IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Wat laad jij achter in de Aygo? (gekocht topic) Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 09-11-2023 22:26 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Een 12 liter xxl smartfryer. Er kan godverdegodver een hele kip aan het spit in.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 10-11-2023 19:49 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

LP

Triumph Of Death - Resurrection Of The Flesh


bub


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-11-2023 19:58 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 9 november 2023 22:26 schreef F.Jacobse het volgende:
Een 12 liter xxl smartfryer. Er kan godverdegodver een hele kip aan het spit in.





Kreeg je die kip er bij de Action ook bij?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-11-2023 20:03 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Hahaha, gadver.

Doet me denken...

Ik heb mid jaren 90 twee jaar bij de Wehkamp gewerkt, laatste paar maanden bij de retour afdeling.

Kwam er een keer een heteluchtoven ding terug. Ik haal hem uit de doos om te kijken. Ligt er gewoon een dooie gebraden kip half verbrand in.

Mensen...

Nou ja, moest ik aan denken.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 10-11-2023 20:03]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 10-11-2023 23:14 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2023 21:55 schreef Ethereal het volgende:
Werkt dat een beetje? Lijkt me dat dat altijd vertraging moet introduceren… Niet bij elk type game een probleem, maar voor shooters, race- en actiegames lijkt me dat funest.

Gisteren voor het eerst deftig uitgeprobeerd. Het viel inderdaad wat tegen. Er zat lichte lag op en soms werd het scherm een fractie van een seconde zwart. Heb nu wat settings gewijzigd in Steam, o.a. de resolutie verlaagd naar 1920x1080 en in steam ingesteld dat de verbinding gebalanceerd moet zijn ipv voor het fraaiste beeld te gaan. Binnenkort eens zien of die wijzigingen soelaas gaan bieden.

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 10-11-2023 23:16]


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-11-2023 9:41 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 10 november 2023 23:14 schreef Steel Jaw het volgende:
Gisteren voor het eerst deftig uitgeprobeerd. Het viel inderdaad wat tegen. Er zat lichte lag op en soms werd het scherm een fractie van een seconde zwart. Heb nu wat settings gewijzigd in Steam, o.a. de resolutie verlaagd naar 1920x1080 en in steam ingesteld dat de verbinding gebalanceerd moet zijn ipv voor het fraaiste beeld te gaan. Binnenkort eens zien of die wijzigingen soelaas gaan bieden.


En anders maar een HDMI-tje naar de tv, dat werkt altijd


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 11-11-2023 14:15 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

De vernieuwde versie van...



bub


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 12-11-2023 0:13 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2023 9:41 schreef Ethereal het volgende:
En anders maar een HDMI-tje naar de tv, dat werkt altijd

Dat zou inderdaad de oplossing worden mocht het via de Steam Link app niet goed komen. Ga mij dan wel een kabel van 10 meter moeten kopen aangezien mijn living 6,5 meter is van lengte en pc en tv elk aan een ander uiteinde staan. Komt wel goed

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 12-11-2023 0:22]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-11-2023 6:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

John Fogerty - The Long Road Home

€ 0,95 bij de kringloopwinkel.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 30-11-2023 18:43 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Tussen een werkafspraak en een etentje met collega's wat tijd om te doden in Gent - even gepasseerd bij Consouling Store.

Municipal Waste - The Last Rager EP
Power Trip - Live in Seattle LP BLACK / RED SPLATTER
Sons of a Wanted Man - Kenoma LP
Steven Wilson - Eminent Sleaze LP


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-01-2024 21:22 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Een godverdompelpomp.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 04-01-2024 1:02 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2023 21:55 schreef Ethereal het volgende:
Werkt dat een beetje? Lijkt me dat dat altijd vertraging moet introduceren… Niet bij elk type game een probleem, maar voor shooters, race- en actiegames lijkt me dat funest.

Om nog eens op een oud bericht van je te reageren... De Steam Link app is bagger. Paar weken geleden geprobeerd met alle settings op het laagste. Had Fifa 22 eens opgestart. Als ik in de menu's zit dan pinkt het beeld alsmaar weg. Dit gebeurt ook telkens als ik een goal scoor en er een cutscene moet geladen worden. Tijdens het sjotten zelf echter geen probleem. Die HDMI-kabel gaat er nu wel komen. Maat van me heeft er nog eentje die ik kan overkopen


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 04-01-2024 9:29 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 4 januari 2024 1:02 schreef Steel Jaw het volgende:
Om nog eens op een oud bericht van je te reageren... De Steam Link app is bagger. Paar weken geleden geprobeerd met alle settings op het laagste. Had Fifa 22 eens opgestart. Als ik in de menu's zit dan pinkt het beeld alsmaar weg. Dit gebeurt ook telkens als ik een goal scoor en er een cutscene moet geladen worden. Tijdens het sjotten zelf echter geen probleem. Die HDMI-kabel gaat er nu wel komen. Maat van me heeft er nog eentje die ik kan overkopen


Ah, da's minder inderdaad, vertraging in games is sowieso kut... Lang leve kabels

Gekocht: Fanatec simrace-setje. Wheelbase, stuur en pedalen. Kleine upgrade vanaf mijn Thrustmaster TX gedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 04-01-2024 9:33]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-01-2024 13:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

2 weken boodschappen bij Kaufland.

Nette prijzen nogsteeds hoewel de prijzen daar ook wel stijgen.

1,5 liter cola voor 59 cent (Voor ND: 2 liter Coca Cola kost daar 1,99)
1,5 liter minderaalwater 27 cent
HoH Gehakt 5,50 per kilo.
20 Halve liters bier voor 10,49
Shag nog steeds 8 euro
Sigaretten voor de vrouw 37% goedkoper

Tanken was daar dit keer iets duurder dit keer dus dat heb ik maar laten zitten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-01-2024 13:25 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Jij drinkt geen Coca Cola zeker?

Maar 6 liter Coca Cola (3x 2l) kost daar dus 6 euro en hier bij Nettorama 8 euro (4x 1.5l).


Edit:
Ik zit eens door die Kaufland folder te bladeren maar ik ben nou nog niet echt onder de indruk.

Wel mooi dat ze bij groenten en fruit bijzetten waar het vandaan komt.


En met de dichtsbijzijnde Kaufland op ca 1 uur rijden zie ik er nog niet direct voordeel in om op en neer te karren. Dan moet je om het rendabel te maken per keer al zoveel inslaan dat je thuis weer niet weet waar je het laten moet.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 06-01-2024 13:54]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-01-2024 14:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2024 13:25 schreef Natural Disaster het volgende:
Jij drinkt geen Coca Cola zeker?






Al jaren niet.

Ik heb dus nu 27 liter cola voor onder de 11 euro

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-01-2024 14:01]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-01-2024 14:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Maargoed, ik zie dat AH volgende week je coca cola 2e half geld heeft.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-01-2024 14:08 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dan betaal je voor 4x 1.5l dus 8.85 terwijl ik ze bij Nettorama zonder aanbieding heb voor 7.99. Dus laat maar zitten.

En Lidl cola is bocht dus als mijn voorraadje op is dan steken ze hun 1.5l cola flessen maar daar waar de zon nooit schijnt.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-01-2024 14:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Tjah.

Als je minder wil werken is het soms even afzien, he?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-01-2024 14:23 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik vind het meer een principekwestie.

Iets heeft voor mij een bepaalde acceptabele waarde en als het duurder is dan houden ze de rotzooi maar.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-01-2024 17:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah, principes. Ik heb er slechte ervaringen mee.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-01-2024 10:17 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Als het echt niet anders kan kun je ze altijd bijstellen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-01-2024 11:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik geniet wel gewoon van mijn 250 euro voordeel vergeleken met de zelfde inkopen in NL.

En nee, daar zit niets bij wat ik deze maand niet ook in NL zou hebben gekocht.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-01-2024 12:54 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Groot gelijk.

Maar zoals ik al zei, voor mij zomaar niet rendabel met een uur rijden enkele reis naar de dichtsbijzijnde Kaufland.

Dan moet je zo groot in gaan slaan dat je thuisgekomen niet weet waar je met de zooi blijven moet.

Bij jou zet het door de tabakswaren extra snel zoden aan de dijk.

En dan ook nog in het weekend als je bij de desbetreffende Kaufland over de koppen kunt lopen omdet het haast net is als bij een Luxemburgs tankstation.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-01-2024 12:55]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-01-2024 13:35 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Paar weken geleden ook in Duitsland (Lidl) voorraad Coca-cola gehaald, 69 cent per fles. Oké, flessen van 1,25 liter tegenover 1,5 in Nederland, maar toch. Krankzinnig verschil. Literprijs daar 55 cent, tegenover 1,96 hier. Koekoek.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen