IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Superjoint ritual Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-06-2002 23:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Heeeej DIE zocht ik een tijdje terug ja!! Die's van Lord Vic van Rampage .


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-06-2002 11:47 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Elke keer dat ik de titel van dit topic zie denk ik dat het gaat over het ritueel draaien van een super joint.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-08-2002 21:54 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

OK. Ik heb de CD al een behoorlijk tijdje nu en hij is werkelijk geweldig. Erg tof die superriffs van die Eyehategod-gitarist samen met de karakteristieke zang van Philly Anselmo!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-08-2002 21:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 21:54 schreef McDoom het volgende:
OK. Ik heb de CD al een behoorlijk tijdje nu en hij is werkelijk geweldig. Erg tof die superriffs van die Eyehategod-gitarist samen met de karakteristieke zang van Philly Anselmo!


Ja, ik vind superjoint ritual ook nog steed erg goed. van mijn mogen er wel meer cd 's van uitkomen!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-08-2002 21:59 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Wat ik niet begrijp is het volgende... Waarom is Phil gestopt bij Pantera (want zo ziet het er naar uit) en is hij een band gestart die zoveel op Pantera lijkt, maar dan van mindere kwaliteit is?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-08-2002 22:01 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 21:59 schreef Count Usher het volgende:
Wat ik niet begrijp is het volgende... Waarom is Phil gestopt bij Pantera (want zo ziet het er naar uit) en is hij een band gestart die zoveel op Pantera lijkt, maar dan van mindere kwaliteit is?

Is-ie al gestopt met Pantera dan? En hoezo mindere kwaliteit? Superjoint Ritual is vele malen beter dan de laatste Pantera imho. En er echt op lijken doen ze ook niet(behalve dan de zang).

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 23-08-2002 22:02]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-08-2002 22:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 22:01 schreef McDoom het volgende:
Is-ie al gestopt met Pantera dan? En hoezo mindere kwaliteit? Superjoint Ritual is vele malen beter dan de laatste Pantera imho.


Nou, ik vermoed dat ie gestopt is. In Aardschok heeft ie gezegd dat de "Tatoo the Planet"-tournee de afscheidstournee van Pantera was en bij mijn weten hebben Dimebag en Vinnie al weer een nieuwe band op poten gezet. Phil zelf lijkt zich tegenwoordig trouwens meer te concentreren op side-projecten dan op serieuze bands...

En over de opmerking dat SR beter is dan de laatste Pantera valt uiteraard te discusiëren. Ik vond Pantera toch kwalitatief een veel sterkere band.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-08-2002 22:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 21:59 schreef Count Usher het volgende:
Wat ik niet begrijp is het volgende... Waarom is Phil gestopt bij Pantera (want zo ziet het er naar uit) en is hij een band gestart die zoveel op Pantera lijkt, maar dan van mindere kwaliteit is?


hij is toch nog niet met Pantera gestopt?? Nooit iets over gelezen. En ik vind Pantera en Superjoint ritual totaal niet op elkaar lijken. Superjoint ritual is veel losser en minder droog geproduceerd.

ed: jou antwoord reeds gelezen

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-08-2002 22:06]


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-08-2002 22:11 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Count : over het feit dat ik de laatste Pantera minder vind valt te discussiëren, daarom stond er dus imho achter.
Maar ik wil eigenlijk ook nog wel een nieuwe Pantera dus als ze stoppen is dat mooi kut met peren.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-08-2002 22:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 22:11 schreef McDoom het volgende:
Count : over het feit dat ik de laatste Pantera minder vind valt te discussiëren, daarom stond er dus imho achter.
Maar ik wil eigenlijk ook nog wel een nieuwe Pantera dus als ze stoppen is dat mooi kut met peren.


En imho betekent?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-08-2002 22:23 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Trouwens, tegenwoordig is Phil een echte kankermiet! De hoeveelheid complete kutzooi die hij uitbrengt is haast niet te volgen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-08-2002 22:25 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 22:12 schreef Count Usher het volgende:
En imho betekent?

In My Humble Opinion. Ik ben afkortingenfreak.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-08-2002 23:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 augustus 2002 21:59 schreef Count Usher het volgende:
Wat ik niet begrijp is het volgende... Waarom is Phil gestopt bij Pantera (want zo ziet het er naar uit) en is hij een band gestart die zoveel op Pantera lijkt, maar dan van mindere kwaliteit is?


Pantera heeft na Tattoo the planet nog een Amerikaanse tour gedaan o.a. met Morbid Angel.

Phil is niet gestopt; de reden dat hij er zoveel bands op na houdt komt doordat de studio zo'n 3 straten verderop van 1 van z'n drie huizen staat; die afstand valt voor hem nog te strompelen.

Hij is alleen nogal fucked up geraakt door overvloedig drugsgebruik, dus dat zal er wel mee te maken hebben dat er geen nieuwe Pantera uitkomt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-08-2002 23:12 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Overmatig alcoholgebruik zal ook een boel meespelen.
Gezien het optreden op DOA 1999.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-08-2002 23:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 augustus 2002 23:12 schreef McDoom het volgende:
Overmatig alcoholgebruik zal ook een boel meespelen.
Gezien het optreden op DOA 1999.


Voordat Death begon stond hij op de zijkant van het podium cocaine van z'n hand te snuiven...ik kon het zien omdat ik rechts vooraan stond; ik meteen PHIL!! roepen; keek ie verschrikt terug betrapt!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-08-2002 23:18 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 23:16 schreef Mutilator het volgende:
Voordat Death begon stond hij op de zijkant van het podium cocaine van z'n hand te snuiven...ik kon het zien omdat ik rechts vooraan stond; ik meteen PHIL!! roepen; keek ie verschrikt terug betrapt!!!

LMAO.
Hij meteen : MUTILATOR!! If you tell anyone I'll Kill You!!! ?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-08-2002 23:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

ff off-topic: Mutilator, je user-icon werkt niet! Of wist je dat al?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-08-2002 23:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 augustus 2002 23:18 schreef McDoom het volgende:
LMAO.
Hij meteen : MUTILATOR!! If you tell anyone I'll Kill You!!! ?


Heheh; viel nog mee:

Tijdens de Pantera gig vroeg hij op een gegeven moment nog: What do you wanna hear? niemand riep iets omdat ze praktisch alle videoclips al gespeeld hadden dus riep ik: "Mouth for war!"; hij: "I hear Mouth for war!!" en speelden ze die.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-08-2002 23:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 augustus 2002 23:22 schreef Count Usher het volgende:
ff off-topic: Mutilator, je user-icon werkt niet! Of wist je dat al?


Hij deed het eerst 3 seconden; hopelijk blijft ie het nu wel doen...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-08-2002 23:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 23:25 schreef Mutilator het volgende:
Hij deed het eerst 3 seconden; hopelijk blijft ie het nu wel doen...


Nou, ik zie nog steeds niks...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 08-08-2003 16:53 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 21:57 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, ik vind superjoint ritual ook nog steed erg goed. van mijn mogen er wel meer cd 's van uitkomen!
Nou je kunt de lol op!

Ik ben hem nu aan het luisteren. Op het eerste gehoor vind ik hem minder dan de eerste plaat, maar dat kan nog veranderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 08-08-2003 16:54]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-03-2004 15:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Iemand die de cd's hiervan wil verkopen/ruilen?

Wil ze nog steeds een keer aanschaffen ...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 31-03-2004 15:56 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Vinner geen fuck aan, de eerste CD is ronduit slecht.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-03-2004 15:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Verkoop ie die?


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 31-03-2004 15:57 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

superjoint ritual?
klinkt zo hippie.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen