IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar faalhaas en Joe Rogan samen paardenontwormer drinken [corona topic, deel 6] Vorige pagina | Volgende pagina
Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 02-12-2021 16:36 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 2 december 2021 16:29 schreef karnivoor het volgende:
O er gaan mensen dood aan vaccins. Boeiend.
Sorry van laatst trouwens, ik was compleet vergeten dat je maar een poser bent.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 02-12-2021 16:36 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 2 december 2021 16:32 schreef EINDBAAS het volgende:
Ik deel slechts informatie die ik relevant vind. Geen idee waar je het verder over hebt.
Die latijnse afkorting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-12-2021 16:46 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 2 december 2021 16:36 schreef Slegthyd het volgende:
Sorry van laatst trouwens, ik was compleet vergeten dat je maar een poser bent.


Weer vriendjes?


Je moeder.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-12-2021 17:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 2 december 2021 16:32 schreef EINDBAAS het volgende:
Ik deel slechts informatie die ik relevant vind. Geen idee waar je het verder over hebt.

Dat is, zeer mooi samengevat, het grootste probleem van vandaag de dag. Zelf bepalen welke informatie relevant is. Geen idee hebben waar het verder over gaat.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-12-2021 18:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 december 2021 16:32 schreef EINDBAAS het volgende:
Ik deel slechts informatie die ik relevant vind. Geen idee waar je het verder over hebt.

Je deelt geen informatie, je deelt quatsch. Als je die getallen nazoekt klopt er geen hout van.

Daarnaast, als je de juiste (veel lagere) getallen hebt: ze betekenen wat anders dan door die ene dame gesuggereerd wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-12-2021 18:06]


I wish I was a butterfly


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-12-2021 18:08 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ik las gesnuggereerd. :')



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-12-2021 18:12 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Waar komen die aantallen sterfgevallen vandaan? Geen enkele respectabele publicatie die ik zo snel met google boven water kan halen komt daar zelfs maar bij in de buurt.



EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-12-2021 18:13 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 2 december 2021 18:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Je deelt geen informatie, je deelt quatsch. Als je die getallen nazoekt klopt er geen hout van.

Daarnaast, als je de juiste (veel lagere) getallen hebt: ze betekenen wat anders dan door die ene dame gesuggereerd wordt.

Jij bepaalt niet welke cijfers correct zijn en welke niet. Persoonlijk hecht ik meer waarde aan de beweringen van leden van het Europees Parlement dan aan die van een aan ODD lijdende keyboard warrior.


...niets is wat het lijkt...


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-12-2021 18:16 by spectre Profiel van spectre

wauw, echt wauw


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-12-2021 18:20 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 2 december 2021 16:25 schreef EINDBAAS het volgende:
OK ontopic maar weer.

https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/B-9-2021-0475_NL.html




https://www.knack.be/nieuws/factcheck/factcheck-nee-er-zijn-geen-plannen-voor-een-europees-fonds-voor-schadeloosstelling-van-slachtoffers-van-de-vaccins/article-longread-1800601.html?cookie_check=1638465358

Wat ik begrijp is dat ieder van de 705 Europarlementariërs per maand één ontwerpresolutie kan indienen en dat die dan gepubliceerd en door de commissie in overweging wordt genomen als ze aan de regels voldoen. Dat zegt alleen niets over de kwaliteit, waarheid, zin of onzin van de inhoud. De vraag die dus staat: waar haalt deze mevrouw haar getallen vandaan?

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 02-12-2021 18:21]



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-12-2021 18:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 december 2021 18:13 schreef EINDBAAS het volgende:
Jij bepaalt niet welke cijfers correct zijn en welke niet. Persoonlijk hecht ik meer waarde aan de beweringen van leden van het Europees Parlement dan aan die van een aan ODD lijdende keyboard warrior.

Nee, dat bepaal ik niet.

Zij is hier de secundaire bron, en slecht eens Europarlementariër, dus geen status als betrouwbare bron van dit soort statistiek. Een beetje kritisch persoon gaat dan naar de primaire bron, die ze (dat moet gezegd) netjes vermeld heeft: EMA.

EMA heeft echter hele andere getallen dan zij laat zien (die ook iets anders betekenen dan zij gesnuggereerd heeft). Een beetje kritisch persoon prikt hier dwars door heen.

Kun je wel tof lopen doen dat je mij niet wil geloven, prima hoor. Echter, 1) als ik wel laat zien wat daadwerkelijk de feiten zijn vlucht je, 2) je gelooft werkelijk elke charlatan die vertelt wat jij wil horen terwijl het drie muisklikken kost om het te weerleggen.


I wish I was a butterfly


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-12-2021 18:26 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ik las weer ....



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-12-2021 18:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 december 2021 18:20 schreef Negatieveling het volgende:
https://www.knack.be/nieuws/factcheck/factcheck-nee-er-zijn-geen-plannen-voor-een-europees-fonds-voor-schadeloosstelling-van-slachtoffers-van-de-vaccins/article-longread-1800601.html?cookie_check=1638465358

Wat ik begrijp is dat ieder van de 705 Europarlementariërs per maand één ontwerpresolutie kan indienen en dat die dan gepubliceerd en door de commissie in overweging wordt genomen als ze aan de regels voldoen. Dat zegt alleen niets over de kwaliteit, waarheid, zin of onzin van de inhoud. De vraag die dus staat: waar haalt deze mevrouw haar getallen vandaan?

Tadaa! Zelfs mainstream media kunnen dit met gemak debunken, maar voor faalhaas gaat dit de pet te boven.

Voor de goede orde, mevrouw claimt dat EMA X zegt, maar EMA zegt Y. Over aantal doden begint Knack niet, maar dat is door naar de EMA-site te gaan makkelijk te weerleggen.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-12-2021 18:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 december 2021 18:26 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik las weer ....



:D

Die was te mooi om te laten liggen!


I wish I was a butterfly


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-12-2021 18:29 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Bij de getallen op de EMA-site staat een asteriskje:

"Reported cases concern suspected side effects, i.e. medical events that have been observed after vaccination, but which are not necessarily related to or caused by the vaccine."

Correlatie, causaliteit... nou ja.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-12-2021 18:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 december 2021 18:29 schreef Negatieveling het volgende:
Bij de getallen op de EMA-site staat een asteriskje:

"Reported cases concern suspected side effects, i.e. medical events that have been observed after vaccination, but which are not necessarily related to or caused by the vaccine."

Correlatie, causaliteit... nou ja.

Exact. En ze zoeken daarna dus verder of er causaliteit is of niet. Wat ze daarvan vinden kun je prima vraagtekens bij hebben, maar de ruwe data zo gebruiken is onzin.


I wish I was a butterfly


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-12-2021 18:39 by Snaack Profiel van Snaack



Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 02-12-2021 18:45 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

r/boringdystopia


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-12-2021 18:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 december 2021 18:39 schreef Snaack het volgende:
https://mobile.twitter.com/wrnrm/status/1466102038824112135?t=ZbUK6VjF6WukVbqnt3SdzA&s=08



Zo kut, ja :') En ook nog dat steenkolenengels :')

Verder wel verplichte installatie van dat soort boxen bij iedereen die stelselmatig desinformatie verspreidt.


I wish I was a butterfly


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-12-2021 18:46 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

Dit soort cijfers zijn verontrustend genoeg om te delen en zal ik dus ook blijven doen. Net als de laatste sectie in de ontwerpresolutie over het feit dat het Europees Parlement de contracten met de farmaceuten niet hebben kunnen inzien.

Hier wordt duidelijk hoe ze de contracten uiteindelijk ter inzage hebben gekregen, vrijwel volledig zwart weggelakt:



...niets is wat het lijkt...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 02-12-2021 18:54 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Die verlaagde Monza is wel vet ja.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-12-2021 18:58 by Snaack Profiel van Snaack

Elke post van anusbaas samengevat:

quote:

Ik ben selectief verontwaardigd over het onvermijdelijke gegeven dat de wereld corrupt is zodat ik kan veinzen over insider information te beschikken over een onderwerp waar ik mij tijdens het schijten op in heb gelezen.





Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-12-2021 18:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 december 2021 18:46 schreef EINDBAAS het volgende:
Dit soort cijfers zijn verontrustend genoeg om te delen en zal ik dus ook blijven doen. Net als de laatste sectie in de ontwerpresolutie over het feit dat het Europees Parlement de contracten met de farmaceuten niet hebben kunnen inzien.

Dankjewelman. Blijf vooral tekst posten die niet in staat is dezelfde cijfers te tonen als de bron die ze aanhalen. Echt heel siked, de wereld wordt een betere meer verbonden plek zo.


I wish I was a butterfly


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-12-2021 19:01 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 2 december 2021 18:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dankjewelman. Blijf vooral tekst posten die niet in staat is dezelfde cijfers te tonen als de bron die ze aanhalen. Echt heel siked, de wereld wordt een betere meer verbonden plek zo.


Ga deaud ofzo.

Oh wacht...


...niets is wat het lijkt...


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-12-2021 19:06 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 2 december 2021 18:58 schreef Snaack het volgende:
Elke post van anusbaas samengevat:





Wat heerlijk gevat man. En ga nu maar weer lekker zielig doen in die Polo van je, ingekaderde kutkneus die je bent.


...niets is wat het lijkt...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen