IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : nut van reunies??? Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2002 22:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

tegenwoordig komen veel bands weer bij elkaar of zijn weer bij elkaar gekomen. kijk, ik krijghet dus erg warm van binnen als ik hoor dat celtic frost en exodus weer aan materiaal aan het werken zijn dat in de oude stijl ligt maar ik ben niet representatief voor alle metalheads. ik denk zelf dat als een band het vroeger niet heeft "gemaakt" nu zeker niet gaat maken. als ze dus een reunie maken puur voor zichzelf en nog enkele vette cd's willen maken om hu muzikale ei kwijt te kunnen (met verder niet al te hoge verkoopverwachtingen) vind ik het een zeer goed idee. als ze denken dat ze erg veel zullen gaan verdienen vrees ik het ergste.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-06-2002 22:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ìk zit me nou ff te bedenken welke herrezen band een comeback cd heeft gemaakt die kan tippen aan het oude werk...euhh

..ik denk nog ff verder...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 26-06-2002 22:46 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

er zijn ook bands die van mij best een keer een optreden mogen gaan geven.

- dissection
- suffocation
- at the gates

om er maar een paar te noemen


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2002 22:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 22:44 schreef Mutilator het volgende:
Ìk zit me nou ff te bedenken welke herrezen band een comeback cd heeft gemaakt die kan tippen aan het oude werk...euhh

..ik denk nog ff verder...



hades (USA) komt toch een heel eind in de richting. maar wat verwacht jij (en alle anderen natuurlijk) van celtic frost en exodus en waarom komen die bands weer bijelkaar. voor de cash of voor de lol?


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 26-06-2002 22:48 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Nut van reunies is de poen!
fuck na zoveel jaar weer samenkomen, dood is dood!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2002 22:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik denk niet dat Celtic Frost of zo bij elkaar komt voor de poen. Wellicht dat ze bij elkaar komen om het band gevoel weer mee te maken, en gewoon de kick van het op een podium staan om een pot herrie te maken die honderden hoofden doet headbangen. Pure nostalgie dus.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-06-2002 22:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 juni 2002 22:48 schreef attila_de_hun het volgende:
hades (USA) komt toch een heel eind in de richting. maar wat verwacht jij (en alle anderen natuurlijk) van celtic frost en exodus en waarom komen die bands weer bijelkaar. voor de cash of voor de lol?


Absoluut voor de lol, de -her-waardering en/of voor de fans!

Cash verdienen hebben ze in de tussentijd ook gedaan en het muzikantenbestaan van zulke bands levert echt niet meer op lijkt me; als je je al bedenkt wat een artiest verdient aan een cd, dat zijn peanuts, zeker in het metalgenre...

Overigens denk ik dat Exodus het doet uit eerbetoon aan Paul Baloff.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-06-2002 22:54]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2002 22:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 22:52 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik denk niet dat Celtic Frost of zo bij elkaar komt voor de poen. Wellicht dat ze bij elkaar komen om het band gevoel weer mee te maken, en gewoon de kick van het op een podium staan om een pot herrie te maken die honderden hoofden doet headbangen. Pure nostalgie dus.


(ook als reply voor mutilator)dat is de enige goede reden om zoiets te doen denk ik. ik ben dan ook benieuwd en wie weet..


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-06-2002 23:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 juni 2002 22:53 schreef Mutilator het volgende:
Absoluut voor de lol, de -her-waardering en/of voor de fans!

Cash verdienen hebben ze in de tussentijd ook gedaan en het muzikantenbestaan van zulke bands levert echt niet meer op lijkt me; als je je al bedenkt wat een artiest verdient aan een cd, dat zijn peanuts, zeker in het metalgenre...

Overigens denk ik dat Exodus het doet uit eerbetoon aan Paul Baloff.


bailoff!

nasty savage ook graag en agent steel met de originele zanger.
het nut van reunies is voor mij jeugdherinneringen. goddes of desire vond ik in 't begin ook daarom zo gaaf. nummers van bands die niet meer bestaan, briljant edoch nu een beetje "over".

mercyful fate reunie was ook een superervaring. '93 dacht ik, ik kreeg van te voren van wim baelus(ex-aardschok) een bandje met de promo en toen live MF, wat werd ik debiel, zeg.

en of ze eraan verdienen. ik hoop het wel!
meeste bands hebben geen ruk verdiend aan de standaards die in metal gezet zijn door ze!


Oud Vuil.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-06-2002 0:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik ben iig zeer blij, na vele jaren mijn oude liefde Nuclear Assault te mogen gaan zien op Wacken! Heersch!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-06-2002 0:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik heb vorig jaar op wacken W.A.S.P. gemist door ruzie met mijn ex, nooit je ex meenemen dus, ook al is het net uit en hadden jullie dit al lang van te voren gepland.
maar reunies zijn ideaal voor mensen uit een latere generatie zoals ikke dus


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 28-06-2002 9:35 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Dissection mag wel weer eens om de hoek kome kijken


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-06-2002 9:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 juni 2002 9:35 schreef Wishmaster het volgende:
Dissection mag wel weer eens om de hoek kome kijken


Het gerucht gaat dat Jon binnenkort ff naar buiten mag (weekje of 2 dacht ik) en dan meteen de studio in zal duiken om z'n geschreven materiaal op te nemen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-06-2002 9:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ben benieuwd, als ik naar andere gevangenen kijk heeft een verblijf daar geen goede invloed op de creativiteit (ook al vind ik die laatste 2 Burzum-albums best goed te doen hoor, aan het eerdere werk kan het niet tippen).


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 28-06-2002 10:54 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 22:46 schreef rajackar het volgende:
er zijn ook bands die van mij best een keer een optreden mogen gaan geven.

- dissection
- suffocation
- at the gates

om er maar een paar te noemen

en dan ook nog Altar........ die zouk zeker nog wel willen zien..... weet iemand hoe het daar nu mee is??


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-06-2002 11:27 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Dissection tjah die zou ik ook nog wel eens willen zien, graag met Ole op drums, peter op bass, John Zwetsloot op gitaar en Jon Nödveidt weer zang/gitaor....

Eneuhm... Hellhammer en possessed mogen ook ooit reüneren (ofzow..)


Ik, Wil Schuurman


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-06-2002 19:44 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 juni 2002 10:54 schreef Lord Belial het volgende:
en dan ook nog Altar........ die zouk zeker nog wel willen zien..... weet iemand hoe het daar nu mee is??


volgens mij zijn ze uit elkaar gegaan, om erna weer bij elkaar te komen, zonder die zanger.


Oud Vuil.


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 28-06-2002 19:46 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2002 19:44 schreef webblaster wim het volgende:
volgens mij zijn ze uit elkaar gegaan, om erna weer bij elkaar te komen, zonder die zanger.
arg.... die zanger ist'm juist!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-06-2002 19:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 juni 2002 19:46 schreef Lord Belial het volgende:
arg.... die zanger ist'm juist!


dat vond de rest van de band geloof ik juist niet.


Oud Vuil.


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 28-06-2002 19:53 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2002 19:49 schreef webblaster wim het volgende:
dat vond de rest van de band geloof ik juist niet.
ze hebben toch 10 jaar gespeeld (toch??) en 6 albums (wit nie precies) uitgebracht met hem dus.... misschien kreeg ie een baard in zenne keel ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Belial op 28-06-2002 19:54]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-06-2002 20:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2002 23:59 schreef webblaster wim het volgende:
bailoff!



mercyful fate reunie was ook een superervaring. '93 dacht ik, ik kreeg van te voren van wim baelus(ex-aardschok) een bandje met de promo en toen live MF, wat werd ik debiel, zeg.

en of ze eraan verdienen. ik hoop het wel!
meeste bands hebben geen ruk verdiend aan de standaards die in metal gezet zijn door ze!


als ik eerlijk moet zijn vind ik dat niks van het huidige mercyful fate materiaal kan tippen aan de eerste 2 lpees(en de mini-uiteraard). het materiaal is natuurlijk niet slecht en de reunie is zeker goed maar die eerste twee, dat is pas echt speciaal materiaal.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-06-2002 20:49]


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-06-2002 20:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 juni 2002 20:03 schreef attila_de_hun het volgende:
als ik eerlijk moet zijn vind ik dat biks van het huidige maercyfl fate materiaal kan tippenaan de eerste 2 lpees(en de mini-uiteraard). het materiaal is natuurlijk niet slecht en de reunie is zeker goed maar die eerste twee, dat is pas echt speciaal materiaal.


ben het helaas helemaal met je eens. zitten wel leuke nrs bij op de latere releases, maar die zijn dan ook meestal van de hand van michael denner en hank sherman(de gitaristen dus). alles wat king schrijft, kannie beter op z'n eigen kd platen uitbrengen.

Vooral don't break the oath is mijn all-time favoriet, die beklemmende sfeer, over the top lyrics en die lekkere galm in de nummers, horror-lp!!!

op m'n begrafenis (nog niet gauw, hoop ik) word oa "to one far away" van MF gedraaid, het intrumentale nummer.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-06-2002 20:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2002 20:29 schreef webblaster wim het volgende:


op m'n begrafenis (nog niet gauw, hoop ik) word oa "to one far away" van MF gedraaid, het intrumentale nummer.


dan houd ik het niet droog wim.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-09-2006 1:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Grappig dat een aantal wensen (Dissection toendertijd) alsnog in vervulling zijn gegaan.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-09-2006 1:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 juni 2002 22:44 schreef Mutilator het volgende:
Ìk zit me nou ff te bedenken welke herrezen band een comeback cd heeft gemaakt die kan tippen aan het oude werk...euhh

..ik denk nog ff verder...
Ik kom niet veel verder dan Death Angel



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:22 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:03 schreef Mutilator het volgende:
Grappig dat een aantal wensen (Dissection toendertijd) alsnog in vervulling zijn gegaan.


En Suffocation!


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen