IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Superjoint ritual Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2002 22:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

die cd van hen is echt erg goed. een lekkere mix van alles envooral aanleunend tegen de hardcore. die phil blijft je verassen. luister de cd maar eens als je hem tegenkomt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-03-2018 0:34]


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 26-06-2002 22:36 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik was al van plan om er wat van te luisteren.
Ik ben namelijk best wel gecharmeerd van ome Phil.
Schreeuwt hij op die CD trouwens net zo als op "The Great Southern Trendkill" of zingt hij ook echt?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2002 22:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 22:36 schreef McDoom het volgende:
Ik was al van plan om er wat van te luisteren.
Ik ben namelijk best wel gecharmeerd van ome Phil.
Schreeuwt hij op die CD trouwens net zo als op "The Great Southern Trendkill" of zingt hij ook echt?


schreeuwen


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 26-06-2002 22:42 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik ben al een sampletje aan het downen.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 26-06-2002 22:50 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik begin een beetje behoorlijk ziek te worden van die phil anselmo.
don't get me wrong, ik heb alles van pantera (niet dat ik het zoveel luister ) maar al die fucking side projects van hem, DAMN FUCK!
eibon, necrophagia, superjoint ritual, enz. enz. enz.

hij mot ff inzien dat je niet alle wegen naar rome kan bezingen...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-06-2002 22:52 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 22:50 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Ik begin een beetje behoorlijk ziek te worden van die phil anselmo.
don't get me wrong, ik heb alles van pantera (niet dat ik het zoveel luister ) maar al die fucking side projects van hem, DAMN FUCK!
eibon, necrophagia, superjoint ritual, enz. enz. enz.

hij mot ff inzien dat je niet alle wegen naar rome kan bezingen...

[miereneuk modus ]speelde hij geen gitaar in necrophagia ?[/miereneuk modus]

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 26-06-2002 22:52]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2002 22:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 22:50 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Ik begin een beetje behoorlijk ziek te worden van die phil anselmo.
don't get me wrong, ik heb alles van pantera (niet dat ik het zoveel luister ) maar al die fucking side projects van hem, DAMN FUCK!
eibon, necrophagia, superjoint ritual, enz. enz. enz.

hij mot ff inzien dat je niet alle wegen naar rome kan bezingen...


phil is uit necrophagia, viking crown bestaat niet meer, eibon moeten we nog maar zien. dus het valt toch wel mee. ik vind het niet erg zolang de kwaliteit maar niet er onder lijdt en dat is bij superjoint ritual zeker niet het geval! als hij nu eenmaal erg creatief is moert hij het toch kunnen. ik voel me niet verplicht het aan te schaffen dus, laat maar komen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2002 22:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Als we dan toch ziek van Phil worden mogen we ook wel meteen ziek van Killjoy worden, met Necrophagia, hulp aan Viking Crown, Eibon (toch?) en Susperia.

Ach het zijn gewoon een stel hobbyisten die houden van muziek maken. Jammer dat ze er meestal totaal niets van bakken .


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2002 22:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 22:55 schreef Dwaallicht het volgende:
Als we dan toch ziek van Phil worden mogen we ook wel meteen ziek van Killjoy worden, met Necrophagia, hulp aan Viking Crown, Eibon (toch?) en Susperia.

Ach het zijn gewoon een stel hobbyisten die houden van muziek maken. Jammer dat ze er meestal totaal niets van bakken .


en wat dacht je van al die lui die telkens weer op van die ayreon-achtige projecten meedoen?



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2002 22:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja dat vind ik nog erger, daar vind ik helemaal niets aan (ondanks alle samengebalde muzikale kennis & professionaliteit).


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-06-2002 23:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 juni 2002 22:50 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Ik begin een beetje behoorlijk ziek te worden van die phil anselmo.
don't get me wrong, ik heb alles van pantera (niet dat ik het zoveel luister ) maar al die fucking side projects van hem, DAMN FUCK!
eibon, necrophagia, superjoint ritual, enz. enz. enz.

hij mot ff inzien dat je niet alle wegen naar rome kan bezingen...


Als het allemaal betekent dat daarom de nieuwe Pantera niet uitkomt ben i het met je eens, maar veel met muziek bezig zijn is toch niets mis mee? Gozer woont nou eenmaal met een studio op de hoek van de straat (moet ook niet te ver anders raakt ie vast verdwaald met z'n drugskonijnbrein), dus waarom niet?

Ik wordt ziek van het feit dat de rest van Pantera niets van zich laat horen! De vaak geweldige riffs van Dimebag bijvoorbeeld...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-06-2002 23:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 juni 2002 22:57 schreef attila_de_hun het volgende:
en wat dacht je van al die lui die telkens weer op van die ayreon-achtige projecten meedoen?




Zo'n iemand al Ed Warby is volgens mij sessiemuzikant in de studio van Oscar Holleman; die krijg je er bij wijze van spreke bij als je de studio boekt.

Valt me op dat nu Ayreon goed loopt ze opeens in de rij staan om mee te doen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2002 23:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vond een cd van ayreon wel leuk maar ik ben dat nu dus helemaal beu. maar goed dat is een ander onderwerp.

misschien is het eigenlijk wel goed dat anselmo zijn stijlen tot uiting brengt in verschillende bands. dan krijg je ten minste niet zo een rare mengelmoes.

(ps: mutilator, niet met mij eens wat betreft Hades???)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-06-2002 23:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 juni 2002 23:10 schreef attila_de_hun het volgende:
...

misschien is het eigenlijk wel goed dat anselmo zijn stijlen tot uiting brengt in verschillende bands. dan krijg je ten minste niet zo een rare mengelmoes.


Precies, da's ook het nut van side-projects dunkt me.

quote:
(ps: mutilator, niet met mij eens wat betreft Hades???)


Euhhh die band (Amerikaanse Hades toch?) heb ik nog nooit gehoord


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2002 23:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 23:14 schreef Mutilator het volgende:

Euhhh die band (Amerikaanse Hades toch?) heb ik nog nooit gehoord


effe off-topic: CHECK IT OUT!!!!!!!!!!!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-06-2002 0:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 juni 2002 23:16 schreef attila_de_hun het volgende:
effe off-topic: CHECK IT OUT!!!!!!!!!!!!!


ah is best maar noem eens een cd titel?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 27-06-2002 0:11 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmm, denk ik eindelijk een "relaxed" topic gaat het weer over metal, wat is dit voor forum?


Bazzio Attacks!!!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 27-06-2002 9:15 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2002 0:11 schreef bazzio het volgende:
Hmm, denk ik eindelijk een "relaxed" topic gaat het weer over metal, wat is dit voor forum?

een metalforum


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 27-06-2002 9:16 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 22:52 schreef FireFox het volgende:
[miereneuk modus ]speelde hij geen gitaar in necrophagia ?[/miereneuk modus]

ja, en?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-06-2002 9:53 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Het 1040234023^93453984298e side project van Phil Anselmo


Ik, Wil Schuurman


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 27-06-2002 9:54 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2002 9:53 schreef Snagger het volgende:
Het 1040234023^93453984298e side project van Phil Anselmo
wat betekend dat ^?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-06-2002 20:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2002 9:54 schreef Lord Belial het volgende:
wat betekend dat ^?


tot de macht

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-06-2002 20:18]


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 27-06-2002 20:22 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Of shift+6


Bazzio Attacks!!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-06-2002 21:25 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2002 9:16 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
ja, en?

nou dat wist ik niet meer zeker dus vroeg ik t even


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-06-2002 22:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2002 0:00 schreef Mutilator het volgende:
ah is best maar noem eens een cd titel?


"if you at first dont succeed..."

briljante technische speedmetal



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-06-2002 23:21 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hahaha, phil anselmo, dit al wel eens gezien???

http://www.geocities.com/SunsetStrip/Alley/1409/pnteribl.htm

the TRUTH.

maar goed, wel leuk als je ziet hoe hij was, en hoe die nu is. (= halve charles manson die zwaar Heftige muziek speelt)


Oud Vuil.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen