IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Het Grote Pit Topic! Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-06-2002 17:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


Juischt!

vanalles over den pit:

leuk/ niet leuk

pit waar je in gestaan hebt ed.

bij Nile op Xmass fest was het geweldig

en bij Sinister diezelfde avond ook


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-06-2002 17:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik = kleine etter van amper 60 kilo = overal heen geslingerd worden = toch wel lache (tenzij ik een elleboog tegen mijn jukbeen gestoten krijg of zo, da's wel klote).


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 19-06-2002 17:10 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Op kleine optredens is het minder leuk, als je daar maar met maximum 10 man staat te moshen. Gelukig apprecieert de band dat wel.

En wat ik dan ook zo dom vind is als je dan naar je vrienden gaat en vraagt waarom ze er niet inkomen dat ze zeggen, maar met zo weinig. Als ieder1 dat zegt... de rest kun je wel raden zeker.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-06-2002 17:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Zoals ik net al zei heb ik een haat/liefde verhouding met bier.
Dus als ik de pit verkies boven het bier is het voor die avond een haat-verhouding.
Nee, pitten is leuk als je nog net niet dronken bent.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-06-2002 17:12 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

de meest bestiale pit waar ik in heb gestaan was afgelopen vrijdag in Utrecht


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 19-06-2002 17:13 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Vroeger dronk ik nooit op en optreden om nuchter in de pit te staan, nu kan ik al tegen de drank.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-06-2002 17:13 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Als je een slechte conditie hebt kan het kut zijn. Vroeger ging ik ervoor om zolang mogelijk in de pit te blijven staan, nu vind ik het steeds vervelender worden.

Een keer in de pit bij Pearl Jam, toen was er erg veel stof/aarde aanwezig. Na afloop vandat concert zat me hele neuse dus vol met aarde. Ik wil niet weten wat mijn longen gefiltterd hebben, maar het zal vast gelijk staan aan een slof Marlboro. Ik was ook aardig verbrand op den schouders, en 1 klein tikkie doet dan al godsgruwelijk pijn. Dus als je per minuut een stuk of 100 armen ellebogen tegenaan krijgt, dan voel je dat. Na 20 minuten voel je trouwens niets meer van die pijn.



GFT-BAK
container crustie
Usericon van GFT-BAK
Posted 19-06-2002 17:16 by GFT-BAK Wijzig reactieProfiel van GFT-BAKQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/frameset1024.php?id=36159

de meest brute pit die ooit gezien heb was op de laatste european hardcore party by l'espirit du clan.... gekke kickboxers


sukkel


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 17:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik in de pit = 95 kg ongecontroleerd, bijziend en dronken stuk boer ..

Ik sta er ook maar weinig in ...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-06-2002 17:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik vind het wel gruwelijk als er mensen in een pit staan die er niet thuis horen, dwz hele grote mensen die de muziek nix interesseerd, maar alleen met het doel zoveel mogelijk schade aan andere mensen toe te brengen.

ben zelluf nl. ook nogal klein en licht.

was in '92 bij the gathering tijdens hun always tour. machtif mooi geluid, enorme sfeer en wat doen een paar zieligerds, gaan dwars door alle genietende mensen heen beuken!!! op the gathering


Oud Vuil.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-06-2002 17:31 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik heb echt een lachu pit gestaan, bij één van de meest epische nummers die Rhapsody geschreven heeft (The village of Drarves) stond iedereen leuk te huppelen en te springen, zelf de langharige bere! was wel humor!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 17:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 17:30 schreef webblaster wim het volgende:
ik vind het wel gruwelijk als er mensen in een pit staan die er niet thuis horen, dwz hele grote mensen die de muziek nix interesseerd, maar alleen met het doel zoveel mogelijk schade aan andere mensen toe te brengen.

ben zelluf nl. ook nogal klein en licht.



Vind ik ook .. van die eikels die bijv. bij WT en AF ga beuken argh kutposers

Stap dan met mij in e pit bij Eart Crisis mwuahaha



Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 19-06-2002 17:34 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Tja.......

Ik weet nog da Slayer speelde op DOA een paar jaar geleden........
Dat was wel een vette pit daar ja....lekker wat moffen in elkaar gerosd.....is altijd weer leuk hahaha.........
Enigste nadeel was dat ik daarna mijn scheenbeen op verschillende plaatsen gekneusd had en daardoor zeker 3 weken niet gewerkt heb..........scheelde niet veel of hij was gebroken hehe........

Ook een keer bij Morbid Angel........Domination tour.........in 013....kwam mijn arm klem te zetten tussen een paar gasten.........weer 3 weken thuis......elleboog gekneusd ofzo.

En zo heb ik wel vaker dingen gekneusd gehad.......tenen...vingers...ribben.....scheenbeen......elleboog.

Scheelt dat ik tegenwoordiger toch een heel stuk rustiger ben geworden

[Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 19-06-2002 17:35]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 17:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vaak zat in een pit gestaan, met name in mijn hardcore dagen.

Alleen bij Madball een keer een knie gekneusd door dat ik met me poot achter een kabel bleef hangen en met de knie op de rand van podium stoekte


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-06-2002 17:43 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

1x mijn schoen verloren tijdens zon crowdsqueesh. maar toen ging de golf weer de andere kant op en had ik mijn schoen weer terug



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 17:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 17:43 schreef Azagthoth het volgende:
1x mijn schoen verloren tijdens zon crowdsqueesh. maar toen ging de golf weer de andere kant op en had ik mijn schoen weer terug

Heb ik ook ooit eens gehad, maar toen kwam een mede-pitter hem naar me toe brengen , en zijn we er samen weer ingedoken.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-06-2002 17:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

De pit bij optredens van Blind Justice is altijd vet en toch kom je er altijd zonder kneuzingen uit... Da's trouwens een hobby van me, zo veel mogelijk optredens van Blind Justice bezoeken.

Ook het crowdsurf-record wordt zo nu en dan gebroken. Tijdens een optreden in de buurt van Antwerpen (!) zijn er een keer 4 mensen vlak naast elkaar tegelijk het publiek in gesprongen, met andere woorden de mensen die daar stonden moesten kiezen wie ze precies op zouden vangen.
Maar het ging perfect...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 17:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

4 ???
weing hoor ...
ik heb bij de OP en madball meerder gezien ..


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-06-2002 17:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 17:46 schreef Jenje het volgende:
4 ???
weing hoor ...
ik heb bij de OP en madball meerder gezien ..


Hoeveel dan? Zonder dat er iemand op zijn plaat ging...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 19-06-2002 17:48]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 17:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 17:47 schreef altx het volgende:
Hoeveel dan? Zonder dat er iemand op zijn plaat ging...


Ja weet ik dat, maar 4 tegelijk op een podium van 20 meter breed stelt tuurlijk weinig voor ...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-06-2002 17:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 17:48 schreef Jenje het volgende:
Ja weet ik dat, maar 4 tegelijk op een podium van 20 meter breed stelt tuurlijk weinig voor ...



Tsja, het podium kan dan wel 20 meter breed zijn, maar ze moeten wel allemaal opgevangen worden...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 19-06-2002 17:51 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

dynamo '99, bij SOD, alleen ik stond eigenlijk al voordat de pit nog begon. en zo'n klein meisje als ik tussen al die brede metalheads...met heel veel moeite was het me gelukt om op een of andere manier naar achteren weg te kruipen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 17:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 17:51 schreef altx het volgende:
Tsja, het podium kan dan wel 20 meter breed zijn, maar ze moeten wel allemaal opgevangen worden...


Tuurlijk ..
Alleen posers laten mensen vallen ...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 19-06-2002 17:59 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Slayer pit was mijn beste.
het kan aan mij liggen maar over het algemeen vind ik pits vrij irritant.
Hou er ook niet van om in te staan.
Alleen als ik agressief word maar dan moet ik er juist uitblijven


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 19-06-2002 18:03 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Minimaal 10 man. Dan begint het leuk te worden.


Bloedgraaf
Usericon van Bloedgraaf
Posted 19-06-2002 18:07 by Bloedgraaf Wijzig reactieProfiel van BloedgraafQuote dit bericht

Een pit op z'n tijd is wel relaxed, maar wanneer er van die domme irritante boeren in staan die alleen maar kunnen rossen is voor mij de lol er snel af.


I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen