IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Klassieke talen Vorige pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-04-2008 21:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Bij het korps mariniers zitten geen vrouwen. Hooguit bij de marinierskapel, maar dat zal je wel niet bdoelen. Is het niet gewoon de landmacht ofzo. Daar heb ik nl geen weet van.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-04-2008 21:47 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Het verhaal van ZelThor is gewoon een hoax1!1!1twenty!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-04-2008 12:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2008 21:45 schreef De Tegenpartij het volgende:
Bij het korps mariniers zitten geen vrouwen. Hooguit bij de marinierskapel, maar dat zal je wel niet bdoelen. Is het niet gewoon de landmacht ofzo. Daar heb ik nl geen weet van.

Dan snap ik er geen hout meer van Ik vraag het wel eens na


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


FlandriaPagana
Usericon van FlandriaPagana
Posted 12-04-2008 21:05 by FlandriaPagana Wijzig reactieProfiel van FlandriaPaganaQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2002 15:18 schreef pale enchantress het volgende:
detrahere=aftrekken



Detrahere heeft eerder de betekenis iets weg te trekken... didn't mean to spoil your fun maar het staarde mij serieus aan

Ik doe nu mijn vijfde jaar latijn en heb 3 jaar grieks gedaan... niet van plan te stoppen

[Dit bericht is gewijzigd door FlandriaPagana op 12-04-2008 21:06]


...sehnsucht...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-04-2008 22:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Anders reageer je even op een post uit 2002 ofzo.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-04-2008 22:59 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Anders maak je je er druk om :D.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-04-2008 23:07 by Argus Profiel van ArgusQuote dit bericht

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 12-04-2008 23:59]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-04-2008 23:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Of je komt ook ff goedkoop scoren.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-04-2008 23:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-04-2008 23:59]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-04-2008 23:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-04-2008 23:59]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-04-2008 0:11 by Argus Profiel van ArgusQuote dit bericht

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 13-04-2008 0:36]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-04-2008 0:13 by Slechtheid Profiel van SlechtheidQuote dit bericht

[off topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 13-04-2008 0:37]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-04-2008 0:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

En maar weer verder over klassieke talen!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-04-2008 0:44 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Enig idee hoe je de kerklatijn zin 'Deus lo vult' phonetisch uitspreekt? Ik zou zelf denken 'De-oes loo voelt'. Ideeën?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-04-2008 1:51 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik heb twee jaar Grieks gehad en heb nu voor het vierde jaar Latijn..

Wat heb ik een fucking hekel aan die vakken zeg..


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-04-2008 1:55 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2008 0:44 schreef Gemene Lepel het volgende:
Enig idee hoe je de kerklatijn zin 'Deus lo vult' phonetisch uitspreekt? Ik zou zelf denken 'De-oes loo voelt'. Ideeën?
Ja, gewoon 'dee-oes loo voelt'..


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-04-2008 10:24 by Argus Profiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2008 0:37 schreef Greycloak het volgende:
En maar weer verder over klassieke talen!





Jij komt hier off topic posten. Wat verwacht je dan?

[edit]
Slimme meneer Argus, ik maakte een nieuwe user duidelijk dat het weinig nut heeft om te reageren op een post van 6 jaar oud. Dat jij dan direct gaat modbashen lijkt me niet nodig, en persoonlijke dingen graag in mijn mail ipv in dit forum.[/edit]

En nu graag weer over klassieke talen; klachten in het klachtentopic en modbashers worden al een paar maand kansloos weggemod.



[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 13-04-2008 11:46]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-04-2008 14:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2008 10:24 schreef Argus het volgende:
paar maand

Maanden, boer

quote:
Op 13 april 2008 0:44 schreef Gemene Lepel het volgende:
Enig idee hoe je de kerklatijn zin 'Deus lo vult' phonetisch uitspreekt? Ik zou zelf denken 'De-oes loo voelt'. Ideeën?

'De-joes loo voelt'

De j in dejoes is bijna onhoorbaar, maar zit er volgens mij wel.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-04-2008 18:24 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Hmja zal ook wel aan de moedertaal van de spreker liggen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen