|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als er nog iemand wil drummen voor MACTUM, graag! Stijl is een beetje Lunar Aurora/Tir na n'Og - achtig. We beginnen volgend jaar pas serieus trouwens. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: NU-metal verafschuwen en niet sow schrijfe Verder geen nagellak opdoen als je een gozer bent (behalve ZwaarMetaal natuurlijk) [Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 14-05-2003 17:35] |
|
quote: niet zo goedsgruwelijk de wannabee uithangen ow degene boven me was me voor [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-05-2003 17:43] Je moeder. |
|
quote: ja, sorry, je hebt helemaal gelijk man. |
|
echt wel, we zijn helemaal verstomd nu Je moeder. |
|
quote: Ik heb een scheit hekel aan nu metal BARF kom op ik verafschuw elke nu metal band al zolang ik metal luister.. Take Me Out Of This Black Hell |
|
quote: Oke het geen waar ik dus het meeste een hekel aan heb zijn dus wannabee's dus ik ben er zoiezo geen. Take Me Out Of This Black Hell |
|
quote: ieder zn eigen ding, maar gedraag je dan niet zo als je er zo'n hekel aan hebt Je moeder. |
|
Jaaap? Ga jij volgend jaar een beetje in mijn band gitaren? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: ik gedraag me totaal niet als een wannabe ik zet hier gewoon iets serieus neer dat ik mensen zoek en ik krijg allemaal onzin naar m`n kop toe gegooit sorry hoor maar dats echt te triest. Take Me Out Of This Black Hell |
|
Nu- metal zuigt, maar das mijn menin g. Ik vind dat het niet eens op metal mag eindigen, gewoon zooi!!! Sorry, niet beledigend bedoeld, maar nogmaals mijn mening. |
|
quote: gast. Je hele handelen is pathetisch. Je luister naar Dimmu en Cradle, draagt nagellak, claimt Satanist te zijn. Zo zijn er nog tig die allemaal claimen 'niet wannabe'te zijn, om zich zo veilig te stellen veel plezier op het ZM forum! |
|
quote: fijn voor je maar daar gaat het helemaal niet over hier Je moeder. |
|
quote: Ik heb een hekel aan mensen maar toch ben ik er ook een. Zo'n opmerking gaat niet helemaal op. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik zou echt een avondje een biertje willen drinken met Satanic- Death, kejjelache! |
|
quote: sorry maar zo kom je wel over maar goed, ontopic: dat zien we dan wel sander maar dat moet wel lukken denk ik (maar beloof nog niks btw...) Je moeder. |
|
Cool, ruzie met n00b's!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
RAGH! black metal will take you under, muthafucka |
|
quote: Cool! Mag ik mee? |
|
cool ik ben ook n00b MaG Ik oOk MeE Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
nee je bent niet trui genoeg, je moet minstens alle breezahs geblindoekt kunnen proeven en benoemen. |
|
Ja, en heb je KoRn en Slipknot patches op je jas? Dit gaat nergens over. Ontopic? [Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 15-05-2003 13:38] |
|
volgens mij moeten we ergens anders hierover verder zwammen http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=743736 |
|
wat gaaf dat het ook helemaal naar niets linkt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |