IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar faalhaas en Joe Rogan samen paardenontwormer drinken [corona topic, deel 6] Vorige pagina | Volgende pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-11-2021 9:31 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Vraag me wel af hoe ze een plicht gaan afdwingen? Geldboetes als je weigert?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2021 9:36 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Allemaal verplicht een geel spikeporteine embleem op de borst, en dan gewoon razzias houden en ze allemaal in een trein proppen en richting de GGD kliniek sturen

(zo zullen zij t verwoorden)


When your people matter, menstrual health matters


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 24-11-2021 9:40 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 24 november 2021 9:06 schreef Ktulu het volgende:
Kankers die onbehandeld blijven
Maar waar moet Fusion dan z'n aidsremmers gaan halen?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2021 9:52 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 november 2021 9:31 schreef PandroidJack het volgende:
Vraag me wel af hoe ze een plicht gaan afdwingen? Geldboetes als je weigert?


De beste optie zou zijn dat het leger in wordt gezet en dat je gewoon een prik in je teringleier krijgt, of je nou jankt als een kleine bitch of je gewoon volwassen en verantwoordelijk gedraagt. En dat gevolgd door een keiharde lockdown van een week of 2. Ja ik ben pissig.

Het is het gevolg van een totaal gebrek aan daadkracht en durf van onze overheid dat wij nu al bijna 2 jaar in deze situatie zitten.

Omdat iedereen zijn vrijheden maar maximaal gerespecteerd moeten worden. Zeg mij, waarom moet ik de vrijheden respecteren van mensen die alleen om zichzelf geven, die schijt aan maatregelen hebben, die weigeren zich te laten vaccineren, die feiten ontkennen? Waarom moet ik de vrijheden respecteren van mensen die moedwillig de gezondheid van andere mensen in gevaar brengen?

Zij zijn onvoorstelbaar asociaal en ik ben dat echt helemaal zat. Ik zou bijna gaan protesteren VOOR strengere maatregelen en VOOR een vaccinatieplicht. Kom maar op met 1G.

En, vanwege een onvoorstelbaar naïef vertrouwen in "de burger" (het OMT spreekt zelfs nu nog over een "gedragsomslag". Wakker worden wereldvreemde nerds: die gaat er niet komen) weigert onze overheid om maatregelen te nemen die als "dwang" opgevat zouden kunnen worden.

Nee, we laten het volledig over aan het verantwoordelijkheidsgevoel van de burger zelf! Briljant idee

En daarbij durven die charlatans van het kabinet natuurlijk ook geen maatregelen te nemen die ook maar enige electorale schade zouden kunnen veroorzaken.

Ik vind het zo bizar allemaal, het is alsof er een monumentaal kindertehuis in de brand staat en in plaats van dat we gaan blussen om de kinderen te redden moet een ethische commissie eerst vergaderen of de ornamenten van de plafonds niet te zeer beschadigd raken door het bluswater en of de gevoelens van de buren niet te zeer gekwetst worden door het geschreeuw van verbrandende weeskinderen.

In andere woorden, dit is niet het moment voor draaikonterij, voor vleierij en voor halfzachte maatregelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-11-2021 11:35]


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 24-11-2021 9:55 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Heel goed. Dit soort polarisatie sluit ook zo lekker de rijen.

En dat terwijl je het zelf al door lijkt te hebben. In eerste instantie ben je terecht boos op het kabinet. Maar vervolgens zijn het toch vooral mede-burgers die het moeten ontgelden.

Rook anders ff een jointje. Wordt je lekker rustig van.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-11-2021 10:01 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 24 november 2021 9:52 schreef Snaack het volgende:
Het is het gevolg van een totaal gebrek aan daadkracht en durf van onze overheid dat wij nu al bijna 2 jaar in deze situatie zitten.


Klein knipje.

Zeker waar, maar zijn er inmiddels ook al landen waar het wel gewoon goed gaat? Ik kan ze niet voor de geest halen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2021 10:02 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 november 2021 9:55 schreef Slegthyd het volgende:
Heel goed. Dit soort polarisatie sluit ook zo lekker de rijen.

En dat terwijl je het zelf al door lijkt te hebben. In eerste instantie ben je terecht boos op het kabinet. Maar vervolgens zijn het toch vooral mede-burgers die het moeten ontgelden.

Rook anders ff een jointje. Wordt je lekker rustig van.


Ik kan me niet herinneren dat ik om jouw mening had gevraagd dus hou jij anders lekker die gehandicapte teringmuil van je dicht. Dank je.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-11-2021 10:02]


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-11-2021 10:03 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 24 november 2021 10:01 schreef Natural Disaster het volgende:
Klein knipje.

Zeker waar, maar zijn er inmiddels ook al landen waar het wel gewoon goed gaat? Ik kan ze niet voor de geest halen.




China?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2021 10:07 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Turkmenistan!


When your people matter, menstrual health matters


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 24-11-2021 10:10 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 24 november 2021 9:55 schreef Slegthyd het volgende:
Heel goed. Dit soort polarisatie sluit ook zo lekker de rijen.

En dat terwijl je het zelf al door lijkt te hebben. In eerste instantie ben je terecht boos op het kabinet. Maar vervolgens zijn het toch vooral mede-burgers die het moeten ontgelden.

Rook anders ff een jointje. Wordt je lekker rustig van.


En aan je eigen selectiviteit ga je nu misschien net iets te makkelijk voorbij... ook door de joint? Word je zo lekker rustig van.

Kun je antwoord geven op de (misschien te goed verstopt door de openlijk agressieve rant) terechte vragen die Snaack stelt? Snap je eigenlijk wel dat er geen vrijheid zonder verantwoordelijkheid is? Snap je überhaupt wat verantwoordelijkheid is? Ja, de politiek faalt. Dus is het ok om het nog maar wat erger te maken? Ik ben dat gedweep met foute informatie eveneens fucking beu.

PoLaRiSaTiE? Niet elke MeNiNg is evenveel waard. Er gaan mensen elke dag dood godverdomme. Als je het fout hebt mag iemand gewoon zeggen dat je je bek moet houden. Ook dat is VrIjHeId.



[Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 24-11-2021 10:11]


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2021 10:20 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

ik heb nog nooit zo geloofd in de woorden "don't feed the troll" Koen, maar toch, bij deze.


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-11-2021 10:21 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 24 november 2021 10:03 schreef spectre het volgende:
China?

Is dat echt zo?

En in China is de bevolking dan ook wel ietsje gedisciplineerd er dan hier.

En anders brengt de overheid het daar wel bij middels wat corrigerende tikken. Hier moet de politie op de knieën vragen of relschoppers alsjeblieft naar huis willen gaan.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 24-11-2021 10:21 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 24 november 2021 10:02 schreef Snaack het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik om jouw mening had gevraagd dus hou jij anders lekker die gehandicapte teringmuil van je dicht. Dank je.
Zolang het je maar niet dwars zit.


ProgTon777
Usericon van ProgTon777
Posted 24-11-2021 10:22 by ProgTon777 Profiel van ProgTon777http://https://www.instagram.com/christianmetalhorde?igsh=ZHl5ZzlqazUxaXRz

quote:
Op 24 november 2021 10:21 schreef Natural Disaster het volgende:
Is dat echt zo?

En in China is de bevolking dan ook wel ietsje gedisciplineerd er dan hier.

En anders brengt de overheid het daar wel bij middels wat corrigerende tikken. Hier moet de politie op de knieën vragen of relschoppers alsjeblieft naar huis willen gaan.




In veel Aziatische landen is dit zo, uitzonderingen daargelaten


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 24-11-2021 10:23 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 24 november 2021 10:10 schreef Ktulu het volgende:
En aan je eigen selectiviteit ga je nu misschien net iets te makkelijk voorbij... ook door de joint? Word je zo lekker rustig van.

Kun je antwoord geven op de (misschien te goed verstopt door de openlijk agressieve rant) terechte vragen die Snaack stelt? Snap je eigenlijk wel dat er geen vrijheid zonder verantwoordelijkheid is? Snap je überhaupt wat verantwoordelijkheid is? Ja, de politiek faalt. Dus is het ok om het nog maar wat erger te maken? Ik ben dat gedweep met foute informatie eveneens fucking beu.

PoLaRiSaTiE? Niet elke MeNiNg is evenveel waard. Er gaan mensen elke dag dood godverdomme. Als je het fout hebt mag iemand gewoon zeggen dat je je bek moet houden. Ook dat is VrIjHeId.


Zoveel vragen, zo weinig tijd.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 24-11-2021 10:23 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 24 november 2021 10:20 schreef Fusion het volgende:
ik heb nog nooit zo geloofd in de woorden "don't feed the troll" Koen, maar toch, bij deze.


Sowieso zijn dit soort forumconversaties compleet zinloos. Op één ding na: het lucht tijdelijk op om even tekeer te gaan.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2021 10:24 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 november 2021 10:01 schreef Natural Disaster het volgende:
Klein knipje.

Zeker waar, maar zijn er inmiddels ook al landen waar het wel gewoon goed gaat? Ik kan ze niet voor de geest halen.




Jazeker. Een kennis van me is vandaag vertrokken naar Dubai. Daar moet hij een negatieve test overleggen en verder ook nog een sneltest ondergaan op het vliegveld voordat hij het land in mag. Daar hadden ze gisteren in het hele land 70 nieuwe cases.

Zie verder https://covid19.who.int/

Europa en de VS doen het erg slecht op het moment maar er zijn ook veel gebieden waar het goed gaat. En niet perse dictatoriele tokkiestaten.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 24-11-2021 10:26 by Ktulu Profiel van Ktulu

VrIjHeId. OnDeRdRuKkInG.

Op den duur zou je gaan denken dat men hier eens nood heeft aan een stevige dictator om te weten wat onderdrukking is. Fucking debiele "vrijheidsstrijders".


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2021 10:28 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 november 2021 10:23 schreef Slegthyd het volgende:
Zoveel vragen, zo weinig tijd.


Weinig tijd, hoezo, zie je het leven wederom niet meer zitten en ben je voornemens weer eens een poging te doen er mee te stoppen?

(een mens mag een beetje hoop hebben toch?)


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2021 10:30 by Snaack Profiel van Snaack



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2021 10:31 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 november 2021 10:26 schreef Ktulu het volgende:
VrIjHeId. OnDeRdRuKkInG.

Op den duur zou je gaan denken dat men hier eens nood heeft aan een stevige dictator om te weten wat onderdrukking is. Fucking debiele "vrijheidsstrijders".
Ik denk serieus wel eens in deze richting ja. Bijv in discussies over t regime in China. Mega eng dicatatoriaal regime, maar sommige dingen gaan daar echt 100x zo goed als hier. Ook de dingen waar de bekende Westerse democratien zichzelf zo hard op de borst voor slaan mja.

Anwywa, corona


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-11-2021 11:01 by spectre Profiel van spectre

Soms denk ik wel eens dat ik beland ben in Idiocracy (film uit 2006) waar de gehele wereld ten onder gaat door domheid.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2021 11:08 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 november 2021 11:01 schreef spectre het volgende:
Soms denk ik wel eens dat ik beland ben in Idiocracy (film uit 2006) waar de gehele wereld ten onder gaat door domheid.


Dat denk ik al jaren. Amerika onder Trump was echt precies dat.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 24-11-2021 11:12 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 24 november 2021 10:30 schreef Snaack het volgende:
Prettig overzicht:
https://www.iamzero.nl/archives/2021/11/21/handboek-voor-ontkenners



One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-11-2021 11:26 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 24 november 2021 10:24 schreef Snaack het volgende:
Jazeker. Een kennis van me is vandaag vertrokken naar Dubai. Daar moet hij een negatieve test overleggen en verder ook nog een sneltest ondergaan op het vliegveld voordat hij het land in mag. Daar hadden ze gisteren in het hele land 70 nieuwe cases.

Zie verder https://covid19.who.int/

Europa en de VS doen het erg slecht op het moment maar er zijn ook veel gebieden waar het goed gaat. En niet perse dictatoriele tokkiestaten.


Het is in essentie ook een vrij overzichtelijk probleem. Zoals bij zo veel problemen staan er drie onverenigbare zaken op het verlanglijstje. Je kunt er maximaal twee kiezen die wel verenigbaar zijn, de derde valt dan automatisch af. Op dit moment heb je grofweg deze drie keuzes, zo lijkt het:

1: De zorg niet laten bezwijken
2: De maatschappij zo veel mogelijk open houden
3: De vrijheid van eenieder om op zijn eigen voorwaarden (lees: niet vaccineren, niet testen etc.) mee te kunnen doen aan de volledige maatschappij

Het is aan het kabinet om daar heldere keuzes in te maken, maar daar zijn we hier te lande niet zo goed in, wij zijn van het polderen. Dat schiet in dit geval niet op.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen