, maar leg dat dan ook uit.


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-03-2020 23:22 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 16 maart 2020 14:46 schreef Natural Disaster het volgende:
Spuit 11



Sorry, kwam net terug uit Amerika met een gebroken elleboog en hersenschudding.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-03-2020 23:49 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Maar geen hoestje.

Geintje, kwajongens...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-03-2020 8:24 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 16 maart 2020 22:53 schreef ex-filosofem het volgende:
Hoezo? Allemaal zaken die al dagen lang bekend waren.
Het ging juist om de zaken die hij niet benoemt heeft.
Waarom pakken wij zaken anders aan dan Duitsland/Spanje/Italie/USa. Toch niet allemaal rimboe-landen.
Hoeveel mensen gaan er gedurende het komende jaar bij herd immunity overlijden? Minimaal 400.000 volgens een snelle berekening van mij.
Er zijn mixvormen mogelijk bij de 3 scenario's. Waarom daar niet voor gekozen?
Waarom deed hij vorige week nog lacherig over het virus?
Waarom vertrouwen op het RIVM? Bekend van uitspraken als: het virus is niet makkelijk overdraagbaar, er zijn geen rechtstreekste vluchten tussen Wuhan en NL, dus het virus komt niet makkelijk deze kant op. Kinderen kunnen het virus niet overdragen. Je kan alleen iemand besmetten als je symptomen vertoond als koorts en verkoudheid (aantoonbaar niet waar gebleken), etc. etc.
Hoe komt het dat zo veel ouderen al besmet zijn? Vaak weinig contact, geen werk, etc. etc.
Waarom nu toch de scholen dichtgooien? Wat is er verandert? Over welke adviezen van het RIVM is nog meer onenigheid in de medische wereld?
Waarom negeren wij het dwingende advies van de WHO om iedereen te testen die symptomen heeft (en zijn/haar familieleden en iedereen waarmee de afgelopen 2 dagen contact mee heeft gehad). Zal waarschijnlijk door de herd immunity komen, maar leg dat dan ook uit.

Dank ex-filsofem. Dit allemaal. Dit. BLijkbaar ben ik niet de enige die oplet, ondanks sommigen hier die een blind vertrouwen in de experts van RIVM promoten, die bekend staan om on point alle nieuwe bevindenn te volgen.


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-03-2020 10:01 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 16 maart 2020 19:12 schreef F.Jacobse het volgende:
Geen fan van Rutte. Maar hij is wel goed, natuurlijk.





Hij is goed in wat hij doet. Alles rechtlullen.

En dit keer zowaar overkomen als een leider die het allemaal in de hand heeft.

Mijn moeder is 78 en ziet het nu allemaal iets somberder in. De kans dat zij het op deze manier overleefd is...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-03-2020 10:18 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Dat ie in zijn toespraak niet alles tot in detail uit de doeken deed kan ik me op zich wel voorstellen. Ik denk ook niet dat z'n speech daar voor bedoeld is.

De gedetailleerde voorlichting zal voornamelijk van heet RIVM en deskundigen moeten komen. En daar kan zeker nog wel een en ander verbeteren.

Zo werd afgelopen vrijdag tijdens het voorlichtingsprogramma op NPO1 heel vakkundig de vraag over hoe lang het virus buiten het lichaam in leven blijft kapperistaans ontweken met een nikszeggend lulverhaal van mevr. Wensing.

Ook vind ik dat er nog steeds niet goed duidelijk is hoe je allemaal besmet kunt raken.





[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 17-03-2020 10:24]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-03-2020 10:48 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-03-2020 11:03 by spectre Profiel van spectre

Ik denk dat niemand echt weet hoe het werkt, ieder land doet het anders. Vooralsnog vond ik Rutteā€™s verhaal erg ok.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-03-2020 11:08 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 17 maart 2020 8:24 schreef Fusion het volgende:
Dank ex-filsofem. Dit allemaal. Dit. BLijkbaar ben ik niet de enige die oplet, ondanks sommigen hier die een blind vertrouwen in de experts van RIVM promoten, die bekend staan om on point alle nieuwe bevindenn te volgen.


Rutte zei, laten we vertrouwen op de deskundigen. Ik ben geen deskundige, jij ook niet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-03-2020 11:13 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 17 maart 2020 11:08 schreef spectre het volgende:
Rutte zei, laten we vertrouwen op de deskundigen. Ik ben geen deskundige, jij ook niet
NEe, maar als RIVM A zegt en WHO B, en zker als dan achteraf B blijkt te kloppen, moet je daar een expert voor zijn spectre?


When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-03-2020 11:22 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 17 maart 2020 11:13 schreef Fusion het volgende:
NEe, maar als RIVM A zegt en WHO B, en zker als dan achteraf B blijkt te kloppen, moet je daar een expert voor zijn spectre?


Ik ben het wel met spectre eens dat het vooralsnog redelijk onzeker is wat nu de beste aanpak is. Wie heeft gelijk, de WHO, het RIVM, of misschien wel geen van beiden? Achteraf zal dat inderdaad wel blijken en dan is het natuurlijk makkelijk praten en wijzen... maar ja, dat is achteraf. Alles en iedereen voor 4 weken achter slot en grendel is vast wel de veiligste optie, maar daar hangt in allerlei opzichten een prijskaartje aan. wellicht is 'onze' optie ook veilig genoeg maar (iets) minder ontwrichtend. Het lijkt me uitermate moeilijk om dit 'goed' te doen.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-03-2020 11:22 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Weten we al genoeg om te zeggen dat we in de achteraf fase zitten dan?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-03-2020 11:52 by spectre Profiel van spectre

Ik ben trouwens vannacht ziek geworden, koorts, keelpijn en hoofdpijn. De koorts is nu wel weer weg en met een paracetamol is het goed te doen. Afwachten of ik nog meer klachten krijg maar dit valt allemaal wel mee.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 17-03-2020 11:55 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 17 maart 2020 11:22 schreef Natural Disaster het volgende:
Weten we al genoeg om te zeggen dat we in de achteraf fase zitten dan?


Nee. Fusion is prematuur Captain Hindsight aan het spelen. Volslagen zinloos.

Zoals Spectre al zegt, het is niet aan te raden om met boerenverstand de uitspraken van deskundigen in twijfel te trekken.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-03-2020 12:18 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 17 maart 2020 11:52 schreef spectre het volgende:
Ik ben trouwens vannacht ziek geworden, koorts, keelpijn en hoofdpijn. De koorts is nu wel weer weg en met een paracetamol is het goed te doen. Afwachten of ik nog meer klachten krijg maar dit valt allemaal wel mee.
Hoelang moet je nu thuis blijven? Wij een week voorlopig.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen