IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Wat laad jij achter in de Aygo? (gekocht topic) Vorige pagina | Volgende pagina
ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 19-07-2023 14:59 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Wat raar. Toen er hier kritiek op het nieuwe pensioenstelsel gegeven werd was er geen enkel commentaar. Nou ja, op het standaard kliekje wegkijkende zure deugwezens na dan.

Maar nu blijkt het opeens dat er terecht geen vertrouwen in is. Dat komt toch wat lafjes over.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 19-07-2023 15:02 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik heb het niet op het oude pensioenstelsel en niet op het nieuwe. Mijn mening is niet veranderd. Dat ik daar niet altijd uiting aan geef...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 19-07-2023 15:24 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2023 13:37 schreef powertieke het volgende:
Middel X is duurder.
Dat was de poeier, toch?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2023 15:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2023 14:59 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Wat raar. Toen er hier kritiek op het nieuwe pensioenstelsel gegeven werd was er geen enkel commentaar. Nou ja, op het standaard kliekje wegkijkende zure deugwezens na dan.

Maar nu blijkt het opeens dat er terecht geen vertrouwen in is. Dat komt toch wat lafjes over.


Lees jij niet gewoon tussen regels door iets teveel dingen die eigenlijk niet gezegd worden?

Hoe het uitpakt moet nog blijken. Ik staar me gewoon niet blind op enkel een goed pensioen. Lage lasten zijn net zo belangrijk en dat heb ik al vaker aangegeven. Sparen ook.

En zo heb ik bijvoorbeeld ook meerdere pensioenpotjes in verschillende sectoren. Risicospreiding heet dat.

Maargoed, als jij dat simpelweg af wil doen als geen vertrouwen hebben in iets is dan uiteraard je goed recht. Even goede vriendjes.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 19-07-2023 15:41 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Leer loslaten. Accepteer dat alles naar de klote gaat.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 19-07-2023 15:43 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

Gevonden ⌃

quote:
Op 17 juli 2023 21:29 schreef Natural Disaster het volgende:
Zuurder ga je ze niet vinden.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2023 15:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2023 15:41 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Leer loslaten. Accepteer dat alles naar de klote gaat.


Dat is een mogelijkheid.

Ik heb geleerd dat je zelf keuzes kunt maken en dat die keuzes voor een groot deel je leven kunnen bepalen zonder daarbij enkel afhankelijk te zijn van externe factoren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2023 15:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Godver, als ik dat teruglees lijk ik bijna een beetje liberaal.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 19-07-2023 16:09 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2023 15:47 schreef XXL het volgende:
Dat is een mogelijkheid.

Ik heb geleerd dat je zelf keuzes kunt maken en dat die keuzes voor een groot deel je leven kunnen bepalen zonder daarbij enkel afhankelijk te zijn van externe factoren.

Maar daar is ook helemaal niks mis mee. Zolang je die keuzes niet laat leiden door angst. Ik hamster bijvoorbeeld niet. Ik accepteer volledig dat ik misschien een keer doodga van de honger. Geeft meer rust.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 19-07-2023 16:11 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Dat is wel de essentie van doodgaan, meer rust.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 19-07-2023 16:14 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2023 16:11 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Dat is wel de essentie van doodgaan, meer rust.

Laten we het hopen, ik ben er nog niet helemaal gerust op.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2023 16:24 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2023 16:09 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Maar daar is ook helemaal niks mis mee. Zolang je die keuzes niet laat leiden door angst. Ik hamster bijvoorbeeld niet.


Ik zie mezelf niet als extreme prepper maar ik ben wel voorstander van het aanleggen van een redelijke voorraad in geval van ongewenste situaties (Situatie naar keus vrij in te vullen). Ruime voorraad basisdingen dus als voeding, water en medicatie.

Maar niet op het niveau dat ik er in mijn tuin atoomvrije kelders en dergelijke voor aan ga leggen.

En ja, als ik het geld heb wat extra te kopen omdat iets op het moment wel een erg leuke prijs heeft doe ik dat uiteraard.

Om het voorbeeld van de tuinbonen er maar bij te pakken. Wansmaak of niet laat ik in het midden maar we eten ze gewoon graag. Als ik ze dan nu voor 99 cent kan kopen en afgelopen winter tikte een gemiddeld huismerk de 2,40 aan (Voor een potje godvergeten bonen) Gaan er gewoon een zwik in de voorraadkelder. Hetzelfde voor iets simpels als doperwtjes die om onverklaarbare redenen ook opeens dik over de 2 euro moesten kosten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2023 16:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En dan toch ook nog maar even over het gezondheidsaspect.

Doorgaans geniet het huismerk van AH de voorkeur omdat dit 1 van de weinige merken is waarbij de potjes niet zijn volgegooid met toegevoegd zout.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-07-2023 16:58]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-07-2023 17:08 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Angst is iets dat evolutionair voordeel opgeleverd heeft. Dus stellige uitspraken over angst en keuzen. Je kunt prima én hamsteren én accepteren dat je wellicht dood van de honger gaat.


When your people matter, menstrual health matters


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2023 17:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik geef toch de voorkeur aan de term 'mijn voorraad op peil hebben'.

Wat ik trouwens grappig vind is dat we een voorraad aanleggen van iets actueels als gas bijvoorbeeld juist aanmoedigen en niet zozeer zien als hamsteren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 19-07-2023 17:15 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Voorraad aanleggen is ook typisch verslavingsgedrag.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 19-07-2023 17:16 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

In het geval van iets waar je verslaafd aan bent. Gasvoorraad aanleggen valt daar bijvoorbeeld niet onder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2023 17:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik zal er aan denken als ik vanavond misschien wel wat knakworstjes warm maak voor tijdens het TV kijken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 19-07-2023 17:28 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 19-07-2023 17:31 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2023 17:16 schreef Tanteloos het volgende:
In het geval van iets waar je verslaafd aan bent.

Zoals voedsel. Maar misschien is conditionering een beter woord. We denken dat we dagelijks 3x een maaltijd plus de nodige tussendoortjes nodig hebben. Onzin natuurlijk. Ik heb nog niet zo lang geleden 10 dagen gevast. Alleen thee gedronken. Ging ik prima op, energielevel ging wel flink op en neer, maar interessant om eens mee te maken hoeveel je nog kan zonder eten. Voedsel tot je nemen is dus gedeeltelijk ook een troost of afleiding.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 19-07-2023 17:49 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Daarstraks van de supermarkt een pak zout meegenomen.

Ik keek bij thuiskomst eens wat er allemaal in zit.
De horror dat zoutgehalte.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2023 17:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zout is niet om mee te koken maar om op je stoep te strooien als het glad is.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-07-2023 18:01 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 19-07-2023 18:04 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2023 17:31 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Ik heb nog niet zo lang geleden 10 dagen gevast. Alleen thee gedronken.


Vandaar dat je vaak zo chagrijnig post


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 19-07-2023 18:09 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2023 18:04 schreef ArsedNaturalist het volgende:
Vandaar dat je vaak zo chagrijnig post

Ik was best happy hoor. Ook nog 3 dagen stilteretraite gedaan in een klooster. Tot allemaal nieuwe inzichten gekomen.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen