IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Jongen zwaar gewond na dropping, schandalig! Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-11-2002 3:38 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

1 milliseconde nadenken is voor sommige in dit land te hoog gegrepen (maar dat wisten we al uit hetEmil Ratelband topic)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-11-2002 4:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

lullig voor em


Je moeder.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-11-2002 10:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 3:13 schreef mislyd het volgende:
Dat krijg je dan wanneer burgers denken dat ze de orde beter kunnen handhaven dan de politie, en het recht in eigen handen nemen.

Jah, en logisch eigenlijk. Want zoals Frietbal al zei zal ook ik een inbreker in de tuin op z'n minst staande houden.

Dus een eigenlijk weinig schokkend bericht.


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 24-11-2002 10:56 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

Het leert ons wel dat we dus lekker met zijn allen veel te snel oordelen. Ik lees dat er meer mensen eerst rossen of iemand lam slaan voordat ze echt weten wat er aan de hand is. Er zal een verdwaalde mongool of doofstomme psychriatische patient in je tuin staan. Doodschoppen dus, lees ik hier en dan pas verder vragen.

Wat mij betreft zijn die mensen dus allemaal randdebielen. Wel allemaal zijken dat het zinloos geweld zo vreselijk toeneemt en dat je zomaar doodgeslagen kan worden op een station en dat de tolerantie afneemt. Maar intussen lees ik wel dit soor uitingen.

Daar wordt ik persoonlijk erg triest van.


Mad Maikie


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-11-2002 11:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2002 20:10 schreef Markam het volgende:


je woont op een groot uit gestrekt terrein. Je vrienden komen op bezoek en houden net als jij van de jacht. Je vrienden wonen niet echt in de buurt en zijn met hun jeep (die ze normaal ook voor de jacht gebruiken) naar je toe gekomen om een lekker biertje te drinken.
dat bevijligings systeem heb je om indringers (hier deze jongen) weg te houden. De jongen begeeft zich op prive terrein, waar hij niet hoort te zijn.

waarom moet er dan iets op het terrein niet in de haak zijn?


ik zeg niet dat die gasten het juist gedaan hebben, maar ergens kan ik het me voor stellen
Ok. als je het zo stelt wel. Maar wat ik al zij over het bewaken van een terrein is dat wel erg extreem.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 24-11-2002 12:14 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

Ik vind het zo ziek!. Het GROEPJE jongeren werd in het nauw gederven en drik kon niet wegkomen. Eerst overreden en daarna nog eens helemaal in elkaar getrapt! Die jongen heeft echt alles gebroken! Jesus iemand erop aanspreken dat hij op verboden terrein is, is toch veel logischer


Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-11-2002 12:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm..

Wat vinden jullie dan eigenlijk van die bordjes met 'Bij diefstal bellen we eerst de ambulance en dan pas de politie' die soms in snackbars ofzo hangen?

Het is niet te vergelijken met de situatie in dit topic natuurlijk, omdat het daar om mensen gaan die weten dat ze iets fout doen door te stelen, en waarschijnlijk het bordje zelfs wel gelezen hebben, maar toch. Hoever mag je dan gaan als winkeleigenaar?

In principe (en dat is weer mooi geillustreerd laatst met die AH zaak) mag je geen poot uitsteken. Toch zullen de meeste mensen zo'n eigenaar er niet op aan kijken als hij een dief op de grond slaat..


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 24-11-2002 13:08 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

godverdomme, hoeveel keer ben ik al niet op een privéeigendom uitgekomen op dropping. je kan er nieks aan doen hoor als je door een bos loopt en er plots een huis met een tuintje ziet en besseft dat je er normal niks te zoeken hebt.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2002 20:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2002 18:53 schreef Child of bodom_PU het volgende:

die jongen woont dus een stukje verderop bij mij in de straat, en ken hem van de basisschool. Ik heb dr geen woorden voor, maar hoorde van ooggetuigen dat nadat de jongen door de jeep was aangereden nog eens extra qwerd geschopt en geslagen. Met een gebroken rug en gebroken armen/benen is hij zo goed als zeker voor de eerst van zn leven verlamt. En ik kan hier ZO kwaad om worden! Echt die gasten mogen ze zo langzaam en pijnlijk mogelijk dood laten gaan!


Vindt je het nou alleen zo erg omdat jij hem kent?
By the way, wtf doet ie op het terrein van anderen?


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-11-2002 20:08 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Iemand practisch doodrijden om die op eigen terrein is vind ik een beetje overdreven. Tegen de muur met die gasten!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 24-11-2002 20:09]


Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 24-11-2002 20:08 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

het terrein was niet afgebakend, maar er schijnt wle ergens een bord te hebben gesaan met prive terrein. En snachts zie je dat niet zo goed. maar is dat een rede om iemand te vermoorden???!


Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2002 20:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hij leeft toch nog?


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-11-2002 20:12 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 20:09 schreef Jenje het volgende:
Hij leeft toch nog?
Als een kastplantje waarschijnlijk.


Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 24-11-2002 20:14 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

als je iemand express aanrijd en vervolgens nog inelaar schopt met 4 man, is dat zeker poging tot moord. En de kans is idd groot dat hij voor de rest van zn leven verlamd is


Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-11-2002 20:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

. laatmaar

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-11-2002 20:16]


Je moeder.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 24-11-2002 20:20 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 24 november 2002 10:30 schreef Slechtheid het volgende:
Jah, en logisch eigenlijk. Want zoals Frietbal al zei zal ook ik een inbreker in de tuin op z'n minst staande houden.


Gewoon lichten aandoen in huis doet ook al wonderen
Het is trouwens niet zo slim om zomaar op een verdacht iemand af te stappen. Tenzij je met een jeep er gewoon over rijdt natuurlijk..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2002 20:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Een inbreker krijgt bij mij de deluxe behandeling.

Eens zien hoever maat 44 nou eigenlijk wel niet in iemand aars, of muil kan.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-11-2002 20:30 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 20:27 schreef Jenje het volgende:
Een inbreker krijgt bij mij de deluxe behandeling.

Eens zien hoever maat 44 nou eigenlijk wel niet in iemand aars, of muil kan.
Maar zou jij iemand ook half dood schoppen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2002 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als ik me flink uitleef zal het er niet ver vandaan zijn, iemand moet zijn poten van mijn spullen afblijven.

Middeleeuwse straffen moeten terug..
Jatten? POOT ERAF!

Tegenwoordig mag je zelf de bak in als je een inbreker neermept.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-11-2002 20:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 2:42 schreef MBMarduk het volgende:
Een klote samenloop van omstandigheden.
It happens....


Precies....

Ik vind het ook wel erg bruut, maar ja, wat doe je ertegen. Verkeerde moment op de verkeerde plek. Het enige wat je evt. kunt doen is veel sterkte wensen dacht ik zo.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2002 20:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 20:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Precies....

Ik vind het ook wel erg bruut, maar ja, wat doe je ertegen. Verkeerde moment op de verkeerde plek. Het enige wat je evt. kunt doen is veel sterkte wensen dacht ik zo.

een zaklamp geven ..


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-11-2002 20:37 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Die gasten eens flink straffen die het hebben gedaan...

strafkampen weer terug invoeren...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-11-2002 22:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2002 19:02 schreef Markam het volgende:

je merkt het heus wel als je op prive terrein terecht komt. Ik zeg niet dat die gasten zo hadden mogen door draven, maar ergens kan ik het me wel voorstellen


in een bos in het pikke donker?? kom op zeg dat gastje is 15

die bestuurder had net zo goed kunnen zien dat hij een kind probeerde dood te rijden.
Wat een eikel zeg


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-11-2002 0:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 20:08 schreef Iskariot het volgende:
Iemand practisch doodrijden om die op eigen terrein is vind ik een beetje overdreven. Tegen de muur met die gasten!!!!


Iemand executeren voor zoiets is niet een beetje overdreven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-11-2002 0:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 0:04 schreef Valorian666 het volgende:
Iemand executeren voor zoiets is niet een beetje overdreven

anders doe je het in het mom van, "tja ga dan niet voor mijn jeep staan joh!"

maar als die piemel nu gewoon in een flat gaat wonen en zijn terrein wordt bebouwd met studenten flats!!!!

(oke i'm obsessed with the housing problem)


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen