IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Muziekanten/ Bands bank Vorige pagina | Volgende pagina
JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 11-09-2002 22:17 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

Tof man!


Don't blush when I rip you open


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-09-2002 23:38 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 11 september 2002 21:16 schreef Dying culture het volgende:
JEses man is het niet duidelijk man??? ik heb een zanger nodig man ik smeek jullie mensen man waar blijft die zanger man !!!!! serieus ik sterf man als ik geen zanger ken vinden man serieus man dus alsjeblieft ik smeek jullie man help me


[zeikmodus]
Woord man komt voor: 9 keer
Totaal aantal woorden: 43

Percentage 'man': 20.93%

Ruim 1/5 van je taalgebruik bestaat dus uit het woord 'man'. Waarom? ABN is niet zo moeilijk hoor

[/zeikmodus]



ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 11-09-2002 23:55 by ZwaarMetaal Profiel van ZwaarMetaalhttp://www.kommando.nl

quote:
Op 11 september 2002 23:38 schreef Snaack het volgende:
[zeikmodus]
Woord man komt voor: 9 keer
Totaal aantal woorden: 43

Percentage 'man': 20.93%

Ruim 1/5 van je taalgebruik bestaat dus uit het woord 'man'. Waarom? ABN is niet zo moeilijk hoor

[/zeikmodus]




jezus die dude is zwaar aan de dope volgens mij



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-09-2002 2:51 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Drummer Wanted!!
Malignancy is seeking a new drummer! Roger J. Beaujard will be parting ways with Malignancy at the end of this year, You must be able to handle technical drumming styles, as well as blasting! If you are interested please contact the band for details. Please only serious inquiries only. Thanks.

Bron.


Dying culture
Koala
Usericon van Dying culture
Posted 12-09-2002 15:05 by Dying culture Profiel van Dying culturehttp://www.dyingculture.tk

Hey man ik ben niet aan de dope man das niet lekker man gister ging ik gebruike man maar het smaakte naar coala beren man series das niet goed voor je man coala's zijn tof man ik ga ze niet meer snuive man. maar ff serieus man ik heb een zanger nodig man ik meen et man : www.dyingcultre.tk man tjek man en kijk of je ons kan joinen man dan krijg je een beetje coke van me man


Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-09-2002 15:05 by Asherah Profiel van Asherah


On topic...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-09-2002 17:33 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 12 september 2002 15:05 schreef Dying culture het volgende:
Hey man ik ben niet aan de dope man das niet lekker man gister ging ik gebruike man maar het smaakte naar coala beren man series das niet goed voor je man coala's zijn tof man ik ga ze niet meer snuive man. maar ff serieus man ik heb een zanger nodig man ik meen et man : www.dyingcultre.tk man tjek man en kijk of je ons kan joinen man dan krijg je een beetje coke van me man



Ik zal het één keer voordoen ok, man

quote:

Zanger gezocht!
Trashmetalband Dying Culture zoekt met grote spoed een zanger! 100 % inzet is de minimale vereiste, evenals overvloedig gebruik van het woord 'man' in de onderlinge communicatie. Dus reageer snel!

Meer info: www.dyingculture.tk




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2002 17:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 september 2002 17:33 schreef Snaack het volgende:


Ik zal het één keer voordoen ok, man



Hey man
Keigoe gedaan man
Ik zoek ook nog een basman die beetje geil kan bassen voor in een keigave doomband man.
http://www.coveredinashes.tk

Oh hey man, ik zoek voor Immer Lust, ook een gaaf flexe band man, een giatrist man.

Mail mij dan maar man!


Damn .. het lukt me niet zo vaak


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-09-2002 18:14 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 11 september 2002 22:04 schreef wladimir het volgende:
Dat lijkt me zelf ook wel gaaf.
Ik drum..
Beli speelt volgensmij ook nog een paar instrumenten, maar die woont in Belgie.



Ik bas, maar woon in Vlaardingen (en Alê das niet in België) Ik krijg gewoon een kick van al de instrumenten en die pakkende melodieën.


Dying culture
Koala
Usericon van Dying culture
Posted 12-09-2002 21:36 by Dying culture Profiel van Dying culturehttp://www.dyingculture.tk

HEY snaack man ik ben je dankbaar man je kijgt gratis dope van me man! dank man!


Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-09-2002 21:38 by wladimir Profiel van wladimir

quote:
Op 12 september 2002 18:14 schreef Vintersorg het volgende:
Ik bas, maar woon in Vlaardingen (en Alê das niet in België) Ik krijg gewoon een kick van al de instrumenten en die pakkende melodieën.
Kan ik voorstellen, cruachan heeft een geweldige sfeer, Beli speelt zo een pipe, die een van de cruachan leden ook bespeelt en gebruikt in hun muziek


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-09-2002 21:39 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 12 september 2002 21:38 schreef wladimir het volgende:
Kan ik voorstellen, cruachan heeft een geweldige sfeer, Beli speelt zo een pipe, die een van de cruachan leden ook bespeelt en gebruikt in hun muziek


En dat doet ie de laatste tijd niet onverdienstelijk. Ons eerste nummer mét Pipe is bijna klaar: Aan den Yzer!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dying culture
Koala
Usericon van Dying culture
Posted 12-09-2002 21:41 by Dying culture Profiel van Dying culturehttp://www.dyingculture.tk

Oke mensen een vriend van me heeft men passwoord en die et blijkbaar nodig om onder mijn naam et woord ''man'' zoveel te gebruike maar zoals jullie wete heb ik een zanger nodig dus reageer als et je iets lijkt


Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-09-2002 21:42 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 12 september 2002 21:41 schreef Dying culture het volgende:
Oke mensen een vriend van me heeft men passwoord en die et blijkbaar nodig om onder mijn naam et woord ''man'' zoveel te gebruike maar zoals jullie wete heb ik een zanger nodig dus reageer als et je iets lijkt


Waar woon je? Welke genre?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 12-09-2002 21:43 by Dreadfull_Hours Profiel van Dreadfull_Hours

ehhhhhhh....ja ik ben dus de gitarist van die band Dying Culture en ik bied mijn excuses aan voor t achterlijke gedrag van t andere bandlid


Dying culture
Koala
Usericon van Dying culture
Posted 12-09-2002 21:44 by Dying culture Profiel van Dying culturehttp://www.dyingculture.tk

Hey man ik ben niet achterlijk man :D


Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 12-09-2002 21:45 by Dreadfull_Hours Profiel van Dreadfull_Hours

gedraag je dan ook niet zo


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-09-2002 21:46 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 12 september 2002 21:36 schreef Dying culture het volgende:
HEY snaack man ik ben je dankbaar man je kijgt gratis dope van me man! dank man!


Ehrm..

Okay man, te dope weet je wel man! Alleen gebruik ik geen dope man weet je man, alleen tabak, koffie en nicotine dan man als je weet wat ik bedoel man..

Maarruh ff serieus -- ik kan me niet voorstellen dat je het woordje 'man' echt zo vaak gebruikt, dus zou je het hier please ook niet willen doen? Ik krijg bijna een 70-ties flashback als ik je post lees..

Edit-- het is al opgehelderd..

Tip -- wijzig onmiddelijk je wachtwoord

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-09-2002 21:47]


Dying culture
Koala
Usericon van Dying culture
Posted 12-09-2002 21:48 by Dying culture Profiel van Dying culturehttp://www.dyingculture.tk

hey dude we wonen in rotterdam Stijl slayer, sepultura enzo maak nie zoveel uit liefst grunt. We coveren en schrijven eigen nrs
Ik hoop dat je in de buurt woont

[Dit bericht is gewijzigd door Dying culture op 12-09-2002 21:59]


Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-09-2002 21:50 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 12 september 2002 21:48 schreef Dying culture het volgende:
hey dude we wonen in rotterdam Stijl slayer, sepultura enzo maak nie zoveel uit liefst grunt. We coveren en schrijven eigen nrs
Ik hoop dat je in de buurt woont


Shit! Fuck! Damned! Ik zoek al eeuwen een thrash-groepje! Ik vrees dat ik in Nieuwpoort (Belgische kust) woon... Fuck!!!!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-09-2002 21:51 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 12 september 2002 21:48 schreef Dying culture het volgende:
hey dude we wonen in rotterdam Stijl slayer, sepultura enzo maak nie zoveel uit liefst grunt. We coveren en schrijven eigen nrs
Ik hoop dat je in de buurt woont


Die cover van Dead Skin Mask van jullie klinkt zeker niet verkeerd Oefenen jullie in Waterfront?


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-09-2002 21:52 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

quote:
Op 12 september 2002 21:43 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
ehhhhhhh....ja ik ben dus de gitarist van die band Dying Culture en ik bied mijn excuses aan voor t achterlijke gedrag van t andere bandlid


he, ik dacht al 1 van die foto's te herkennen


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 12-09-2002 21:52 by Dreadfull_Hours Profiel van Dreadfull_Hours

das erg balen...we verbazen ons erover hoe moeilijk t is om n zanger te vinden


Dying culture
Koala
Usericon van Dying culture
Posted 12-09-2002 21:52 by Dying culture Profiel van Dying culturehttp://www.dyingculture.tk

Ja daar oefene we waar woon jij dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Dying culture op 12-09-2002 22:01]


Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 12-09-2002 21:53 by Dreadfull_Hours Profiel van Dreadfull_Hours

quote:
Op 12 september 2002 21:51 schreef Snaack het volgende:
Die cover van Dead Skin Mask van jullie klinkt zeker niet verkeerd Oefenen jullie in Waterfront?


ja Waterfront ja
bedankt !

met n zanger erbij klonk t nog beter


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen